Pitääkö mällin lentää kauas?

876544e

Entä jos se enemmänkin vain valuu peniksestä? Vaikka selkee orkku tuleekin.

11

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutteessapuolivuotta

      kyllä minä olen saanut mällin lentämään 10 metrin päässä olevaan koivikkoon

    • Mauri63

      Lyhyesti sanottuna ei. Riittää, että se tulee ulos, kyllä se siitä oikeaan paikkaan löytää.
      Kysyjän tapauksessa lienee ns. "runkkaaminen", jolloin sitä yleensäkään pääsee näkemään. Silloin kun ollaan tositoimissa, siitin vaginassa, näköyhteyttä ei ole, eikä sperman lennätystä näe. Tuntee sen toki, lähteekö lujaa vai purkautuuko kuin hammastahna tuubista.
      Hyvin paljon riippuu siitä, kuinka kiihottunut on. Puolikovalla hanskaan vedellessä, purkautuminen on juurikin tuota "hammastahnatuubi" luokkaa. Kuitenkin kovasti kiihottuneessa tilassa laskiessa naiseen tai suuntauksesta riippuen mieheen, lampaaseen, lehmään tahi muuhun seksuaaliseen kiinnostukseen, lasti lähtee kovinkin vihaisesti. Itselläni, joka yhdyn vain naiseen, joskus kiihkesti naiden tuntuu, että menee kuti "peräseinästä" läpi, joskus "etuseinästä" kun koira-asennossa koinitaan. Täytyy vielä mainita, että kyllä se räjähtämällä lähtevä tuntuu paremmalta kuin putkilosta valuttelu.

    • Tj74vm

      Runkkasin vanhempaa miestä joka laukes tosi rajusti...ukko voihki ja vapisi mut spermaa tuli vaan muutama tippa valumalla..tilanne kyl kiihotti niin että olin aivan märkä...no ukko kyl osas käsitellä kielellään mun klittaa tosi hyvin...

      • Anonyymi

    • Ytär

      Seppo Räty sanoisi että heitä niin että kassit repee!

    • Anonyymi

      psa testiin"etrauhas syöpä"(kokemusta on)

    • Anonyymi

      Vähemmän tulee sotkua kun ei roisku runsas satsi ympäriinsä. Varmaan sperman runsas määrä ja lentäminen aiheuttaa jo pienen kynnyksen aloittaa rakastelu. Aina joutuu suihkuun sen päätteeksi kun on pillusta hiuksiin saakka spermaa roiskunut ja lakanat vielä päälle... Eli mielestäni tuo vähemmän lentävä malli on toimivampi pitkän päälle.

    • Anonyymi

      Yleisin syy lienee yleinen etuauhasen liikakasvu, joka myös teke pissakaaresta ja suihkun voimasta vaatimattomamman.

    • Anonyymi

      Nuoremmilla miehillä mälli lentää usein terhkkaasti, tietenkin riippuen kiihoittumisen tilasta! Jos taas on operoitu eturauhasen liikakasvun höyläys, niin silloin mälli tulee vaimeasti.

    • Anonyymi

      Mulla on hyvä konsti, joka auttaa. Mulla oli sama ongelma, mutta sitten löysin autotallista vanhan sellasen autonrengaspumpun. Tiedäthän, sellasen pystysuunnassa pumpattavan. Painoin sen venttiilihärpäkkeen persereiästä sisään ja pumppailin vähän painetta sisään. Johan rupes lentämään.
      Kerran parvekkeella naapuritalon rouvaa katsellessa lenteli sen parvekkeen lasille, josta valu sit maahan. Matkaa jotaki about 10 metriä. Enkä myy pumppua, älä kyselekään, hommaa omas vaan....
      Ps. persereikä toimii varoventtiilinä, et saa pumpattua ylipainetta. Viheltää vaan ilkeästi, kun purkaa ylipainetta sieltä. Ja voihan siinä vähän kakkendaaliakin lentää,
      mutta mitäs me ei tehtäs, jos vaan saadaan mällille kunnon kaaret...

    • Ohko sen niin väliä?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe