Kuka kupasi kepun Nuorisosäätiön Rahat?

kuka-on-kuppari

Kepun Nuorisosäätiö on velkasaneerauksessa. Kuka kuppasi
Nuorisäätiön rahat?

Oliko asialla Kanki Kaikkonen ku näkyy olevan Rötös-Herra
listalla ?

Paljonkohan veronmaksajien rahaa on käytetty Nuorisosäätiön
perustamiseen?

20

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KepunKoplaajat

      Tästä löytyy aika tarkkaakin tietoa siitä kuka tai ketkä kuppauksen hoiti.
      https://yle.fi/uutiset/3-10105493
      Asiasta löytyy paljon juttuja. Oikeus päättää ajallaan kuka oli syyllinen ja mihin.

    • Jalkakipu

      Ainakin Matti Vanhanen ollessaan Nuorisosäätiön hallituksen puheenjohtaja kuittasi vaalirahaa itselleen Nuorisäätiön kassasta. Jakoi rahaa sieltä myös kavereilleenkin. Näitten temppujensa vuoksi joutui eroamaan pääministerin tehtävästä vedoten" jalkakipuun ja kokonaisvaltaiseen harkintaan" (erikoinen syyryhmä!)

      • finni

        Jäätteenmäki taasen erosi telefaxien lähettämisen vuoksi.


      • finni kirjoitti:

        Jäätteenmäki taasen erosi telefaxien lähettämisen vuoksi.

        Ei faxien lähettämisestä, vaan saamiensa luottamuksellisten tietojen levittämisestä, niiden vääristelystä ja väärinkäytöstä, valehtelusta jopa Suomen arvokkaimmalta paikalta Eduskunnan puhujapöntöstä.
        NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO.
        KYSYMYS KULUU: KUKA ANTOI SUOMEN KESKUSTAN JÄSENELLE LUOTTAMUKSELLISIA TIETOJA: TIETYSTI TOINEN KEPUPASKIAINEN, MYYRÄ MANNINEN.

        Oikeus- ja totuustollisko Anneli Jäätteenmäki juoruili ja valehteli saaden siten mittaamattomia vahinkoja Suomelle ja suomalaisille. Ankara ryssänkiima ajaa kaikkia kepulaisia, mutta tolliskot, siis eteläpohjalaiset kepulaiset ovat pahimpia ja täysin parantumattomia.
        Anneli Jäätteenmäki aiheutti mittaamattoman suuria vahinkoja valehdellessaan; "Puhun niin totta kun voin.." sanoi hän eduskunnan puhujapöntöstä. Ulkoministeri Erkki Tuomioja ja Alex Stubb joutuivat tai heidän oli pakko tehdä suuri työ Isänmaan hyväksi, siksi että he saivat palautettua hyvät ja ennen kaikkea LUOTTAMUKSELLISET suhteet meihin ystävällismielisesti suhtautuviin valtioihin.

        "Meidän on joka päivä ansaittava Neuvostoliiton luottamus." sanoi erehtymätön nero Rupla-Urhon Kekkonen.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Ei faxien lähettämisestä, vaan saamiensa luottamuksellisten tietojen levittämisestä, niiden vääristelystä ja väärinkäytöstä, valehtelusta jopa Suomen arvokkaimmalta paikalta Eduskunnan puhujapöntöstä.
        NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO.
        KYSYMYS KULUU: KUKA ANTOI SUOMEN KESKUSTAN JÄSENELLE LUOTTAMUKSELLISIA TIETOJA: TIETYSTI TOINEN KEPUPASKIAINEN, MYYRÄ MANNINEN.

        Oikeus- ja totuustollisko Anneli Jäätteenmäki juoruili ja valehteli saaden siten mittaamattomia vahinkoja Suomelle ja suomalaisille. Ankara ryssänkiima ajaa kaikkia kepulaisia, mutta tolliskot, siis eteläpohjalaiset kepulaiset ovat pahimpia ja täysin parantumattomia.
        Anneli Jäätteenmäki aiheutti mittaamattoman suuria vahinkoja valehdellessaan; "Puhun niin totta kun voin.." sanoi hän eduskunnan puhujapöntöstä. Ulkoministeri Erkki Tuomioja ja Alex Stubb joutuivat tai heidän oli pakko tehdä suuri työ Isänmaan hyväksi, siksi että he saivat palautettua hyvät ja ennen kaikkea LUOTTAMUKSELLISET suhteet meihin ystävällismielisesti suhtautuviin valtioihin.

        "Meidän on joka päivä ansaittava Neuvostoliiton luottamus." sanoi erehtymätön nero Rupla-Urhon Kekkonen.

        Stubb ei rakentanut mitään luottamuksellisia suhteita mihinkään päin. Päinvastoin, tärveli suhteita Venäjään, kuten katainenkin.

        Stubb on kierrellyt myymässä Suomea USAlle ja EUlle. Stubb on byyrä, pahaninta laatua.


      • Anonyymi

        Vajaan 40 miltsiä veronmaksajien rahoja on kateissa


    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa T Halosen laittaneen Jäätteenmäelle tiedot tavoitteena päästä eroon Paskalaki Lipposesta.

    • Anonyymi

      Kanki Kaikkonen se oli kun rahat puhalsi. Sipilän suosiollisella avustuksella. Linnaan molemmat, ja heti.

      • Anonyymi

        Roisto Kaikkoselta kysyttiin mihin käytti varastamansa rahakassin,pyöritteli päätään sanoi ettei tiedä.
        TV:SSÄ raukka ei tiennyt mihin käytti kymmenituhansia euroja,siinä meillä rehellisyyden perikuva.


    • Anonyymi

      mitkä yritykset teki rahaa maahanmuutolla?

      keskusta siinäkin takana onko?

      • Anonyymi

        Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan SDP:n EU-mepin Miapetra Kumpula-Natrin puoliso ja toinen SDP:n EU-meppi Ulpu Iivari tekivät kunnon tilit. Eräiden tietojen mukaan myös Tarja Halonen olisi ollut Luona Oy:n remmissä. Sitten on tietysti SPR ja pienempiä toimijoita.


    • Anonyymi

      Lestalahkolaiset eli Juha-Lesta Sipilän klaanilaisethan ne rahat tuttuun tyyliinsä vei.

    • Anonyymi

      Ettei vain olis menny Antti Samuli Kaikkosen taskuihin...

    • Anonyymi

      Eiköhän ne fyrkat ole jo Sipilän vakuutuskuorissa.

      • Anonyymi

        Tärkeintä on huolehtia lähisukulaisten edunvalvonnasta kaikissa olosuhteissa


    • Anonyymi

      Missä ovat veronmaksajien rahat?

    • Anonyymi

      Olisiko Riku Aalto Suomen Ahnein, joka nostaa miljoona optioita Kojamosta?

    • Anonyymi

      Kepu kuppasi nuorten rahat. Kyseinen säätiöhän on ollut olemassa ensisijaisesti keskustan varainkeräystä varten. Säätiö on saanut avustuksia valtiolta ja esimerkiksi Veikkaukselta. Näitä rahoja on sitten kierrätetty keskustalle tai kepun poliitikoille (esim. Kaikkonen). Nuorten asuminmen ei ole kepua kiinnostanut.

    • Anonyymi

      No Katainen tulee ja pelastaa maailman.
      Katainen valittiin Sitran yliasiamieheksi.
      No eihän tässä mitään uutta ole,johan tätä on hehkutettu vuodenpäivät.

      Hyvävelijärjestelmän-kultapossukerhon-sisäpiirin-kunniajäsenet,
      tekivät yksimielisen päätöksen Kataisen valinnasta.
      näin piiri pieni pyörii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe