Onko Eija-Riitta Korhola persujen tukijoukoissa?

ullis_ii

Uuden Suomen blogin perusteella tuntuu, että ilmastodenialismi on persujen jäsenyyden arvoista tasoa. Jos ei ole niin värvätkää. Innokas vaikuttaja.

15

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fellem33

      joo sopis kyllä hyvin porukkaan. on vielä nainen kun persut valitteli aikanaan että pitäs enemmän houkutella naisia mukaan. ehdottomasti kannatetaan. olis kyllä oiva ps-työpari teuvo ja eija-riitta <3

    • lisätietoja.tässä

      Eija-Riitta Korhola nyt on vain suututtanut monet Yhden Virallisen Totuuden ja Uskomuksen edustajat olemalla ennemmin kriittisellä kannalla kuin suoranaisesti eri mieltä tai edes kiistänyt ilmastomuutoksen täysin.

      Aloittajan väite ilmastodenialismista ei pidä paikkaansa sen enempää Korholan kuin Perussuomalaisten kohdallakaan.

    • ssssssssssjjjjjjjj

      Off the topic. Miten muuten määritellään ilmastohysteria ja ilmastohömpötys? Näitä termejä persut käyttää paljon.

      • PS.tottakai

        Ehkäpä tämä kertoo tarkemmin mitä persut realistiselta ilmastopolitiikalta odottavat:

        Halla-ahoa pyydettiin kertomaan perussuomalaisten kunnianhimosta ilmastopolitiikassa

        – Perussuomalainen kunnianhimo on realismi, todellisuudentaju ja suhteellisuudentaju. Keskustelussa täytyy muistaa mittasuhteet. Se, että Suomessa asuu alle promille maailman väestöstä. Ja se, että meidän osuutemme hiilipäästöistä on promillen luokkaa. Vaikka suomalaiset lakkaisivat hengittämästä, sillä ei ole vaikutusta ilmastonmuutokseen. Ei tämä toki sitä tarkoita, että suomalaisten pitäisi olla tekemättä mitään.

        – Mutta se tapa, jolla Pariisin ilmastosopimuksen päästövähennystaakkaa tällä hetkellä jaetaan, on epäoikeudenmukainen. Suuret saastuttajat ovat vapaamatkustajia.

        Halla-aho korosti, että ilmastokysymys on globaali, joten sitä on lähestyttävä globaalina haasteena.

        – Päästövähennyksiä pitää pyrkiä tekemään siellä, missä se on kaikkein kustannustehokkainta ja vaikuttavinta. Tällä hetkellä kansainvälisessä taakanjaossa Kiinan kaltaiset toimijat ovat vapaamatkustajia.

        – Suomi on viimeisen 30 vuoden aikana vähentänyt omia hiilipäästöjään kaksi kertaa enemmän kuin EU-maat keskimäärin. Toissa vuonna Suomi vähensi omia päästöjään enemmän kuin yksikään toinen EU-maa. Suomi tuottaa energiastaan seitsemän prosenttia kivihiilellä – siinä missä vastaava osuus Saksassa ja Tanskassa on neljäkymmentä prosenttia. Itä-Euroopassa osuus on vielä enemmän.


      • tarkkanäköinen
        PS.tottakai kirjoitti:

        Ehkäpä tämä kertoo tarkemmin mitä persut realistiselta ilmastopolitiikalta odottavat:

        Halla-ahoa pyydettiin kertomaan perussuomalaisten kunnianhimosta ilmastopolitiikassa

        – Perussuomalainen kunnianhimo on realismi, todellisuudentaju ja suhteellisuudentaju. Keskustelussa täytyy muistaa mittasuhteet. Se, että Suomessa asuu alle promille maailman väestöstä. Ja se, että meidän osuutemme hiilipäästöistä on promillen luokkaa. Vaikka suomalaiset lakkaisivat hengittämästä, sillä ei ole vaikutusta ilmastonmuutokseen. Ei tämä toki sitä tarkoita, että suomalaisten pitäisi olla tekemättä mitään.

        – Mutta se tapa, jolla Pariisin ilmastosopimuksen päästövähennystaakkaa tällä hetkellä jaetaan, on epäoikeudenmukainen. Suuret saastuttajat ovat vapaamatkustajia.

        Halla-aho korosti, että ilmastokysymys on globaali, joten sitä on lähestyttävä globaalina haasteena.

        – Päästövähennyksiä pitää pyrkiä tekemään siellä, missä se on kaikkein kustannustehokkainta ja vaikuttavinta. Tällä hetkellä kansainvälisessä taakanjaossa Kiinan kaltaiset toimijat ovat vapaamatkustajia.

        – Suomi on viimeisen 30 vuoden aikana vähentänyt omia hiilipäästöjään kaksi kertaa enemmän kuin EU-maat keskimäärin. Toissa vuonna Suomi vähensi omia päästöjään enemmän kuin yksikään toinen EU-maa. Suomi tuottaa energiastaan seitsemän prosenttia kivihiilellä – siinä missä vastaava osuus Saksassa ja Tanskassa on neljäkymmentä prosenttia. Itä-Euroopassa osuus on vielä enemmän.

        Ei ilmastoprobakandaan voi suhtautua VAKAVASTI. Ei joulupukkiin, enkeleinin, tonttuihin. eikä mihinkään taruolentoon voi suhtautua vakavasti, ei myöskää ilmastonmuutos PASKAAN:


    • tarkkanäköinen

      Olen haukkunut niin monet kerrat E-R Korholan . Nyt olen joutunut , siis SAANUT uusia ajatuksia , olen huomannut, HÄN ON MUUTTUNUT,.Olin itse joskus hamassa menneisyydessä lähes eu-fani. On hienoa kun ihminen viisastuu, Onnea Eija-Riitalle , joudut vielä sellaiseen mankeliin, että oksat pois. "Kannattajiksesi" liittyy legioona TOLKUN MIÄHIÄ, niillä käsillä on turvallista olla.

      • äänestin

        komppaan täysin. saadaan vihdoin älykästä ja kypsää ja vielä kaunista naisvahvistusta persuihin. kelpaa mulle.


    • Ilmastodenialismini kunniaksi aion siirtyä lihansyönnissä halal-lihan syömiseen ja suosimiseen.
      Ai miksi? Siksi, että niiden liikkeiden pitäjille ei yksikään vegaani ja ilmastointoilija hypi silmille, vaan halal-lihaa tulee olemaan maassamme myös tulevaisuudessa.

      Niin katsokaas kun lihansyöminen on kulttuuria, ja me elämme monikulttuurissa. ilmastouskonnon kulttuuria ei ole pakko noudattaa niinkuin ei muidenkaan uskontojen kulttuureja ole pakko noudattaa.
      Ei mnua haittaa että jokainen ateistikin on vain Jumala-denialisti. Siinähän on. Ilmastouskontoa en tunnusta, en Äiti Maan jumaluutta, enkä salli kenenkään ilmastouskovaisen määrätä elämästäni.

      Tai no sen verran ovat ilmastouskovaiset elämääni jo määränneet että ryhdyin halal-lihan suosijaksi.

    • temolin

      Onko totta vai ei mutta ois kyllä ääniharava. Kuitenkin pitkä poliittinen ura ja meppitaustaakin. Toisi kyllä kovasti uskottavuutta persuille.

    • mj_72

      Äänestäisin kyllä persuja jos korhola olisi ehdolla . Persujen ongelma on nimenomaan se, ettei niillä ole Korholan kaltaisia osaajia listoilla.

    • inappi_tietää

      Onko Eija-Riitta muuten ehdolla? Jos on niin missä puolueessa? On vissiin vaihdellut puoluetta aikanaan.

    • vaikuttaja

      Käsittääkseni se oli joskus ainakin kristillinen. Eli oisko edelleen?

    • d.t.i

      Hyvä huomio. Katoin niitä blogeja ja vaikuttaisi olevan ainakin vanhojen persu-ukkojen suosiossa. Eli kannatusta Korholan jäsenyydelle varmaankin olisi.

      • yyteriä

        no joo. en kyllä vetäis johtopäätöksiä tosta. iäkkäämpi ps-mies nyt varmaan innostuu naisesta ku naisesta kunhan on kantis.


    • ghspirit

      Ainakin sen mielipiteet menee yksiin persujen kanssa. Korhola on vähätellyt ilmastonmuutosta, kivihiili ei kuulemma ole ongelma ties mitä heittoja kautta aikain. Koulutus on kyllä menny hukkaan siinä ihmisessä. Ollut vielä meppinä ja muka perehtynyt ilmastoasoihin. Aina löytää jotain valtavirrasta poikkeavaa tutkimusta, johon vetoaa. Ihan kuin tarkoituksella esittäisi idioottia. Tai sitten tosiaan on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe