Muistatteko niitä aikoja kun 10 talossa oli niitä bileitä. Asustelin silloin itsekkin siellä ja bileet olivat lähes joka viikonloppuiset. Vieläkö siellä on niitä bileitä viikonloppuisin?
Bile muistot Myllynkiventie 10
25
1001
Vastaukset
- Bilehile
Kyllä bileet kuuluvat edelleenkin lähes jokaiseen viikonloppuun siellä. Viimeksi eilen oli aikamoinen jytke ja pauke.
- Vanhanmyllyntarina
Bileitä siellä on aina ollut, mutta järjestäjät ovat vuosien saatossa vaihtuneet. Nykyään siellä Zenaksi kutsuttu kaveri pitää bileitä. Myös eräässä toisessa talossa Myllynkiventiellä asui ennen vanhempi pariskunta joka piti viikonloppuisin bileitä.
- Hauskajuttu
Eräässä rapussa on täällä kympissä mielenkiintoinen jonkun asukkaan kirjoittama lappu. kaupunki tekee remppaa eräässä asunnossa ja lappu koskee juurikin tätä remonttia.
" Arvoisat remontoijat. Voistteko aloittaa remontoinnin vasta klo 12 aikoihin"- Anonyymi
En asu Myllynkiventiellä,, mutta kyllä minäkin omassa kotitalossani laitan oveen joskus samantyyppisen lapun, koska en ole aamuvirkku.
- 60_ja_risat
Minä muistan vain yhteiskoulun luokkajuhlat ja parimarssin. Siitä on n. 50 vuotta.
- Anonyymi
Se oli mainiota aikaa.
- Wompattico
Jos hierarkiaa katsoo niin Myllynkiventiellä ei taida asua kun niitä alimman kerroksen väkeä. Vai löytyyköhän joku silmäätekevä. Enpä usko.
- Korinttia
Mainittakoon myös se että Myllynkiventiellä kaikki bileet ovat laittomia eli kestävä yli klo 22
- Anonyymi
Ei saa luokitella ketään ilman selkeitä tosiasiatietoja.
- Anonyymi
Minä en aikoinaan osallistunut bileisiin. Oli mielenkiintoisempia harrastuksia.
- Anonyymi
Minä kans osallistuin bileisiin erittäin harvoin, koska melkein aina oli kaikenlaista muuta tekemistä.
- Anonyymi
Niin - ei ne bileet kiinnostaneet, koska niissä oli liian kova melu.
- Anonyymi
Kova melu, eikä aina oikeasti hauskaa, vaan väkisin tehtyä hauskuuden tavoittelua.
- Anonyymi
Älkää vi**u valehdelko! Kuitenki vähä olitte bileissä.
- Anonyymi
Se olis sitten lauantaina kuuleman mukaan rajut bileet Zenalla tiedossa.
- Anonyymi
Kyllä taisi olla aikamoinen jytke ja pauke siellä kun mustamaija kävi hakemassa muutaman kaverin mukaansa.
- Anonyymi
Kuulemma Raision putkaan veivät... Mutta löytyikö lektori?
- Anonyymi
Joillakin on hauskaa -- joillakin taas ei.
- Anonyymi
On se kyllä kumma että kaveri ei koskaan opi. Toivottavasti yö putkassa laittoi edes vähän miettimään mitä taas on tullut tehtyä.
- Anonyymi
Kävin joskus bileissa Orkonkadulla ja muutaman kerran polisiit kävi sieltä ottamassa osan porukkaa talteen. Itse en koskaan matkaan lähtenyt kun osakin bilettää sivistyneesti.
- Anonyymi
Puhuttiin myllynkiventiestä ei orkonkadusta
- Anonyymi
Sivistyneen biletyksen taito on hyvä taito.
- Anonyymi
Nykyisin bileet ajoittuvat keskelle viikkoa, ja kestävät vähintään 2 päivää.
Kun niille uskaltaa asiasta ohimennen mainita, niin eivät yhtään ymmärrä mistä ääni tulee tai eivät ainakaan siinä kohtaa tietenkään myönnä mitään.
On onnea asua täällä.- Anonyymi
Bilettäjät ketkä eivät ole työpäivää elämässään nähneet, mölyävät kuin apinalauma känni huumepäissään muiden Asukkaiden riesaksi. Ulos joka talosta, mikä helv...oikeus toisilla on häiritä kunnolla elävien Asukkaiden elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilettäjät ketkä eivät ole työpäivää elämässään nähneet, mölyävät kuin apinalauma känni huumepäissään muiden Asukkaiden riesaksi. Ulos joka talosta, mikä helv...oikeus toisilla on häiritä kunnolla elävien Asukkaiden elämää.
Totta.
Mutta niille mitään ei mahda.
Teet valituksia jne, ja siltikään ei tehdä mitään.
Tuntuu että juurikin huumeidenkäyttäjillä ja sekoilijoilla on oikeus tehdä mitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579