Mikä on kaivattunne

kyssär

hienoin ja erikoisin ominaispiirre?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitvalitahienoimman

      Hän on aito ihminen. Osaa koskettaa
      -sanoillaan
      -musiikillaan
      -intuitiollaan
      -huumorillaan
      -osaa löytää minut
      -on jäänyt sydämeeni
      -osaa soittaa ukulelea
      -herkkä ja tunnistaa yksinäisyyden
      -resonoi minuun

    • hienoatässä

      Hän taisteli tunteitaan vastaan, kuten minäkin. Kumpikin tiesimme tämän hinnan, mutta silti tähän ryhdyimme. Olemme tässä yhtä syvällä. Jonain päivänä sen tunnustamme.

      Ei minulla ole kiire mihinkään.

      • Vihreä

        Mun ajatukset.


      • Rakkautta_vaan_

        Toisaalta vois laittaa töppöstä vähän toisen eteen kun tämä ihmisen elo ja maallinen vaellus on loppujen lopuksi hyvin lyhyt...


      • Vihreä

        Mikset sitten soita mulle nyt heti niin jutellaan eikö se olisi hyvä alku?


      • hienoatässä
        Rakkautta_vaan_ kirjoitti:

        Toisaalta vois laittaa töppöstä vähän toisen eteen kun tämä ihmisen elo ja maallinen vaellus on loppujen lopuksi hyvin lyhyt...

        Niinhän se on, mutta ei mistään mitään tule hätiköimällä. Ihmisen, joka on lähtenyt tutkimaan itseään, pitää antaa itse löytää omat vastauksensa.

        Minä tiedän jo mitä tulee tapahtumaan. Uskon hänenkin tietävän. Tämä kaikki on vaan tarpeellista.


      • Vihreä

        En tiedä aika voi loppua kesken.


      • väärätjalatkengissä

        Töppöstä toisen eteen ja kengät väärissä jaloissa? Kenkienkin nauhat jo solmussa?


      • Vihreä

        Eihän sitä tiedä milloin se elämän lanka kelläkin katkeaa.
        Ei ole solmuja mutta pelkoja ok.


      • kaunismieli
        hienoatässä kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta ei mistään mitään tule hätiköimällä. Ihmisen, joka on lähtenyt tutkimaan itseään, pitää antaa itse löytää omat vastauksensa.

        Minä tiedän jo mitä tulee tapahtumaan. Uskon hänenkin tietävän. Tämä kaikki on vaan tarpeellista.

        <3 <3


      • SeJokuKaipaa

        Hienoatässä kirjoitat kuten itsekin ajattelen. Noin se on itselläkin mennyt.

        Silloin kun elämäntilanteiden yhdistäminen on haastavaa, kuluva tekee valmiiksi kohtamaan tulevan. Aikaa tarvitaan kun on isoja päätöksiä edessä. Aika tuo varmuutta.


      • hienoatässä
        SeJokuKaipaa kirjoitti:

        Hienoatässä kirjoitat kuten itsekin ajattelen. Noin se on itselläkin mennyt.

        Silloin kun elämäntilanteiden yhdistäminen on haastavaa, kuluva tekee valmiiksi kohtamaan tulevan. Aikaa tarvitaan kun on isoja päätöksiä edessä. Aika tuo varmuutta.

        Niin, pitää ottaa selvää mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Ennen sitä on turha tehdä mitään päätöksiä. Siihen ei ole mitään ohjeaikaa, kuinka pitkään tämän pitäisi kestää. Jotkut saapuvat ajatustensa kanssa määränpäähän nopeammin ja toiset sitten vähemmän nopeasti.


    • yksityisyysunohdettu

      Oikeastaan taitaa olla niin etten kaipaa enää ketään. Elämässäni on tapahtunut paljon sellaista, mitä en olisi halunnut kokea, monia kauheita vuosia. Työtä pidän tärkeänä, mutta en sitä että olisin suhteessa kenenkään kanssa. Suhdeasioita on "jauhettu" monia vuosia kyllästymiseen asti. Liian paljon ihmisiä mukana liian kauan.

      • toivosasaonhyväelää

        " Oikeastaan taitaa olla niin etten kaipaa enää ketään "

        Älä luovuta. Itse en jaksaisi, jos en kaipaisi enään ketään.


      • liikaameteliä
        toivosasaonhyväelää kirjoitti:

        " Oikeastaan taitaa olla niin etten kaipaa enää ketään "

        Älä luovuta. Itse en jaksaisi, jos en kaipaisi enään ketään.

        Ei ole kyse luovuttamisesta vaan siitä, ettei kunnon tunteita ole ollut ketään kohtaan moneen kuukauteen. Jos en saa elää ja tehdä töitä hiljaisuudessa niin ettei yksityisasioita "jatkuvasti jauheta" ei niitä kaipaamisen tunteita tule ketään kohtaan koskaan.


      • Hösäusöhs

        Älä välitä, liikaa ainakaan.

        Tietynlaiset miehet, miehistä surkeimmasta päästä, ovat raukkamaisia naisia kohtaan. Juuri ne plösöt puliukot, jotka eivät saa vapaaehtoista rakkautta osakseen.


    • onpahienomies

      Äänetön tylytys kun tapaamme, sättomiseni selän takana. Sellaisesta ka tykkään....

    • helppotehtävä

      Tuossa onkin sitten tytöille tehtävä: opeta poikakaverisi onnelliseksi!

      Itse tekemällä pitää se opettaa onnelliseksi!

    • taioisko

      Nooooh, sehän on....
      Emmä tänne kerro

    • K-pinokkio

      Hän hyvä käyttä cameramasiineri otta monta hyvä lähiräpsy vaginatuherost likkuvapolaroidil. Pimpsu mahlasee ulkopuol paljo ku Pärt kuvasee photodramaa 👠

    • runosuoni

      Mikä helkkarin kaivattu.

      • Ehkä_vadelmia

        Kato kuukkelista jos vaikka sitte aukeis..


    • yhäihastunutpoika

      Hänen sielunsa. Edelleen kaipaan sitä vuosien jälkeen. Aikakaan ei kuluta tätä tunnetta. En tiedä mitä se sitten on. Taitaa olls jotain sangen eriskummallista.

    • Miiasi

      Ontuu kävellessään ja naissuhteissaan, puujalka.

      • puujalkainenkokki

        Puujalka kuin jostain Robert Louis Stevensonin romaanista ja Aarresaari-elokuvistakin tuttu Long John Silver jolla on lemmikkinä papukaija, ammatiltaan kokki :)

        Tuossa selviytymis-ohjelmassa nelosella on aika hyvä tuo Virpi Kätkä, tuntuu että se ei pelaa mitään vaan on lomalla siellä, toiset suunnittelevat vaikka mitä salaliittoja ja se nauttii vaan kuin lomana siellä olosta, taitaa olla yleisön äänestysten suosikkikin tuo :)


    • Hienoinerikoisin

      ominaispiirre on sen hymy. Tavalla jolla hymyilee koko kasvollaan.

    • Mmiehestä

      Hänen tapa olla ja elää.. tämä päivä oli hyvä osoitus

    • muodokkuus

      Hänen äänensä ja ulkoinen tyylikkyys.

    • minäotanrahasikiitos
    • hmmjaenempiäkin

      Minä pidän kyllä "gallup-tytöstä", oletan että hän on tyttö?

      Hauskoja kysymyksiä aina yrittää niihin vastailla... tulee mieleen jotkut tytöt jostain... uuraisten suunnilta, aika söpön näköisiä olivat, matkustin pitkää matkaa bussissa silloin..

    • Armollisuus

    • Onniin

      Telepatia.

    • Jossuöä

      Hänen siskonmakkaransa :))

      • TeräsVaali

        Ja sul se on Varmasti Karhunkieli. ;)


      • 4XA

        Nii joo, Sormipatterimiehen ”iso, seksikäs ja toimiva”.🤣


    • hghhhhh

      en tiedä onko se ny hienoin ,mut erikoisin : koukuttaa mut itseensä :) sitä ihmettelen miten roikun hänessä :>

    • KuokkaJaHarava

      Kyl se on koko Tyyppi....Ja meiän yhteisymmärrys. <3

    • fghhhht

      Miksi nää kiusaatsiis?

    • pois.raiteiltaan

      Hienoin on mun kohtelu ja erikoisin miehellä seksikkäät nilkat 😍

    • Virhe.Käsittelyssä

      Se, että hän tykkää minusta, justiinsa sellaisena kun olen!

      (M) katso tänne, tässä mä! 🖐️

      • KatsossaTulevaisuutes

        Joo. Eipä tommosel komentelulla Hesariinka pääse. ;)


      • Virhe.Käsittelyssä
        KatsossaTulevaisuutes kirjoitti:

        Joo. Eipä tommosel komentelulla Hesariinka pääse. ;)

        No höh .. 😩
        Se oli ehdotus! 😏


    • jokuvaaaaannnn

      Elämänvoima, energisyys, äärimmäisyys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe