Pienen pojan vanhemmuus isän näkövinkkelistä

Suhdetoimintaa

Alkuun on todettava, että jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin arvostella ketjun aloittajaa, ei kannata..olen kuullut jo kaiken..

Ex vaimollani ja minulla on 2012 syntynyt poika, todella hurmaava lapsi. Ero tuli 2017, kun en mahtunut enää omaan sänkyyni, siellä oli ex vaimoni uusi miesystävä.. Siitäkös se sikailu alkoi.
Minut heitettiin yhteisestä asunnostamme ulos, asuin autossa noin 2 kuukautta, poikaa en tietenkään saanut tavata. Sitten kun tilanne hieman ”rauhottui” sain olla pojan kanssa yön silloin toisen tällöin. Öitämme varjosti poliisien vierailut, sossu ja ex rouva autossa kadun varrella odottamassa poikaa. Käyntejä oli 7 kappaletta, aina öisin. Tilanne eskaloitui marraskuussa 2017, jolloin minulle ja ex rouvalle syntyi käsirysy, iteltäni huuli halki ja silmä mustaksi. Minä läppäsin häntä vastapalloksi kerran kummallekkin poskelle. Siitä sain lähestymiskiellon, ja tuomion pahoinpitelystä. Hänen uusi miesystävänsä todisti kaiken. Minusta tehtiin reilussa puolessa vuodessa 26 tutkintapyyntöä. Tuli poliisiaseman porukka tutuksi. Aseluvat hyllylle, makasin viikon sairaalassa nukkumassa, verenpaine nousi ym.. mutta pää kesti.
Kesällä 2018 perääni usutettiin poliisit, olin kuulemma uhannut jalkajousella, mulla oli kuulemma m1 lähete ja olin ollut kaks viikkoa hoidossa psykoosin takia. Kaikki valheita.
Lapselle hankki turvakiellon ja valehteli kaikille ja kaikesta.
Lasta käytti isäänsä vastaan, ei edelleenkään anna vastata puheluihin, eikä soittaa minulle. Minulla oli lyhyt suhde erääseen naiseen, mutta ei siitäkään mitään tullut. Ex yritti ajaa hänen päälleen kaupan pihassa..ja meni kauppaan perässä raivoamaan.
Ekassa huoltokäräjäkeississä määrättiin olosuhdeselvitys, sen raportissa lukeke että lapsen on parempi asua isällään ja se on lapsenkin oma toive.
Sopimusta ei ole, eikä taida tulle, koitin saada folloa aikaiseksi, äidille ei käynyt.
Riita asioiden sopiminen ei käy..
Mutta yhtä asiaa hän ei ole pystynyt pilaamaan..
Isän ja pojan vahvaa suhdetta toisiinsa.
Nyt odotellaan uutta raastupareissua..
Uusia parisuhteita ei ole, eikä taida tullakkaan, koska olen onnellisesti töissä ja aina kun poikani on minulla, vietän hänen kanssaan aikaa mahdollisimman paljon. Elämääni mahtuu uusi parisuhde, piikaa en tarvitse.

Perse on auki, tuo edellämainittu homma maksoi noin 30000 egee, melkein terveyteni, yhden työpaikan, ison osan kavereista, ( ystävät jäi )
En silti valita, lapsi on minulle todella rakas, niin on varmasti äidilleenkin. Lapsi rakastaa kumpaakin vanhempaansa pyyteettömästi ja ehdoitta.

Mitään en kadu, mitään en tekisi toisin.
Hyvät ihmiset, tämä tarina on tosi..

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        74
        2240
      2. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        175
        1751
      3. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        157
        1606
      4. Miehelle naiselta

        Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
        Ikävä
        50
        1382
      5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

        Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
        Ikävä
        90
        1378
      6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

        Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
        Maailman menoa
        293
        1237
      7. Olen syvästi masentunut

        En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
        Tunteet
        135
        1109
      8. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        113
        1063
      9. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        75
        1052
      10. Nainen, millainen tilanne oli

        kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
        Ikävä
        55
        948
      Aihe