Millaisia riskejä toisesta miehestä

Pari47oulu

Minua miehenä kiihottaisi ajatus toisesta miehestä sängyssämme. Mieluiten sellaisesta, joka välillä koskettaisi vähän minuakin eikä säikähtäisi minun kosketustani. Olen melko varma siitä, että puolisoni innostuisi asiasta. Hän on kertonut, että on menneisyydessä ennen minua kerran ollutkin kahden kanssa.

Ajatus kiihottaisi mutta samalla pelottaa. Puolisoni on ollut minulle uskollinen ja minä hänelle. Olisiko parempi ottaa reissulla hotelliin joku oudompi. Ei kai ainakaan ketään naapuria, joka tulisi turhan tuttavallisena kyläilemään. Kertoisitteko millaisia negatiivisia kokemuksia ja tunteita voisi olla tuollaisen kokemuksen jälkeen? Voiko olla, että parisuhde ei enää ole ennallaan?

14

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama-pelko

Minä en uskalla mennä ravintolaan syömään. Pelkona on, että jos ruoka on sikahyvää, en enää halua syödä ruokaa kotona.

• Assim

Ei ole vieras ajatus. minua sama ajauts vaivasi vuosia. Keskustelin asiasta leikkimielessä mieheni kanssa ja usein kiusottelin kesken yhdynnän että haluan toista yhtäaikaa. Meillä on hyvin luottamuksellinen suhde mieheni kanssa ja kai siitä johtui että päätimme kokeilla asiaa. Olimme lomalla eräässä rannikkokaupungissa ja illalla menimme syömään ihanaan rantaravintolaan. Ravintola oli täynnä ja me jouduimme jakamaan pöydän suunnilleen ikäisemme siististi pukeutuneen miehen kanssa. Juttu luisti hyvin ja tunsin illan myötä että nyt olisi mahdollista. Kerroin asiasta miehelleni joka ei vastustellut ajatusta. Pyysimme kaveria hotelliimme yömyssyllä ja siinä samalla vihjaisin, että voisi saada muutakin. Ilta jatkui huoneessa kuumissa tunnelemissa. Mieheni katseli kun vieras hyväili minua ja välillä päinvastoin. Tunsin voimakasta kiihotusta kun kaksi miestä yhtäaikaa hyväili minua. Sain molempia miehiä miltei aamuun asti. Aamupalan nautimme porukalla huonessa. Asia jäi tämän miehen osalta ainokaiseksi tapaamiseksi emmekä ole löytäneet sellaista joka tilalle sopisi. Täsät jäi kuitenkin hyvä ja luottamuksellinen tunne että kumpikaan ei ole pettänyt toista. Mieheni on päässyt vastaavasti kokemaan saman minun ja toisen naisen kanssa. Eikä sekään jatkunut. Rakastamme toisiamme ja joskus muistelmme noita kertoja kuumana.

• pari47oulu

Sekin jännää, tuntuisiko asia sitten livenä hyvältä. Fantasiana on tosi kiihottavaa ajatella, että bi-miehen kanssa pitäisi rouvaa hyvänä. Mutta kokematta ei tiedä, olisiko hyvät fiilikset. Entä jos tulisikin katumapäälle ja tuntuisi pahalta, kun kaveri kömyää rouvan päälle. Silloin jäisi ikävä maku hommasta. Toisaalta kaikki voisi mennä hyvinkin. Aikuisiahan tässä ollaan ja pitää vielä keskustella rouvan kanssa.

• M787

Mietin joskus ihan samaa ja päätin et kokeilen kerran ja jos ei tunnu hyvältä ni jää siihen kertaan.. se tunne ku ekaakertaa näki ku tyttöystävä sai vierasta oli niin kiihottava että ei koskaan vastaavaa ole ollut..

• Meillä on seksisuhde miehen kaverin kanssa. Eikä kaveruus eikä avio suhteemme ole kärsinyt seksistämme.
      Suosittelen jos liittonne on vakaa rakkaus ja luottamus ilman mustasukkaisuutta sekä kunnioitatte toisianne.

• mesyntiset

Meillä parin tunnin päästä tapaaminen uuden vieraan kanssa, toki ei suinkaan eka kerta vaikka tämän kanssa. Tulemme meille jos sopiva ja saa pitää rouvaa hyvänä. Jännittää kovasti,rva meikkaa nyt ja laittaa hameen alle sexasuja. Koko päivä ollut kihelmöivää jännitystä...

• Anonyymi

Ei mitään riskejä jos luottamus rakkaus ja kunnioitus parin suhteessa kunnossa ja tauditon kolmaspyörä.

• Anonyymi

Minä tykkään kun vaimoani saadaan panna kimpassa.

• Anonyymi

Riski tietenkin siinä, että vaimo havaitsee surkeutesi. Kun on saanut ensi kertaa kunnolla.

• Anonyymi

Vaimo ei halua vaihtaa miestä kun saa panna muitakin aviossa ollessaan.
        Minunkin vaimoani pannaan kaverien ja vaimon kiinnostuksien kanssa useasti kuukaudessa.
        Liisäkseni on yksi mies joka saa vaimoltani aina kun haluaa pillua. Hän on pannut yli 10 vuotta vaimoani säännöllisesti.

• Anonyymi

Hei,
      mies tässä äänessä... 56-v. ja meillä ollut jo 6 erimiestä kylässä. On nautittu

• Anonyymi

Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi.. Harakatkin nauraa hiivaviiva pershorolle..

• Olimme alkuvaiheessa kolmistaan ja nelistään eli 1N ja2-3M. Parhaaksi osoittautui 1N ja 2M.
      Asuimme aikaisemmin maapaikassa jossa oli tiloja käytettävissä useita.
      Annoimme yhden kaverin asua yhdessä tilassa 8kk tilapäisesti.
      Vaimoa kiinnosti panna kyseisen miehen kanssa.
      Joten yhtenä iltana menin kysymään jos hän haluaisi tulla panemaan vaimoani kimpassa.
      Ei pystynyt eikä halunnut kieltäytyä vaan tuli mukanani meidän makuuhuoneeseen jossa vaimo oli alasti sängyn päällä odottamassa.
      Panimme vaimoa pari yötä kimpassa ja sovittiin että saa panna vaimoani kun olen töissä. Vaimolla oli vuorotyö ja kaverilla oli paljon etätöitä itse olin päivätyössä.
      Vaimo kysyi monia kertoja että haluanko liukkaille kun kaveri ei ollut kotona, oli kuitenkin pannut vaimoani ennen tuloani. Yöt vietimme samassa sängyssä (jos toinen kaverimme ei ollut meillä) ja usein pannen vaimoani.
      Tämäkin loppui kun kaverì muutti uuden tyttäystävän luokse.
      Ensimmäinen kimppa kaverimme käy säännöllisesti meillä ķimppaseksin haluissa 1-2 viikonloppua kuussa jo yli10 vuotta.

• Anonyymi

Kokemus voi tulla yllättäen kolmen porukassa. Itse olin kokemassa ettei sen saman sukupuolen koskettelu ollut mitään ei kiellettyä vaan se tuntui hyvälle ja se kun antaa suuseksiä myös miehelle. Se vain lähti siitä kun meitä oli 2m ja 1n ensin me miehet pidettiin hyvänä naista ja hän alkoi ohjata meitä miehiä miesten keskeiseen seksiin ja lopuksi nainen antoi itsensä meille kiihotuksensa palkkioksi ja seksi tuntui hyvälle kaikkien kesken.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe