Monessa paikassa täällä puhutaan oikeasta naisesta. Mulle on epäselvää mitä se tarkoittaa. Pitääkö olla kromosomit ja sukupuolielimet vai pitääkö olla kyky hankkia lapsia? Onko lapseton oikea nainen?Onko oikea nainen jos on abortin tehnyt? Entä jos ei ole tehnyt aborttia mutta on vankilassa murhasta? Onko oikea nainen jos on henkensä pitämisen tai terveysvasrassa tehnut abortin? Mikä tekee naisesta oikean? Voisiko joku vaikka laittaa luettelon mistä tietää kuka nainen on oikea. Kuka sen määrää?
Millainen on oikea nainen vastustajat
12
<50
Vastaukset
- A.Aivo
Oikea naiseus on kokemus itsestä. Ei sellaista voi ulkoapäin sanella. Näin mun mielestä. Ennen taidettiin pitää miehien kaltaisena naista joka puki housut. Sellainen katsottiin naiselle sopimattomaksi. Olisiko nämä määreet ehkä vain rooli-ja sopivaisuuskysymyksiä? Ei kai kukaan nainenkaan voi tietää miltä naiseuden pitää tuntua itsessä. Mitä sitten vastapuolella, miehen oikeammuus? Sitä että on potentti sängyssä vai tienaa perheen elannon? Nämä on todella määrittelykysymyksiä mitä käsitetään. Olisi hauska kuulla mitä muut ajattelee.
- niinväsynyt
Minä olen joskus yrittänyt leikkiä perhettä mutta ei vaan ole onnistunut. Tarvii vain sanoa ”taikasana” eli avioehto. Tästä seuraa abortti ja ero tai sitten pelkkä ero.
Oikeata naista minulla ei ole koskaan ollut ja koskaan en ole ketään kehoittanut aborttia tekemään.
Miksi nainen on niin teennäinen kavala ja petollinen? - XtraOrdy
Melkein neitseellisen kohdun kantaja ilman maailmojen sotia, ainakin melkein.
- haluutietää
"Minä olen joskus yrittänyt leikkiä perhettä mutta ei vaan ole onnistunut."
Leikin sijasta pitäis ehkä olla tosissaan niin onnistuis? Millaista on perheleikki?- niinväsynyt
Näin sitä taas ollaan niin tietämättömiä. Ihan kuin et tietäisi mistä on kyse, no ei se mitään minä voin kertoa. Kun mainitsee sanan avioehto niin ”perheleikki” on siinä vaiheessa loppu. Sen jälkeen ei tarvitse enään teeskennellä kun totuus tulee mukaan. Eli silloin ei pääse käsiksi puolison omaisuuteen tms,
Se vaan on totuus, kaikki on myytävänä mutta aina ei pääse siihen käsiksi.
Mutta abortti avioehdon takia, eikö siinä jo kellot hälytä ...... niinväsynyt kirjoitti:
Näin sitä taas ollaan niin tietämättömiä. Ihan kuin et tietäisi mistä on kyse, no ei se mitään minä voin kertoa. Kun mainitsee sanan avioehto niin ”perheleikki” on siinä vaiheessa loppu. Sen jälkeen ei tarvitse enään teeskennellä kun totuus tulee mukaan. Eli silloin ei pääse käsiksi puolison omaisuuteen tms,
Se vaan on totuus, kaikki on myytävänä mutta aina ei pääse siihen käsiksi.
Mutta abortti avioehdon takia, eikö siinä jo kellot hälytä ......Tavallaan kellot hälyttää kyllä. Että kuinka tietämättömiä ihmiset sitten oikeasti asioistaan on. Eikö se mahdollinen puolisoehdokkaasi ole tiennyt, tai sinä et ole tiennyt, että ei avioehto mitenkään vaikuta rintaperillisen asemaan. Lapsilla on oikeus periä vanhempansa oli heidän keskinäinen suhteensa tai sopimuksensa mikä tahansa. Ja jos olet naimisissa lapsen äidin kanssa niin sinulla on velvollisuus tietenkin elättää lapsesi, koska olet huoltaja äidin kanssa.
Ehkä puolisoehdokkaasi vain sai tarpeekseen muista syistä?- niinväsynyt
tieteilijä kirjoitti:
Tavallaan kellot hälyttää kyllä. Että kuinka tietämättömiä ihmiset sitten oikeasti asioistaan on. Eikö se mahdollinen puolisoehdokkaasi ole tiennyt, tai sinä et ole tiennyt, että ei avioehto mitenkään vaikuta rintaperillisen asemaan. Lapsilla on oikeus periä vanhempansa oli heidän keskinäinen suhteensa tai sopimuksensa mikä tahansa. Ja jos olet naimisissa lapsen äidin kanssa niin sinulla on velvollisuus tietenkin elättää lapsesi, koska olet huoltaja äidin kanssa.
Ehkä puolisoehdokkaasi vain sai tarpeekseen muista syistä?Se raha oli siinä pääsyy. Yksi tuttu meni naimisiin ilman ehtoa ja yllätys yllätys vuoden päästä ero ja ei lapsia ollenkaan. Kaverilla oli oma asunto joka meni jakoon ex-naisen kanssa joka ei maksanut asumisestaan mitään. En halua itselle samaa, on nimittäin oma velaton asunto.
Ja yksi mikä eniten huvitti suhteen jälkeen että kukas nyt käy kaupassa ja hoitaa juoksevia asioita. Kyllä sitä perään soiteltiin ja voi kun mentäisiin sinne ja tänne, mutta totesin että piccolo/tsuppari poika ei enään tule takaisin.
Näin jälkeen päin olen joskus asiaa pohtinut että jos olisin mennyt naimisiin ilman avioehtoa niin ex-nainen olisi kuitenkin tehnyt abortin ja selittänyt sen minulle esim, keskenmenona. Ja sen jälkeen ero ja omaisuuden jako, näin se olis vaan mennyt. Yhä varmemmin osaan kertoa ihmisille mitä tarkoittaa hyväksikäyttö .... - niinväsynyt
Lisäys, no Tieteilijä missä on kommenttisi? Vai menikö kertomus liian läheltä ........
No en kyllä ole täällä ihan koko päivää sentään. Enpä oikein tavoita tuota sinun ongelmaasi, kun olen itse elättänyt aina itseni, omalla työllä. Ei kai kenenkään nykyään tarvitse, kun saa kouluttautua, tehdä töitä ja olla riippumaton kenestäkään. Opin jo pienestä että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Eikös ole hyvä ettet hairahtunut sitten lopultakaan naimisiin. Parempi pitää vain seurusteluna eikä sitoutua. Ja pidä tiukasti säästöpossusta kiinni. Äläkä anna kellekään naiselle mukavuusseksiä, mitä ne naiset aina vonkaa mieheltä. :) Ettei tule sitten näitä säätöjä ja abortteja.- niinväsynyt
tieteilijä kirjoitti:
No en kyllä ole täällä ihan koko päivää sentään. Enpä oikein tavoita tuota sinun ongelmaasi, kun olen itse elättänyt aina itseni, omalla työllä. Ei kai kenenkään nykyään tarvitse, kun saa kouluttautua, tehdä töitä ja olla riippumaton kenestäkään. Opin jo pienestä että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Eikös ole hyvä ettet hairahtunut sitten lopultakaan naimisiin. Parempi pitää vain seurusteluna eikä sitoutua. Ja pidä tiukasti säästöpossusta kiinni. Äläkä anna kellekään naiselle mukavuusseksiä, mitä ne naiset aina vonkaa mieheltä. :) Ettei tule sitten näitä säätöjä ja abortteja.Et ymmärtänyt sanaa ”hyväksikäyttö”, ei se mitään mutta hyvää keväänjatkoa kuitenkin ...
- Pohdinvaan
niinväsynyt kirjoitti:
Et ymmärtänyt sanaa ”hyväksikäyttö”, ei se mitään mutta hyvää keväänjatkoa kuitenkin ...
Mä en ymmärrä nyt tuota, mäkin oon aina elättänyt itseni ja avioehto on mun ajatusten mukaan jotakin mikä on ehdottomasti järkevän ja ajattelevan ihmisen tehtävä! Eikä siinä ja sen suhteen pitäisi olla mitään ongelmaa...
Ja myös mun tuntemat ihmiset ajattelee samoin asiasta
Eli enemmän sitten lähtisin niistä lähtökohdista pohtimaan asiaa, millainen nainen/naiset sua itseäsi viehättää, jos tämä on tai on ollut toistuva kaava? Pohdinvaan kirjoitti:
Mä en ymmärrä nyt tuota, mäkin oon aina elättänyt itseni ja avioehto on mun ajatusten mukaan jotakin mikä on ehdottomasti järkevän ja ajattelevan ihmisen tehtävä! Eikä siinä ja sen suhteen pitäisi olla mitään ongelmaa...
Ja myös mun tuntemat ihmiset ajattelee samoin asiasta
Eli enemmän sitten lähtisin niistä lähtökohdista pohtimaan asiaa, millainen nainen/naiset sua itseäsi viehättää, jos tämä on tai on ollut toistuva kaava?"Eli enemmän sitten lähtisin niistä lähtökohdista pohtimaan asiaa, millainen nainen/naiset sua itseäsi viehättää, jos tämä on tai on ollut toistuva kaava?"
Yksi teoria on, että samanlaiset arvot omistavat ihmiset vetää toisiaan puoleensa. Jotkut valittaa sitä, että vain jotkut golddiggerit kiinnostuu, mutta itse ollaan ihan samanlaisia, pinnallisia ja samalla epäjohdonmukaisesti arvellaan että rahalla saa rakkautta ja aitoa ystävyyttä. Eli hyväksikäyttäjä kohtaa vain hyväksikäyttäjiä, toisen hyödyntäminen ja esineellistäminen on yhteinen nimittäjä. Syvällinen ihminen ei jaksa pinnallista eikä tunne vetoa tähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2253245Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3522915Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.771822Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591632Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,101480MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121443- 1221426
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4561328Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171310