Bi kokeilua

Rietasko

Ruvennut kiinnostamaan, että miltä tuntuisi jos mies ottaisi suihin ja mahdollisesti itse ottaa myös. Olen Pirkanmaalta 48v ukkomies.

34

172

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zim

      On tullut kokeiltua ja nautinnolli SEKSI havaittu. Oli paras mieskamu, ukkomies hänkin. Mökkireissulla nukuimme vierekkäin seksistä keskustellen ja kun huomasin kaverilla seisovan niin hipaisin ikäänkuin vahingossa hänen reittään ja kun hän ei sitä torjunut niin siitä se pikkuhiljaa alkoi kimpparunkkauksena, sitten kuusysiin ja kaiken huippuna anaalia puolin ja toisin. Salasuhteemme kesti muutaman vuoden kunnes paikkakunnan vaihto katkaisi suhteen.

    • Rohkeasti vain kokeilemaan. Kyllä mies tietää, miten toisen kullia pidetään hyvänä. Kannattaa unohtaa kaikki luokittelut ja lokeroinnit. Kyse on kahdesta ihmisestä, jotka haluavat nautintoa. Kokeilu ei ketään muuta, mutta jos sen jättää tekemättä, niin kalvaa mieltä. Sittenpä ainakin tietää, että kannattaako jatkaa vai jäikö vain kokeiluksi.

      Eikä sen tarvitse edetä edes käsihommia pidemmälle. Monet voivat olla ihan tyytyväisiä pelkkään runkkuun. Jo se, että sen tekee toinen mies, on kiihottavaa. Mutta kyllä kulli tuntuu suussa upealta! Tre .

    • Gay-Train

      Miesten välistä kuusysiä vaan kokeilemaan. On tietenkin plussaa jos kokeilijat pystyvät nielemään toistensa lastit koska se on suuseksissä piste iin päälle. Vielä jos onnistutte saamaan orgasmit suurinpiirtein samanaikaisesti niin nautinto on taattu.

    • Moi
      Tule luokseni hollolaan otan sinulta suihin
      Ja sinä minulta

    • Gay-Train

      Hyvä hyvä. Kullia suuhun vaan kummallekin ja siisteinä miehinä tietenkin nielette lastit viimeiseen pisaraan. Muistakaa myös anaaliyhdynnän ihanuus!

      • anurator

        Nimenomaan noin sen hoitua pitää, rakastan saada kullia sekä antaa anaalia. Esilämmityksenä kuusysiä!


    • ukm50

      Moi. Oisko imatran suunnalla toista ukm kenen kaa vois runkkailla salaa muilta, voisin runkata myös sua, ja saisit mua, kiihottas tosi paljon sellainen sala touhu, ehkä jossain luonnossa näin keväästä. Oisko kaveria?

    • Anonyymi

      Haluaisin kans kokeilla! Löytyiskö Loviisan seudulta toista ukkomiestä kokeilee?

    • Mistä löytää järkevää seuraa? Kun on ukm, pitää olla varovainen.

      • Anonyymi

        Täältä. Sama tilanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä. Sama tilanne

        Sama tilanne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne

        Kirjoittele..


      • Anonyymi

        Tulee aids ei kannata


    • Kannattaa kokeilla :) et tule pettymään ja jos et uskalla itse tehdä aloitetta niin pistä viestiä, olen itse samoilta suunnilta :)

    • Anonyymi

      Intti aikoina harrastin eka kerran miehen kanssa seksiä. Sittemmin ollut lukuisia tapauksia mutta pari vuotta sitten oli kaikkein paras kohtaaminen itseäni hieman nuoremman miehen kanssa, laitoin teeveen Gay- sivulle ilmoituksen että olen nakuna erään paikkakunnan rannalla.
      Odottelin alasti rannalla ja runkkailen ajankulukseni, ajattelin että ei tänne ketään varmaankaan tule, hetken kuluttua kumminkin kurvasi pieni punainen auto oman autoni eteen, olin auton suojassa ja tajusin heti että nyt onnistuu jonkinlainen paineen purkaminen.
      Hoikka nuori mies tuli luokseni ja sanoi nähneensä ilmoituksen. Meni polvilleen eteeni ja hyväili kalusni ja otti myös suuhun, kysyi haluaisiko panna, hetkeäkään en epäröinyt vaikka yleensä olen itse ollut se joka antaa peppua, päätin kokeilla, mies tai oikeammin poitsu (ehkä 25-27v) riisuutua ja näin hoikan vartalon ja täysin posliinin. Hän kääntyi peppu minua kohti, meno auton suojassa konttausasentoon ja antoi minulle liukastetuubin, tuntui ihamalle voidella peppureikä ja oma kalu liukkaaksi, vähän jännitti ja kalu ei ollut aivan kova, hitaasti aloin työntymään sisään, toisella kädellä piti auttaa hieman kun kalu ei tahtonut upota sisään mutta liukaste auttoi ja oli tosi kiihottavaa tuntea kuinka kalu liukuu sisään tiukkaan reikään, tein pari hidasta nussimisliikettä ja aaahh tunsin kuinka kalu koveni täysin, nyt tartuin pienistä ja sileistä pakaroista kiinni ja aloin työntelemään hitaasti, tuntui että orkku voisi tulla vaikka heti, pidättelin hetken, kaveri runkkasin kaluaan samalla kun jpotin muutaman kerran kalun niin syvälle kuin vain voin ja tunsin kuinka orgasmi alkoi tulla, sain tärisyttävän orgasmin ja kalu sykki pepussa pitkään sylkien spermalastin peppuun sisään.
      Tämä tapaus oli kiihottavin seksikohtaus miehen kanssa, kiihottavaksi teki siitä paneminen ulkona ja hoikka, täysin posliini panokaveri joka ei ujostellut.

    • Anonyymi

      xchat ei rekisteröintiä

    • Anonyymi

      Mies myös pirkanmaalta. Kiinnostaisi nuolla ja imeä toisen kyrpää. Olen 60. Kokematon. Löytyykö. Toista kokematonta.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa. Olen ukm 60

    • Anonyymi

      Josko sitä vain jostain sen sopivan kaverin löytäisin niin hänelle mieluusti pyllistäisin... :)
      t: M45-utelias-Tre

      • Pistä viestiä... samoilla linjoilla ollaan 😉


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa 50 mies vailla runkkukaveria, imutkin kiinnostais alaston.hml(at)gmail.com

      • Anonyymi

        sä oot joka langassa ruinaamassa, taidat olla kunnon himohomo saalistaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä oot joka langassa ruinaamassa, taidat olla kunnon himohomo saalistaja...

        Silloin on harrastettava seksiä kun kykenee, ikää tulee äkkiä lisää aivan huomaamatta, kannattaa ottaa kaikki mitä saa ja nauttia.


    • Anonyymi

      Ajatuksena kiihottaa mielettömästi kunnon rakastelu toisen miehen kanssa. Imeä ja saada peppuun, olla pantavana. Mutta ikää jo 65 joten taitaa jäädä haaveeksi. Jos kuitenkin kiinnostuneita niin Pirkanmaalta olen.

      • Anonyymi

        Laita sp niin ollaan yhteyksissä. Oo 50 ja täysin kokematon. Pirkanmaalta.


    • Anonyymi

      Kokeilu kiinnostaisi kovasti, myös pirkanmaalta m57v.

    • Anonyymi

      Selailtua netin palstoja tuli vääjäämättä tunne että miesten välinen seksi on paljon suurempaa kuin miesten keskuudesta asiasta puhutaan. Naistenvälisiä ilmoituksia on paljon vähemmän.

      En ole kokeillut mutta jonkun tutun kanssa olisi mukava nussia mökillä luonnon keskellä. Ajatus seksistä tuntemattomien kanssa ei houkuta. Onhan se kiihottavaa ajatella runkkaavan ja imevän toisen miehen kyrpää laiturilla lopulta ratsastaen sillä auringonlaskun aikaan.

    • Anonyymi

      Kokeilu itä uusimaa! Ukm38v

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suihinotto tuntuu paremmalta naisen tekemänä mutta munan imeminen tuntuu hyvälle ja varsinkin laukeamisessa sperman saaminen suuhun on jotain mikä kannattaa kokea. Munan sykkiminen ja toisen katsominen hekuman hetkellä tuo himon tunkea oma kyrpä toisen peppuun ja laueta sinne

    • Anonyymi

      Kiihottavaa tuntea kun pepussa sykkii kova kalu sylkien spermaa.

    • Anonyymi

      65 Mies haluaisi ottamaan suihin pääkaupunkiseudulta laita yhteystiedot.

      • Täällä nimimerkkii plus suomi24


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe