Jolla on korvat, se kuulkoon

NieMand

Te raamatun tulkitsijat, lopettakaa omien aivojenne tuotoksien pohjalta opettaminen. Näkyjen tulkitsijat, lopettakaa arvailu mitä näyt tarkoittaa, jos Jumala ei paljasta teille näyn salaisuutta. Profetioiden jakajat, miettikää monta kertaa onko profetia todella Jumalalta, jos on epäilys, että se ei ole Jumalalta, älkää jakako sitä. Älkää jahdatko seurakunnan silmissä omaa kunniaa: näyistä, profetioista, sanan opettamisesta.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__Eklund

      Eli tukahduttakaa profetian sana, älkää tutkiko Raamattua, älkää avatko suutanne tai kerotko mitä Henki sydämeen puhuu. Tämä oli aloittajan syvin tahto, saatanasta tullut.

      • Eikö olekin todennäköistä,mettä raamattu nimenomaan on saatanan juoni?

        Ei kai maailmojen luoja olisi sallinut ihmisen painaa niin sekopäistä uskonnollista ohjekirjaa, että sen tulkinta on hajoittanut kristinuskonharhan tuhansiin kultteihin ja lahkoihin?

        Tässä tietysti pitää olettaa että saatana on olemassa.


      • NieMand

        Kerro yksi suomalainen ihminen, jonka profetiat ovat toteutuneet. Jouko Pihon sivut ovat täynnä: unia, näkyjä ja profetioita, mutta montako on toteutunut. En halua tukahduttaa profetiaa, mutta en halua, että kaikkia unia ja näkyjä väkisin sovitetaan profetiaksi. Myöskin väärin, että haluaisin ettei raamattua tutkittaisi. Haluan, että raamattua tutkitaan, mutta olisin varovainen ennenkuin alkaisin opettajaksi. Aika nopeasti teet päättelyjä tahdostani yhden viestin perusteella, miksi?


    • "Jolla on korvat, se kuulkoon "

      Se jolla hörökorvat, olkoon aasi.

    • omraj

      Lopun aikana noita vääriä profeettoja ilmaantuu kertoo Raamatun sana. Oman mielensä paisuttamia jotka tahtovat vain herkutella päänsä näyillä ja tekevät Jumalasta valehtelijan, ja antavat ateisteille hyvän syyn ilkkua Jumalaa valehtelijaksi. Kyllä he tietävät etteivät kuitenkaan usko mutta ovat paaduttaneet mielensä eivätkä tee parannusta. Nuo väärät uskovat olevansa itse itselleen kristuksia vaikka näön vuoksi kieltävät asian muilta ihmisiltä. Mitä lie rikoksia peittelevätkään sydämissään eivätkä ilmeisesti parannukseen kykene.

      Kun tuntee Raamatun ja Jumalan niin tietää kyllä että Jarmo on väärä profeetta jolle omat kirjoitukset toimivat raamattuna ja kun hän viittaa Raamatun sanaa niin hän tietää ettei ihmiset kuitenkaan tee niin. Se on pelkkä mantra jolla saa jotkut heppoisat näkyjen perässä juoksijat eksytetty totuudesta.

      Älkää tukahduttako profetoimista hän sanoo, mutta Raamattu sanoo että arvostelkaa kaikki. Hän kuitenkin itse tukahduttaa kritiikin poistamalla tällaiset viestit. Raamatussa on esimerkkejä siitä että Jumalan palvelijat paljastivat vääriä profeettoja. Jarmolle ei kuitenkaan Raamatun sanoma merkitse mitään. Hänellä on ihan oma varjoraamattunsa. Oikeita profetioita Jarmo halveksuu ja itseänsä ylistää.

    • Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
      . . . . . . . . . . . . . . .............................................................................................. . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

      . . . . . . . .

      Evankeliumi Markuksen mukaan, Mark. 4: 21-25 ---> Sanan oikea kuuleminen

      Jeesus sanoi: "Ei kai lamppua sitä varten tuoda huoneeseen, että se pantaisiin vakan alle tai vuoteen alle? Lampunjalkaanhan se pannaan! Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki. Jos jollakin teistä on korvat, hän kuulkoon." Ja hän lisäsi: "Huomatkaa, mitä kuulette. Niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan, vielä sen ylikin. Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."

      . . . . . . . .

      ÄLKÄÄ --- MYÖSKÄÄN --- PETTÄKÖ - itse - ITSEÄNNE . . . LUULEMALLA . . . ;)

      . . .

      Jumalan Pyhän Hengen TOIMINTA --- KOKOAA --- EIKÄ . . . HAJOTA . . . !

      . . . . . . . .

      Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

      . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      3.5.2017 12:36

      ""Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat. Silkkaa valhetta he julistavat teille minun nimissäni, en minä ole heitä lähettänyt, sanoo Herra. (Jer.29:7-9)
      - Mitä ihmeen tekemistä noilla kahdella jakeella on keskenään? Miksi ne ovat peräkkäin? Onko kirjoittajan ajatus harhaillut tai kopioijalla kynä lipsunut? kyselin ihmeissäni, luettuani molemmat jakeet.
      Sitten käväisin netin keskustelupalstoilla lueskelemassa kristittyjen välistä keskustelua.

      Äkkiä jälkimmäinen jae ei tuntunutkaan enää niin omituiselta.""
      ----------------------------------------------------------------------------

      ÄLKÄÄ --- MYÖSKÄÄN --- PETTÄKÖ - itse - ITSEÄNNE . . . LUULEMALLA . . . ;)

      Kirje galatalaisille 6
      1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
      2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.

      3. Sillä jos joku LUULEE jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän PETTÄÄ itsensä.
      4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
      5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.

      6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.
      7. Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
      8. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
      9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
      10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

      . . . . .

      » Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. »
      - Matt. 12:30

      Jumalan Pyhän Hengen TOIMINTA --- KOKOAA --- EIKÄ . . . HAJOTA . . . !

      Jeesus SANOO . . .

      30. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
      31. Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
      32. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
      33. Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
      34. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
      35. Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
      36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
      37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.

      Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 12:30-37 ---> Pyhän Hengen pilkka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe