Avioliitossa kun ollaan, niin pelisääntö

Nro.1 on, että molemmilla on omat rahat.
Ilmoita

Tottakai. :)
Ilmoita
Paras juttu pitkiin aikoihin :)
Ilmoita
Ei tuu mitään. Avioliitossa voi käyttää yhteisiä kortteja ja rahoja🤓
Ilmoita
Miksi mennä avioliittoon, jos ei pääse toisen rahoihin käsiksi.
1 VASTAUS:
"mennä avioliittoon" :D Mennä naimisiin siis. Tai voihan sitä jonkun toistenkin avioliittoon mennä esimerkiksi tielle eheheheh.
+Lisää kommentti
Pelisääntö:2 akka pitää turpansa kiinni ja hoitaa kämpän!
1 VASTAUS:
Taitaa olla semmoista ikävä kun ei niitä sulle löydy 😆
+Lisää kommentti
Minä ja HÄN olemme muuttamassa yhteen. Meillä molemmilla on varmaan omat rahat, pitää keskustella.

J.K eli HÄN lähetti minulle tämän.

https://www.youtube.com/watch?v=mEmyZLaaRWc
Ilmoita
Minä ja HÄN olemme muuttamassa yhteen. Meillä molemmilla on varmaan omat rahat, pitää keskustella.

J.K eli HÄN lähetti minulle tämän.

https://www.youtube.com/watch?v=mEmyZLaaRWc
Ilmoita
Ensimmäinen sääntö on se että akan pitää maksaa kaikki kulut... siitä lähdetään...
Ilmoita
Kyllä ne rahat ja velat on yhteisiä. Kai olette lukeneet lööppejä missä kumppani joutui maksumieheksi toisen ottaessa pikavippejä. Koitetaan muistaa tämä. Ja siksi meilläkin yhteinen tili jotta näkee mitä kuppani käyttää rahaa jne. Saa siinä itkeä kun toinen elää kaksoielämää joko pelaten tai pettäen jotuen maksamaan kulunsa. Kysyn aina jos nostanut rahaa miksi ja mihin käteistä tarvinnut. Näinhän se molempien turva kun näkee kulut ja menot ja tulot.
2 VASTAUSTA:
Ei pikavipit näy tilillä.
joseripankissatili kirjoitti:
Ei pikavipit näy tilillä.
Siinä vaiheessa näkyy kun ilmaantuu uusia maksuja tilille eikö? Voihan sitä laskut pimittää mutta tililtä siirrot kertoo mihin rahat menee. Voi ajoissa reakoida jos rahaa rupeaa menemään outoihin kuluihin mistä et ole tietoinen.
+Lisää kommentti
akka saa kyllä maksaa häät..
Ilmoita
3 olet jo avioliitossa😆
Ilmoita
Tottakai noin. Ei ole mitään syytä rueta toisen rahoilla elelemään.
Ilmoita
Yhteistili yhteisiä menoja varten, jonne kumpikin maksaa kuukausittain tulojensa suhteessa rahaa. Muut menot kumpikin kattaa omalta tililtään.
Ilmoita
Niin mutta olisi kumminkin yheinen kassa josta maksettaisiin yhdessä tehdyt menot.
Ilmoita
Olen aikoinani yhden luuseri elättänyt. Riitti. 🤓
1 VASTAUS:
Aivan niiku sun rajojas ois vailla.
+Lisää kommentti
et akka saa pitää rahansa, mutta ukon rahat on yhteiskäytössä. Ukko maksaa ja akka tuhlaa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Avioliitossa kun ollaan, niin pelisääntö

Nro.1 on, että molemmilla on omat rahat.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta