Naiselle kysymys

pieninäsirpaleina

Miten voit suhtautua niin kuin ei mitään välittämättä? Kuin jääkellarissa sun kanssa, ajattele sitä, niin tunteeton. Empatiakykyä, onko sulla sitä lainkaan? Kuin ei olisi sydäntä, miten voi olla, miten on sydäntä, siis jos sitä on, miten voit tehdä niin. Vaikka särkyneenä, kaikki, etkö ymmärrä.

Kun sut näkee tätä on vaikea uskoa. Muuten kuin sen kokee. Mahdoton tilanne. Mitään ei tästä tule. Finito, olet saanut maailmani mullin mallin. Totaalituho.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkanössöenookaan

      No jaa, ehkä kuitenkin vaan tillin tallin. Herkkyys näytetään herkille ihmisille ja luottamus syntyy vähitellen. On niitä toki miehiäkin, jotka osaa lähestyä jotenkin oikein. Ite oon vähän säikky.

    • Kyselijätär

      Missä Tämä tapahtui?

      • oikeatilanne

        Paremminkin missä tätä tapahtuu.


    • Asiateimustavalkoisia

      Voihan sitä syystä tai toisesta vaikuttaa jäiseltä, mutta eihän se mitään kerro. Ei voi tietää, kuinka paljon toisen sisällä myllertää ja kuinka paljon se toinen kärsii. Eikä sen tarvitse tarkoittaa empatiakyvyn puutetta, vaan voi olla vain yritystä suojella itseään ja omia tunteitaan. Puuttuuko mahdollisesti itseltäsi kykyä asettua toisen asemaan, sitäkin voi miettiä.

      • vieläpahempi

        Tarkoitatko että sulla on tunteita mua kohtaan. Voi ei. Ja et ilmaise niitä millään lailla. Kuule, olet julmempi kuin osasin kuvitella.


      • Asiateimustavalkoisia

        On paljonkin tunteita yhtä kohtaan. Muuttuisiko tilanne paremmaksi, jos niitä ilmaisisin. Ehkä. Tällä hetkellä se jääkuori kuitenkin estää tekemästä mitään.


      • mitenoon

        Kumman jääkuori, sinun vai hänen?


      • Asiateimustavalkoisia
        mitenoon kirjoitti:

        Kumman jääkuori, sinun vai hänen?

        Ehkä enempi tämä omani.


    • Nainen_vastaa

      Voisin esittää tuon saman kysymyksen miehelle..
      Kirjoituksesikin on ihan samanlaista millaisia asioita nyt mielessäni pyörittelen..
      Olen ihan palasina..
      Olen myös todella hämmentynyt tästä tilanteesta kun olin lähes varma että hänelläkin on samoja tunteita minua kohtaan vaikka tilanne olikin haastava.Olisin silti ollut valmis kaikkeen.
      En tarkoita mitää kevyttä ihastumista vaan oikeaa rakkautta.
      Kuitenkin toisiamme silmiin tuijoteltu jo pidemmän aikaa ja yhtäkkiä toinen on vaan että voi , oonko antanut sellaisen vaikutelman kun yritän ottaa asiasta selvää.
      Alkaa jo miettimään millainen puusilmä sitä oikeasti on jos käsittää toisen ihmisen näin totaalisen väärin. Sydän särkyy ja mieli järkkyy yhtä aikaa.

      • onmulkvistejakin

        Tulee mieleen joku mies joka leikkii tunteillasi. Mun mielestä sydämellä leikkiminen on ihan kaameaa, pahimmillaan tappavaa.


      • Pannutkaa
        onmulkvistejakin kirjoitti:

        Tulee mieleen joku mies joka leikkii tunteillasi. Mun mielestä sydämellä leikkiminen on ihan kaameaa, pahimmillaan tappavaa.

        No mutta kyse oli silmiin katselusta. Ei kait se vielä maailmaa kaada, kun käsittääkseni ei olla edetty viel mihinkään fyysiseen juttuun. Tai en osaa mennä asemaasi oikein.


      • Anonyymi

        Tulee mieleen trollit, jotka tykkää vastailla kaikenlaisiin juttuihin.


    • voisikoolla_

      Voihan olla tunnekylmä nainen kyseessä. Kauneutta on, mutta siihen se jää.

      • Anonyymi

        Sehän olisikin ihan kestämätöntä, jos kaunis olisi hyväsydäminen ja tunteellinen. Voi teitä! Hohohohhooo!


    • elämänikevättulossa

      Olen rakastunut toiseen, suhun ehkä hiukan ihastuin vain hetkellisesti kunnes huomasin mikä olet. En pyytele anteeksi, ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Elämä käy erehdysten kautta, niin se meni sunkin kohdallasi, olit erehdys josta suoriuduin eroon pikimmiten.

      • onkotämmäsiäolemassa

        Todella ikävän kuuloinen kirjotus, vaikka teillä fiksu suhde olisikin ollut ja olette sovussa eronneet. Minusta on silti ilkeää kutsua jotakuta erehdykseksi.


      • Voielämänkevät
        onkotämmäsiäolemassa kirjoitti:

        Todella ikävän kuuloinen kirjotus, vaikka teillä fiksu suhde olisikin ollut ja olette sovussa eronneet. Minusta on silti ilkeää kutsua jotakuta erehdykseksi.

        Nimen omaan. Melko ikävästi sanottu. Yleensä tuolla asenteella saa vielä takaisin.


    • Doom

      Se nainen leikkii sun kanssa. Ei sillä oo aikomustakaa pitempiaikasee sun kanssa. Kokemuksel sanon. Älä tuhlaa aikaas moiseen!

      • eivoitietääsitä

        Ei leiki. Ei välitä, voisi sanoa. Miksi ei?


    • tonnikala

      Paljon on tapahtunut. Mistään emme ole puhuneet. Kurjia nämä nettikirjoitukset jotka tuntuvat syyllistäviltä.Siitä syystä en tykkää kirjoittaa täällä.
      Painostus,palvonta,uhkailu ja miellyttäminen eivät menetelminä tehoa jollet pysty puhumaan kasvotusten. Se on faktahomma.

    • Piansaunaan

      Kylmää täällä on joka tapauksessa kuin Siperiassa😘😐

    • kaikkeamuuta

      Minäkö muka tunteeton? No en todellakaan ole, kaikkea muuta!!! Mietihän, miltä minusta on mahtanut tuntua se, kun olet hehkuttanut nykyistä elämäntilannettasi toisaalla! Et voi tietää, miten pahalta se on minusta tuntunut!!!

      • tämäjuttu

        Ei ole sinulle.


    • Kuitenkin
    • Eitunteitavieraaseen

      En ole tunnekylmä mies, vaikka saatan näyttää toisinaan siltä. Olenpahan vain käynyt kovan elämänkoulun ja saanut myös elämässä liikaa vaivakseni ikäviä asioita, ja kokemuksia.
      Ei ole oikein arvostella toista ihmistä, sinulle vierasta ihmistä tunnekylmäksi ja välinpitämättömäksi.
      Jos tilanne on se että, itse et pysty toista lähestymään rehdin aikein ja suutasi aukaisemaan.
      Et voi tietää mistään, tuon toisen ihmisen elämää ja mitä tuo toinen ihminen joutuu sisällänsä taakkana kantamaan mahdollisesti. Et voi tietää toisen ajatuksia, ymmärtää toisen ihmisen ajatuksia - jos et puhu hänelle sanaakaan. On myös turhaa haaveilla mitään tapahtuvaksi, jos et ole hän herra oikean tyylinen mies ja nainen ei sinuun tunne mielenkiintoa. Tai hänen mieleensä ei vain tule juuri sinä. Ethän voi tietää että, mitä hän elämältä edes haluaa.

      • mäihmettelennäitä

        Aloitus ei varmaan ollut sinulle. Minusta vaikutti, että alottaja kirjoitti sellaiselle miehelle, joka on jollain tavalla osoittanut kiinnostusta naiseen. Mutta sinun kirjoitusta muutenkin ihmettelen täällä, jos et ole mitn mielenkiintoa osoittanut jotakin kohtaan, kuten kirjoitit eytei ole mielenkiintoa, niin miksi kirjoitat edes täällä ja miksi luulet jonkun olevan kiinnostunut


      • mäihmettelennäitä

        Voisin vielä lisätä sinulle eitunteitavieraadeen, että monet muutkin on elämässään kokeneet kovia, kukaan meistä ei koskaan tie mitä kullekin on tapahtunut, se ei silti oikeuta muiden vähättelyyn. Minusta alottajan teksti oli riipaiseva. Itellä sellaset kokemukset, että minulle eräs ihminen ja ehkä kaverinsa halusivat minun ajattelevan olevan kelpaamaton, ajattelevan liikoja itsestäni ja halusivat painaa minua alas. En todellakaan ole koskaan kuvitellut mitään ihmeellistä itsestäni, päinvastoin. Tuo juttu tuli vaan niin huonoon aikaan, kun olisin enemmänkin tarvinnut ajatusta, että kelpaan vielä kelle vaan. Tuollaista ilkeuttä en ymmärrä, sillä itse en ole koskaan kenellekään halunnut uskotella hänen olevan jotenkin huono. Tämä nyt oli vaan ajatusten purkua, johtuen luetusta aloituksesta ja vastauksesta eli en kohdista ketjun kirjoittajiin.


    • mustavalkoista

      Mä olen kylmän oloinen, mutta kun minuun tutustuu olen lämmin ja hellä. En tidä miten sen sanoisin miten sanat lausuisin. Tunnetta on niin plajon, että olen heikko hänenen lähellä.. mutta hänen lähellä minulla on hyvä olla.

    • Aikameneeturhaan

      Kokoajan palsta ihmiset aukoo suutaan. Sorminivelet kipeinä. Johdattaako se jonnekin. Ei taatusti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe