Aina kun Antti Rinne on ollut haastateltavana, hän on joutunut selittelemään vaalilupauksiaan uusilla valheilla.
Puolueessa on katsottu parhaaksi ettei Antti anna uusia haastatteluja, ennen kuin kaikki on äänensä antanut vaaleissa.
A24 Rinne katosi julkisuudesta vaaleihin saakka, SDPn etu pakotti.
4
<50
Vastaukset
- kukaanäänestä
Voi myös olla että hänellä on taas ryyppyputki päällä.
- Antti_esille
Olisi parempi todeta koko tosiasia ennen vaaleja kuin vasta vaalien jälkeen
- SAKonSDP
Antti tuli sairaslomilta julkisuuteen 1.3. ja esitteli lääkärintodistusta. Oli siinäkin selittelemistä. Reilun kuukauden sisällä Tuuliviiri-Antti on taas vedetty pois julkisuudesta. Pakolliset TV-tentit on takana, mutta Anttia näemme kalliissa TV-mainoksissa joka päivä ja ilta. Niissä kun ei kysellä eikä tarvitse vastailla ja selitellä. Törkeää äänestäjien silmään sahaamista koko touhu.
- Rahalla saa - - OmatAsunnotLisäverollle
Himoverottajana tunnettu Antti on pohtimassa mistä vielä verotettas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607024- 1193621
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262960- 212658
- 272283
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3641891- 251850
- 161807
- 321748
- 511636