Ateistien (TM) virallinen kanta lihansyöntiin on kielteinen: ateistit eivät hyväksy lihansyöntiä, koska he ovat moraalisesti korkeammalle tasolle kehittyneitä kuin uskovaiset. Evoluutio on saanut ateisteissa aikaan sen, että he eivät hyväksy eläimille aiheutettua kärsimystä ja maapallon saastumista lihakarjantuotannon vuoksi, mutta uskovaiset hyväksyvät molemmat, koska ovat vähemmän kehittyneitä ja vähemmän älykkäitä kuin ateistit (TM).
Ugh.
Ateistit eivät hyväksy lihan syöntiä
8
<50
Vastaukset
Ateismi tarkoittaa ettei usko jumaliin. Sekoitat nyt ateismin kasvissyöntiin.
Ateismi on kannanotto uskontojen, uskovaisten ja jumalien moraaliin.
Ateismi on sitä, että ei uskota Jumalaan tai jumaliin.
Ateismi on sitä, että ei aiheuteta kärsimystä eläimille eikä syödä lihaa.- Ei.luotu.eikirj
Vielä on näköjään lapsella paljon opittavaa peruskoulussa.
- uskovaisen_pipoilua
Miten otetaan kantaa jumalien moraaliin, jos ei usko jumalien olemassaoloon? Eläimetkin voi syödä pois kuljeksimasta, etteivät kärsi pidempään uskovaisten maailmassa.
Ateistit (TM) ovat viherpiipertäjiä.
Amispojat (TM) eivät ole aitoja ateisteja, koska hyväksyvät eläinten kärsimyksen ja lihan syönnin.- varoettenpaljastu
Minä olen M.T. ja olen syntynyt päivänä, jota et arvaa.
- 777777
Samoin ateistit ja viherpiipertäjät te olette tyhmiä, ekana pitäs pilkkien katkasta pyydetyltä kalalta niska, sit kuitenkin alamittainen esim. taimen, järvilohi ja kuha niin pitäisi vapauttaa kuntoon katsomatta. Varmaan haukikin katsoo saalistaan että kituuko saalis vai ei, samoin krokotiilit, kun naukkasevat pikkaisen seepraa. Kalalokitkin varmaan katselee, kun syövät kalaa, että kituuko se ruoka vai ei. Eikö viherpiipertäjä tai ateisti tiedä, että liha on tehty syötäväksi, se ei saastuta mitä suusta lasketaan alas, vaan se mitä suusta tulee puheella ulos. Kaiken takana on kateus, no se ei ole jumalattomuudelle mitään uutta.
Olet sinä melkoinen paskanjauhja. Teet älyvapaita aloituksia ja väheksyt amispoikia.
Niin köytyys ei taidakkaan olla aineellista.
En jatka tämän enepää jutustelua kanssasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413153- 2202709
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382289- 351626
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241456Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261