Bile muistot Myllynkiventie 10

Entisajanbileet

Muistatteko niitä aikoja kun 10 talossa oli niitä bileitä. Asustelin silloin itsekkin siellä ja bileet olivat lähes joka viikonloppuiset. Vieläkö siellä on niitä bileitä viikonloppuisin?

25

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bilehile

      Kyllä bileet kuuluvat edelleenkin lähes jokaiseen viikonloppuun siellä. Viimeksi eilen oli aikamoinen jytke ja pauke.

      • Vanhanmyllyntarina

        Bileitä siellä on aina ollut, mutta järjestäjät ovat vuosien saatossa vaihtuneet. Nykyään siellä Zenaksi kutsuttu kaveri pitää bileitä. Myös eräässä toisessa talossa Myllynkiventiellä asui ennen vanhempi pariskunta joka piti viikonloppuisin bileitä.


    • Hauskajuttu

      Eräässä rapussa on täällä kympissä mielenkiintoinen jonkun asukkaan kirjoittama lappu. kaupunki tekee remppaa eräässä asunnossa ja lappu koskee juurikin tätä remonttia.

      " Arvoisat remontoijat. Voistteko aloittaa remontoinnin vasta klo 12 aikoihin"

      • Anonyymi

        En asu Myllynkiventiellä,, mutta kyllä minäkin omassa kotitalossani laitan oveen joskus samantyyppisen lapun, koska en ole aamuvirkku.


    • 60_ja_risat

      Minä muistan vain yhteiskoulun luokkajuhlat ja parimarssin. Siitä on n. 50 vuotta.

      • Anonyymi

        Se oli mainiota aikaa.


    • Wompattico

      Jos hierarkiaa katsoo niin Myllynkiventiellä ei taida asua kun niitä alimman kerroksen väkeä. Vai löytyyköhän joku silmäätekevä. Enpä usko.

      • Korinttia

        Mainittakoon myös se että Myllynkiventiellä kaikki bileet ovat laittomia eli kestävä yli klo 22


      • Anonyymi

        Ei saa luokitella ketään ilman selkeitä tosiasiatietoja.


    • Anonyymi

      Minä en aikoinaan osallistunut bileisiin. Oli mielenkiintoisempia harrastuksia.

      • Anonyymi

        Minä kans osallistuin bileisiin erittäin harvoin, koska melkein aina oli kaikenlaista muuta tekemistä.


      • Anonyymi

        Niin - ei ne bileet kiinnostaneet, koska niissä oli liian kova melu.


      • Anonyymi

        Kova melu, eikä aina oikeasti hauskaa, vaan väkisin tehtyä hauskuuden tavoittelua.


      • Anonyymi

        Älkää vi**u valehdelko! Kuitenki vähä olitte bileissä.


    • Anonyymi

      Se olis sitten lauantaina kuuleman mukaan rajut bileet Zenalla tiedossa.

      • Anonyymi

        Kyllä taisi olla aikamoinen jytke ja pauke siellä kun mustamaija kävi hakemassa muutaman kaverin mukaansa.


      • Anonyymi

        Kuulemma Raision putkaan veivät... Mutta löytyikö lektori?


    • Anonyymi

      Joillakin on hauskaa -- joillakin taas ei.

    • Anonyymi

      On se kyllä kumma että kaveri ei koskaan opi. Toivottavasti yö putkassa laittoi edes vähän miettimään mitä taas on tullut tehtyä.

    • Anonyymi

      Kävin joskus bileissa Orkonkadulla ja muutaman kerran polisiit kävi sieltä ottamassa osan porukkaa talteen. Itse en koskaan matkaan lähtenyt kun osakin bilettää sivistyneesti.

      • Anonyymi

        Puhuttiin myllynkiventiestä ei orkonkadusta


      • Anonyymi

        Sivistyneen biletyksen taito on hyvä taito.


    • Anonyymi

      Nykyisin bileet ajoittuvat keskelle viikkoa, ja kestävät vähintään 2 päivää.

      Kun niille uskaltaa asiasta ohimennen mainita, niin eivät yhtään ymmärrä mistä ääni tulee tai eivät ainakaan siinä kohtaa tietenkään myönnä mitään.

      On onnea asua täällä.

      • Anonyymi

        Bilettäjät ketkä eivät ole työpäivää elämässään nähneet, mölyävät kuin apinalauma känni huumepäissään muiden Asukkaiden riesaksi. Ulos joka talosta, mikä helv...oikeus toisilla on häiritä kunnolla elävien Asukkaiden elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilettäjät ketkä eivät ole työpäivää elämässään nähneet, mölyävät kuin apinalauma känni huumepäissään muiden Asukkaiden riesaksi. Ulos joka talosta, mikä helv...oikeus toisilla on häiritä kunnolla elävien Asukkaiden elämää.

        Totta.
        Mutta niille mitään ei mahda.
        Teet valituksia jne, ja siltikään ei tehdä mitään.
        Tuntuu että juurikin huumeidenkäyttäjillä ja sekoilijoilla on oikeus tehdä mitä vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe