Nro.1 on, että molemmilla on omat rahat.
Avioliitossa kun ollaan, niin pelisääntö
21
82
Vastaukset
- Mitenkäsmuutenkaan
Tottakai. :)
- Kyllä_kiitos_
Paras juttu pitkiin aikoihin :)
- Silloinollaanyhtä
Ei tuu mitään. Avioliitossa voi käyttää yhteisiä kortteja ja rahoja🤓
- näinmenee
Miksi mennä avioliittoon, jos ei pääse toisen rahoihin käsiksi.
- näinmenee
"mennä avioliittoon" :D Mennä naimisiin siis. Tai voihan sitä jonkun toistenkin avioliittoon mennä esimerkiksi tielle eheheheh.
- Kona_
Pelisääntö:2 akka pitää turpansa kiinni ja hoitaa kämpän!
- onnexeitarvi
Taitaa olla semmoista ikävä kun ei niitä sulle löydy 😆
Minä ja HÄN olemme muuttamassa yhteen. Meillä molemmilla on varmaan omat rahat, pitää keskustella.
J.K eli HÄN lähetti minulle tämän.
https://www.youtube.com/watch?v=mEmyZLaaRWcMinä ja HÄN olemme muuttamassa yhteen. Meillä molemmilla on varmaan omat rahat, pitää keskustella.
J.K eli HÄN lähetti minulle tämän.
https://www.youtube.com/watch?v=mEmyZLaaRWc- tästälähdetään
Ensimmäinen sääntö on se että akan pitää maksaa kaikki kulut... siitä lähdetään...
- Molempienrahaton
Kyllä ne rahat ja velat on yhteisiä. Kai olette lukeneet lööppejä missä kumppani joutui maksumieheksi toisen ottaessa pikavippejä. Koitetaan muistaa tämä. Ja siksi meilläkin yhteinen tili jotta näkee mitä kuppani käyttää rahaa jne. Saa siinä itkeä kun toinen elää kaksoielämää joko pelaten tai pettäen jotuen maksamaan kulunsa. Kysyn aina jos nostanut rahaa miksi ja mihin käteistä tarvinnut. Näinhän se molempien turva kun näkee kulut ja menot ja tulot.
- joseripankissatili
Ei pikavipit näy tilillä.
- Maksaapitääkaikki
joseripankissatili kirjoitti:
Ei pikavipit näy tilillä.
Siinä vaiheessa näkyy kun ilmaantuu uusia maksuja tilille eikö? Voihan sitä laskut pimittää mutta tililtä siirrot kertoo mihin rahat menee. Voi ajoissa reakoida jos rahaa rupeaa menemään outoihin kuluihin mistä et ole tietoinen.
- Enmaksa
akka saa kyllä maksaa häät..
- Hyvinjotakuinkin
3 olet jo avioliitossa😆
- mieheltä
Tottakai noin. Ei ole mitään syytä rueta toisen rahoilla elelemään.
- rikoo_on_riskillä_ruma
Yhteistili yhteisiä menoja varten, jonne kumpikin maksaa kuukausittain tulojensa suhteessa rahaa. Muut menot kumpikin kattaa omalta tililtään.
- lälälää.lä
Niin mutta olisi kumminkin yheinen kassa josta maksettaisiin yhdessä tehdyt menot.
- Eienää
Olen aikoinani yhden luuseri elättänyt. Riitti. 🤓
- Adfgh
Aivan niiku sun rajojas ois vailla.
- mulase
et akka saa pitää rahansa, mutta ukon rahat on yhteiskäytössä. Ukko maksaa ja akka tuhlaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1357984- 615941
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813342Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2111695Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3391427Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351202Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931199Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321121