Koululaiset saavat tehdä jo ala-asteella koulussa nykyään ihan mitä sattuu huvittamaan, (eli eivät tee muuta kuin pläräävät kännykkää) mitään sanktioita ei anneta.
Armeijan kuri tulisi olla jo ala-asteelta lähtien, opettajia tervehditään, hommat tehdään ajoissa, opettajaa uskotaan, sille ei kiroilla jne. Sanktiona henkinen ja fyysinen väkivalta, häpeäpaalu, simputus sekä koulusta erottaminen.
Ei enää armeijassa tarvitsisi opettaa tulokkaille perus asioita elämästä.
Saamattomat opettajat eivät saa tehdä enää mitään.
Opettajanitekijotainok
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
mitä tekemistä tällä oli ”saamattomien” kanssa - tuo kaikkihan tulee yhteiskunnasta ja siitä, mitä saa tehdä. Eiköhän moni opettaja tekisi asiat toisin, jos yhteiskunta ei olisi ”kasvetaan pumpulissa ja käydään terapiassa, kun sattuu päähän”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181