Pari v. oltu yhdes. Mies luonteeltaa vähä tuuliviiri ja monimutkanen tyyppi (mut tietty ihana). Ollaan siit erilaisii et mää oon luontoihminen ja voisin elää metsäs, mies taas enempi citykani. On tosin innostunu nyt retkihommista mun kans. No, nyt ollaa muuttaas kimppaan maalle (tähän asti molemmilla kämpät ison kaupungin keskustassa). Mies ei oo ikinä asunu naisen kans. Suhteet kestäny max. pari vuotta. Mulla takana yks avoliitto. Nyt ennen muuttoa oon miettiny et ollaanko sittenki liian erilaisia? Mitäs luulette kuin käy?
38-v. ei oo koskaan asunut naisen kans - ja muutan sen kans korpeen
Hömms
3
<50
Vastaukset
- Elämäää
Kokeilemalla se selviää, ei voi tietää. Ymmärrystä puoleen ja toiseen tarvitaan.
Iso asia jo muuttaa yhteen 60% varmuudella eroatte.
- Muutto
Sun kantsii pitää oma lukaalis kaupngissa. Toiäijä kuiteski kyllästyy sinuun ja maaseutuun melko pian. Mihis sillo itte meet?
Tiätty siin on jotai erilaist ku muuttaa eri tienoolle, mut osaatekste sopeutuu? Se onki iso kysymysmerkki.
Ohje. Pidä kaupunki lukaalis, vaikka meetki maalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582463Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472281Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611964Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3071414- 791309
- 641256
- 621072
- 631022
- 25952
- 77934