Mietin vieläkin tässä sitä

Joltainmieheltänaiselle

Että kiusaatkohan sinä minua vai haetko vain jotain itsetunnon kohotusta minusta vai tykkäätkö ihan oikeasti? Epäilen tuota ensimmäistä kaikkein eniten... et vaikuta sellaiselta. Tuosta toisesta en ole varma mutta jos se olisi vain sitä niin miksi sinä sitten viestittelet niin paljon päivisin minulle. Ja jos vastaus on tuo viimeinen niin johtuuko se sitten minusta ettei tämä asia ole edennyt enempää?

Anteeksi kun pohdin asiaa.

En jaksaisi kuitenkaan hirveän pitkään tätä tämmöistä.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virhe.Käsittelyssä

      Hmm .. keneltä hae vastausta? 🤔
      Valikoiva on iso ..

      Kaikki naiset eivät pelleille miehen tunteiden kanssa, minä esimerkiksi tykkään (M) tosi paljon ja toivottavasti hän myös tietää sen .. 😍
      Minä haluan, että hän tietää kuinka tärkeä muuttuja / tekijä hän on .. siksi kirjoittelen. 🤔

    • Himpusokeria

      Pidän
      s-i-n-u-s-t-a.
      En ole sitä osannut sitten osoittaa tai kertoa oikein jos sitä epäilet?!
      En ole kiusaamassa enkä itsetunnon kohotusta ole hakemassa.
      Melkein vastasit itse tuohon miksei mikään ole edennyt.
      Jaa taas kuvittelin että "hänelle" olisin kirjoittanut😁

    • Vihreä

      Kyllä minä siitä miehestä oikeasti pidän en mitään itsetunnon kohotusta yritä.
      Meinaatko nyt näitä palsta viestejä vai mitä tarkoitat kännykkään olen lähettänyt vain 4 viestiä. :)
      Etenemisen hankaluus jos hän olet johtuu meistä kummastakin

      • Joltainmieheltänaiselle

        Jos sinulla on suora yhteys niin miksi sitten täällä tunnistelet?


      • Vihreä

        No kun tämä meidän tilanne on vähän hankala.
        Kun en tiedä hänen tunteistaan ja en ole kertonut sille miehelle että olen ihastunut häneen.


      • Joltainmieheltänaiselle
        Vihreä kirjoitti:

        No kun tämä meidän tilanne on vähän hankala.
        Kun en tiedä hänen tunteistaan ja en ole kertonut sille miehelle että olen ihastunut häneen.

        Kannattaisko kertoa? Minä olen kertonut hänelle josta tässä kirjoitan.


      • Vihreä

        Voi olla etten uskalla.


      • Joltainmieheltänaiselle
        Vihreä kirjoitti:

        Voi olla etten uskalla.

        Jää sitten tänne loppuelämäksesi tunnistelemaan.


      • Vihreä

        En jää pitää vaan unohtaa koko mies.


      • Joltainmieheltänaiselle
        Vihreä kirjoitti:

        En jää pitää vaan unohtaa koko mies.

        Tee sitten niin.


      • Vihreä

        Ei mun hyödytä hänelle kertoa koska ei hän tunne mua kohtaan mitään.


      • Vihreä

        Aloitus ei ollut mulle mutten tiedä mitä minun pitäisi tehdä oman kaivattuni kanssa...


      • Sivustavaan
        Joltainmieheltänaiselle kirjoitti:

        Tee sitten niin.

        Töykeitä vastauksia..hrrrrr


    • Sydämenijäisinulle

      Jos olisi mulle, kaipaan sua oikeasti. Välitän.

      • kivastisanottu

        Olisipas aika mieletöntä jos saisi puhelimeen tuollaisen viestin. Saattaisi sydän jättää muutaman lyönnin väliin.


      • sydämenijäisinulle
        kivastisanottu kirjoitti:

        Olisipas aika mieletöntä jos saisi puhelimeen tuollaisen viestin. Saattaisi sydän jättää muutaman lyönnin väliin.

        Olisi se, toisinkin päin pysäyttävää. Jossittelu nyt ei auta, mutta jos hän ymmärtäisi sen, että kiusaa en ole koskaan halunnut tehdä. Keinot kertoa tunteista on vain vähissä. Hän kyllä tietää sen, uskoisin.


      • sydämenijäisinulle
        sydämenijäisinulle kirjoitti:

        Olisi se, toisinkin päin pysäyttävää. Jossittelu nyt ei auta, mutta jos hän ymmärtäisi sen, että kiusaa en ole koskaan halunnut tehdä. Keinot kertoa tunteista on vain vähissä. Hän kyllä tietää sen, uskoisin.

        Ja kyllä, itse olen vastuussa siitä, etten uskalla. En syytä siitä ketään muuta. Varmaankin hän tietää, mitä tarkoitan. Kaikkein pysäyttävintä tässä olisi, jos ihan oikeasti kumpikin täällä kirjoittaa ja ajattelee toisesta samoin, mutta ei tee asialle mitään. Kumpi se on, joka valitsee rakkauden ja päättää toimia?


      • PidänSydämestäsiHuolta
        sydämenijäisinulle kirjoitti:

        Ja kyllä, itse olen vastuussa siitä, etten uskalla. En syytä siitä ketään muuta. Varmaankin hän tietää, mitä tarkoitan. Kaikkein pysäyttävintä tässä olisi, jos ihan oikeasti kumpikin täällä kirjoittaa ja ajattelee toisesta samoin, mutta ei tee asialle mitään. Kumpi se on, joka valitsee rakkauden ja päättää toimia?

        Liittyykö siihen muita, ettet uskalla?


      • sysämenijäisinulle
        PidänSydämestäsiHuolta kirjoitti:

        Liittyykö siihen muita, ettet uskalla?

        Liittyy...


      • PidänSydämestäsiHuolta

        Alkaako nimesi H:lla ja oletko nainen?


      • nyteiosunut
        PidänSydämestäsiHuolta kirjoitti:

        Alkaako nimesi H:lla ja oletko nainen?

        Ei ala, olen nainen.


    • VastaanKuinHänelle

      Tykkään tosissani, todella paljon. En todellakaan kirjoittelisi tällä palstalla jos haluaisin vain kiusata tai kohottaa itsetuntoani. Olen todella ujo tällaisissa asioissa ja niin taidat olla sinäkin. Olen muutenkin tökerö ilmaisemaan tunteitani yms. Taitaa johtua molemmista ettei homma etene...

      • ToivonEttäKysynHäneltä

        Milloin näit hänet viimeksi?


    • aitoriitta

      Huomenta. Minä en kiusaa sinua enkä hae itsetunnolleni kohotusta. Uskon, että olet ollut tosissani kanssani.
      Anteeksi, että aiheutan sinulle ongelmia.
      Minä vaan olen onnellisesti naimisissa enkä tunne halua vaihtaa kehenkään mutta toisaalta sinähän tämän tiedät.
      Toivon, että sinä saisit muutoksen aikaan elämässäsi. Toivon sinulle vilpittömästi onnea😁

    • IhastunutJossu

      Olen ihastunut sinuun T ihan aidosti. Haluan jutella sun kanssa kun vaan olisi mahdollisuus siihen. Toivottavasti pian.

    • bööniäxmäärä

      Bööna1 bööna2 vai bööna3

    • Eikunkokeilemaan

      Kirjoittaisin suoraan tuon asteiset tykkäämisasiat. Elämä on liian lyhyt että joutaisin miettimään tuollaisia.

      Kerroin suoraan, sain vastauksen. Suosittelen muillekin.

    • Minävaintaas

      Jos on JT mieheltä, haluan sinut. Rakastan sinua! Asia ei ole edennyt koska en oikein tiedä todellista tilannettasi. Haluan sinut omaksi miehekseni.

      • josluettämän

        Kysyin hänen tilannetta jo joskus aiemmin, mutta hän ei silloin vastannut. Oma tilanteeni ei ole muuttunut. Haluan myös hänet. Varsinainen este on se että en ole edelleenkään täysin varma hänen tunteista minuun. Se vie tunteita pois kunnes taas kohdataan ja huomaan ettei ne ole mihinkään kadonneet. Hän on yhä edelleen ainoa nainen johon olen rakastunut ensisilmäyksellä.


    • Muutenmeneehyvintyttö

      En tykkää tuosta aitoriitta tyypistä. Hakkaanko sen?

    • Pysynminäkinnähnytsen

      Akat on vittumaisia juonijoita pettureita. Laskelmoivia psykopaatteja. Se on totta ja pysy niistä kaukana

    • jälleentaas

      Hmmm... Taitaa olla neljättä kertaa kun tätä mielipide pohjasta tekstiä kirjottelen tähän. Tästä taitaa tulla jonkinlainen päivien rutiini, tuntuu siltä ettei tän palstan ylläpidon naikkonen kestä todellakaan mielipiteitä. Laitanpa taas tulemaan ja ehkä taas vartin päästä uudestaan, tää kun on mulla tallessa:

      Naiset haluaa AINA huomiota tai itsetunnonkohotusta. Siltä vaikeimmin saatavissa olevimmalta ja mystisimmältä jätkältä. Jos hän ei osoita vastakiinnostusta, muuttuu tän johtajauroksen asema sillon saman tien "ihanasta ja jännittävästä" luuseriksi ja siaksi vaikkei naiset tietäisi miehen todellisesta olemuksesta MITÄÄN. Tän ekan alfan jälkeen alkaa epätoivo ja sit aletaan rankkaamaan jätkiä, kaikki alkaa kelpaamaan ihan vaan ns pahan päivän varalle.

      Mitä huomannu niin naiset myös puukottaa toisiaan tosi herkästi selkään sen halutun ja hyvän statuksen omaavan jätkän takia. En oo ikinä tavannu niin psykopaattista ja paskaa ihmistä kun kieroileva ja toisen pään menoksi juonitteleva akka..... Jos tätä haluu vielä jatkaa nii onko ihme ettei miehet enää lähesty naisia. Tohon tietty nää Me Too helvetit päälle, jotta tota psykopatiaa sais harrastaa oikein urakalla ja jos yksikin jätkä siitä inahtaakaan niin saa kaikkien sokean raivon niskaan

    • aateliaa

      Kisaaminen ei ole koskaan ollut kivempaa kuin nyt.

    • hiphipsteri

      Sellainen kuuma vinkki, että näitä naisia joita esität täällä ja joita kyttäät siellä täällä ja tuolla ei luultavasti voi vähempää kiinnostaa filosofiset pohdintasi, monotoniset kupparunosi saati sitten totuutta vääristelevät irvailut. ne kiinnostaa vaan jotain luuserikuhnureita, se on varmaan poissa muodista jo korkeakouluissakin

    • entajua

      En kiusaa. Enkä yritä itsetuntoanikaan kohottaa. Miten ylipäätään voit ajatella, että sinä vaikuttaisit jotenkin itsetuntooni? Tokihan tiedän, että monikin nainen on kiinnostunut sinusta tavalla tai toisella, mutta siltikin aika vieras ajatus itselle tuo itsetunnon kohotus avullasi. Suoraan sanottuna en oikein tajua moista. Ja oikeastaan aika ärsyttäväkin ajatus, nätisti ilmaistuna.

      Kirjoitit, ettet jaksaisi pitkään tällaista. Siis millaista?

      • joltainmieheltänaiselle

        Tuskin oli sinulle tarkoitettu.


      • entajua
        joltainmieheltänaiselle kirjoitti:

        Tuskin oli sinulle tarkoitettu.

        Ok, viestini ei siis mennyt oikealle miehelle. Kiitos, kun vastasit.
        Mutta joka tapauksessa en tarkoittanut viestilläni suinkaan sitä, ettenkö olisi kiinnostunut hänestä ja tykkäisi hänestä. En vaan ymmärrä sitä, jos joku yrittää pönkittää itsetuntoaan tuolla tavoin.


    • Minulletuntematonolet

      Sinusta oikeasti pidän.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe