Oletko huomannut

JännäHomma

että Pattayalla käy ja oleilee pääasiassa sellaisia suomalaisia joilla ei Suomessa suksi luista eivätkä saa Suomessa keneltäkään.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaLover

      Olen. Siksi käyn itsekin.

    • huomasin_sinun_saamiset

      Oletko aloittaja huomannut että sellaisia joita kiinnostaa toisten saamiset ja toisten Pattayan matkat ovat sellaisia jotka eivät pääse edes matkalle saamaan kun rahat ei riitä ja naama ei riitä edes serkkulikalle, joka on samanlainen apinahoro?

    • Kerrotko vielä miten olet tuon kyseisen päätelmän asiasta tehnyt, oletko itse ollut paikanpäällä asian toteamassa, vaiko onko lähdemateriaalina vaikkapa tämä keskustelupalsta? Ja kuinka iso otanta henkilöitä on kyseessä, joiden perusteella olet tuohon johtopäätökseen tullut?

      • Vaihtuvanimimerkki

        Pikku päärasia on tuota pitkän aikaa pohtinut. Aloittaja on käynyt Vääksyssä.


      • SenseiPhuketissa
        Vaihtuvanimimerkki kirjoitti:

        Pikku päärasia on tuota pitkän aikaa pohtinut. Aloittaja on käynyt Vääksyssä.

        Kävin samalla sysmässä ja padasjoella senkin kahju vittuidiootti


      • asiantravel
        SenseiPhuketissa kirjoitti:

        Kävin samalla sysmässä ja padasjoella senkin kahju vittuidiootti

        palstan sivistynyt insinööri.


      • 63NumBall64

        Kaiketi palstaa lukemalla voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä millaisia turreja suomesta pattayalla käy, ja jopa uskon että osumatarkkuus on kohtalainen, olen muutaman kerran aikaisemminkin todennut että tämä palsta edestaa pahinta mahdollista pattayan kävijän stereotypiaa, jos sellainen on ollut palstalle tultaessa se tuskin palstaa lukemalla paremmaksi siitä muuttuu, no kuitenkin loppuviikosta taas joidenkin paratiisiin, sade ja satokauden alkamista juhlistamassa... Täytyy muistaa ostaa suojalasit ja korvatulpat, viime vuonna sain korvatulehduksen.


      • JokeriJokke
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kaiketi palstaa lukemalla voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä millaisia turreja suomesta pattayalla käy, ja jopa uskon että osumatarkkuus on kohtalainen, olen muutaman kerran aikaisemminkin todennut että tämä palsta edestaa pahinta mahdollista pattayan kävijän stereotypiaa, jos sellainen on ollut palstalle tultaessa se tuskin palstaa lukemalla paremmaksi siitä muuttuu, no kuitenkin loppuviikosta taas joidenkin paratiisiin, sade ja satokauden alkamista juhlistamassa... Täytyy muistaa ostaa suojalasit ja korvatulpat, viime vuonna sain korvatulehduksen.

        Lerpanpäivää heti viikon alkajaisiksi päälerpalta, joka kertoi avautuen itsestään, tuollainen siis on Ballinumba...


      • 63NumBall64

        Ehkä on vielä syytä korostaa että palstaa lukemalla voidaan todentaa kaikki omat stereotypiat mitä ikinä on olemassa, on sitten käynyt tyttölässä tai ei, ei ole väliä... Tosiasiassa pattaya on paljon mainettaan parempi, onhan Thaimaassa paljon ongelmia, mutta niin on Suomessakin, joskin painopiste alueet on hieman tosiaalla... näihin ongelmiin turre harvoin törmää, eikä varsinkaan palstaa lukemalla, eikä edes viikkoturistina.


      • 63NumBall64
        JokeriJokke kirjoitti:

        Lerpanpäivää heti viikon alkajaisiksi päälerpalta, joka kertoi avautuen itsestään, tuollainen siis on Ballinumba...

        Heti saimme asiaan perehtyneen vastauksen tyttölänpojalta, joka vaikuttaa pääosin palstalla suomesta käsin, tietämättä Thaimaasta muutakuin mitä on tyttölässä vuokramorsiamelta oppinut.


      • Pattayalover
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kaiketi palstaa lukemalla voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä millaisia turreja suomesta pattayalla käy, ja jopa uskon että osumatarkkuus on kohtalainen, olen muutaman kerran aikaisemminkin todennut että tämä palsta edestaa pahinta mahdollista pattayan kävijän stereotypiaa, jos sellainen on ollut palstalle tultaessa se tuskin palstaa lukemalla paremmaksi siitä muuttuu, no kuitenkin loppuviikosta taas joidenkin paratiisiin, sade ja satokauden alkamista juhlistamassa... Täytyy muistaa ostaa suojalasit ja korvatulpat, viime vuonna sain korvatulehduksen.

        On jäänyt tuo tulehdus päälle.


      • Senseisanoo
        Pattayalover kirjoitti:

        On jäänyt tuo tulehdus päälle.

        Ballilla on tulehdus muuallakin kun palaa työttölästä


      • AmaliaSanoo
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kaiketi palstaa lukemalla voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä millaisia turreja suomesta pattayalla käy, ja jopa uskon että osumatarkkuus on kohtalainen, olen muutaman kerran aikaisemminkin todennut että tämä palsta edestaa pahinta mahdollista pattayan kävijän stereotypiaa, jos sellainen on ollut palstalle tultaessa se tuskin palstaa lukemalla paremmaksi siitä muuttuu, no kuitenkin loppuviikosta taas joidenkin paratiisiin, sade ja satokauden alkamista juhlistamassa... Täytyy muistaa ostaa suojalasit ja korvatulpat, viime vuonna sain korvatulehduksen.

        Hyvin kirjoitettu pohjoisen mies.
        Olen itse vain kerran käynyt kurttumunien Naimaassa.
        Phukessa kävimme ja tauti tarttui väärään ylätason ihmiseen.
        Lukot meni vaihtoon ja aloitin pitkitetyn huoltajuuskiistan.
        Ansaittu talouteni romahti. Ikinä en enää äijien Naimaaseen matkusta.
        Suomalaiset juntit, pälvikaljupallomahat eivät meitä laatunaisia kiinnosta.
        Pattaya ei perhematkaajille sovellu. Sinne matkaavat vain perikset jotka eivät Suomesta saa...

        KHIAI !!!


      • JokeriJokke
        63NumBall64 kirjoitti:

        Heti saimme asiaan perehtyneen vastauksen tyttölänpojalta, joka vaikuttaa pääosin palstalla suomesta käsin, tietämättä Thaimaasta muutakuin mitä on tyttölässä vuokramorsiamelta oppinut.

        Niinpä niin, lerppa, kuvittele mitä vain pattayan- ja thaimaan tietämyksestäni, totuutta et raukka kuitenkaan osaa arvatakaan...


      • EiMitäänArvattavaa
        JokeriJokke kirjoitti:

        Niinpä niin, lerppa, kuvittele mitä vain pattayan- ja thaimaan tietämyksestäni, totuutta et raukka kuitenkaan osaa arvatakaan...

        Tuolta pohjalta onkin hyvä piruilla toisten tuntemuksesta ja tietämyksestä kakaramaisin kommentein.


      • JokeriJokke
        EiMitäänArvattavaa kirjoitti:

        Tuolta pohjalta onkin hyvä piruilla toisten tuntemuksesta ja tietämyksestä kakaramaisin kommentein.

        Niinpä niin lerppa, mitä muuta osaat, kuin noita kakaramaisia kommenttejasi...
        Muuten, eka matkani Thaimaahan oli 1994 ja kymmeniä sen jälkeen.


      • HurjaKokemus
        JokeriJokke kirjoitti:

        Niinpä niin lerppa, mitä muuta osaat, kuin noita kakaramaisia kommenttejasi...
        Muuten, eka matkani Thaimaahan oli 1994 ja kymmeniä sen jälkeen.

        Hurjan hienoa, 25 vuoden aikana käynyt thaimaassa kymmeniä kertoja.
        Kummassa olet viettänyt enemmän aikaa palstalla vai thaimaassa?
        Et oikein taida tajuta mitä tarkoittaa kakaramaisuus.


      • PakWan

        Samat kysymykset tulivat mieleeni aloituksen luettuani, mitkä Santtu tässä esittää. Ajattelin nämä myös esittää, mutta kiitos Santulle, että nämä jo esitti.


      • PakWan
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kaiketi palstaa lukemalla voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä millaisia turreja suomesta pattayalla käy, ja jopa uskon että osumatarkkuus on kohtalainen, olen muutaman kerran aikaisemminkin todennut että tämä palsta edestaa pahinta mahdollista pattayan kävijän stereotypiaa, jos sellainen on ollut palstalle tultaessa se tuskin palstaa lukemalla paremmaksi siitä muuttuu, no kuitenkin loppuviikosta taas joidenkin paratiisiin, sade ja satokauden alkamista juhlistamassa... Täytyy muistaa ostaa suojalasit ja korvatulpat, viime vuonna sain korvatulehduksen.

        NumBall? Oh hoh ja huh huh!

        En nyt viitsi kommenttiasi rehellisesti ja ystävällisesti muutoin kommentoida kuin että...Tätä palstaa lukemalla ei todellakaan kannata tehdä kovin tarkkoja analyyseja siitä millaisia keskimäärin ovat Pattayalla kävijät.

        PakMaa ilkeämpänä voisi hieman piruillen ihmetellä, analyysiäkin tehdä... että millaisia mahtavatkaan tosi elämässä olla sellaiset tänne - siis juuri tälle palstalle - kirjoittelevat persoonalliset persoonat... Isot persoonat, jotka esim. antavat lukijoiden ymmärtää asuvansa onnellista ja rikasta elämää sanotaanko nyt vaikkapa Chiang Maissa ja Hua Hinissä.


      • 63Numball64
        PakWan kirjoitti:

        NumBall? Oh hoh ja huh huh!

        En nyt viitsi kommenttiasi rehellisesti ja ystävällisesti muutoin kommentoida kuin että...Tätä palstaa lukemalla ei todellakaan kannata tehdä kovin tarkkoja analyyseja siitä millaisia keskimäärin ovat Pattayalla kävijät.

        PakMaa ilkeämpänä voisi hieman piruillen ihmetellä, analyysiäkin tehdä... että millaisia mahtavatkaan tosi elämässä olla sellaiset tänne - siis juuri tälle palstalle - kirjoittelevat persoonalliset persoonat... Isot persoonat, jotka esim. antavat lukijoiden ymmärtää asuvansa onnellista ja rikasta elämää sanotaanko nyt vaikkapa Chiang Maissa ja Hua Hinissä.

        kannattaisiko lukea kirjoitukseni uudelleen, ja yrittää oikeesti ymmärtää mitä siina sanotaan... jos oikein yrität, huomaat painon olevan sanalla no sanonko, no en sano... lue ja ymmärrä.


    • Fuiöuot

      Höpöpuhetta virtuaalimatkailijalta. Hyvä puoli, että suomalaisia edes näe kun ympäri maailmaa tulee maahan porukkaa. Mieli tekis mutta ei mahiksia hä häää.

    • 44xPartytime

      Aurinkoa, pientä loivennusta ja mukavaa seuraa. Kaveri pokasi brittitytön jatkoilta, minä otin kolmikon matkaani bileistä. Eiköhän se mene samassa hengessä tämäkin päivä.
      https://aijaa.com/D1SCxA

      • PattayaNro-1

        Hyvältä näyttää ja hyvää lomaa! Kaipaan Pattayan aamuja ja aamiaista taivasalla kadunvarsi-kuppiloissa, kun kaupunki vasta herää. Torstaina siellä!


      • eräsvaan-

        Hyvää lomaa ja lipakoita kelejä! Zumba ja Humanball ovat "molemmat" poissa palstalta eivätkä ole vielä ehtineet naureskella ja haukkua sinua kutsuen resuperseeksi ja kahjoksi. Jotakin hauskaa se tulee sanomaan tuosta liinasta kaverin päässä ja kirjoittaa sen muistiin jotta muistaa muistuttaa siitä, koska hänen mielestään se on varmastikin hauskaa, kuten myös kalju on hänestä hauska ja tukka on tosi hauska. Pallomahakin on hänestä todella hauska mutta jos olet fitissä, niin silloin olet narsisti ja sitten hän nauraa sinulle ja sytyttää sikarin.


      • SenseiSanoo
        eräsvaan- kirjoitti:

        Hyvää lomaa ja lipakoita kelejä! Zumba ja Humanball ovat "molemmat" poissa palstalta eivätkä ole vielä ehtineet naureskella ja haukkua sinua kutsuen resuperseeksi ja kahjoksi. Jotakin hauskaa se tulee sanomaan tuosta liinasta kaverin päässä ja kirjoittaa sen muistiin jotta muistaa muistuttaa siitä, koska hänen mielestään se on varmastikin hauskaa, kuten myös kalju on hänestä hauska ja tukka on tosi hauska. Pallomahakin on hänestä todella hauska mutta jos olet fitissä, niin silloin olet narsisti ja sitten hän nauraa sinulle ja sytyttää sikarin.

        Kyllä tuo tuli luettua. Amis ikäisen juttuja.
        Kiitos että ajattelet minua.


      • PakWan

        Kiitos 44x mukavasta kuvasta.

        Kirjoitinkin jo aloitus viestissäni tähän ketjuun, että täällä Suomessa satoi viime yönä lunta. Masentavaa, mutta kuvasi piristi kummasti. Mitä on noissa kuvan oransseissa tölkeissä on ja mistä bileistä kirjoitat?


    • 2010NangRong

      Terkkuja 44! Täällä ollaan jo niin sanotussa maaseudun rauhassa. Songkrani se hiipii tännekin. Lapset on jo vesisodat aloittaneet ja juomapuolta on hamstrattu.

      Tulee noista Pattayan aamuista mieleen kun joskus olin ekaa kertaa useampia kuukausia lomalla. Sattui siihen hyvä poppoo sitten sesongin aikaan olemaan samaan aikaan Jomtienilla vierekkäisissä pikku hotelleissa. Kitarat soi ja viski virtasi.

      Oli niin hyvä tunnelma siinä hotellin ala- aulan ravintolan jättipöydän ääressä sillä seurueella ettei lähdetty merta edemmäs kalaan. Rannalle mentiin tien toiselle puolelle yhtenä ryhmänä ja tilailtiin sinne sapuskat ja juomat.

      Poikamaista pikku kisailuakin oli. Baarimikko alkoi huolestua, kun meillä ei siinä ollut muistaakseni kuin yksi nainen ja sekin oli urheilupuolelta tunnettu julkkislepakko.

      Baarimikko kysyi että kävisikö hän hakemassa meille naisia Pattayan puolelta? No mikä jottei. Lava- autollaan palasi tunnin päästä ja kyydissä oli noin kahdeksan tytsyä. Äkkiä siitä valkkasin yhden erityisen seksikkään kaksvitosen tytön.

      Viski siinä sitten virtasi vaan lisää ja ne jäi vähän sivurooliin ne tytöt. Se "minun" tyttöni alkoi vilkuilemaan kelloaan ja hänelle ei oikein keitto maistunut. Ne olikin viimeiset muistikuvani. Aamulla kun heräsin kämpiltäni niin näin möykyn vieressäni peiton alla. Olin tyytyväinen että muistikatkoksesta huolimatta olin saanut tytön messiini.

      Annoin tytön nukkua ja hiippailin hiljaa parvekkeelle juomaan yhden loiventavan bissen, tai paremminkin humalaa tasoittavan. Hetken perästä partsin liukuovi aukesi ja aivan ventovieras tyttö tulee sieltä viereeni istumaan. Sellainen nuori ja kiltin näköinen kakskymppinen, hieman rehevä tyttö.

      En kehdannut sanoa etten muista mitään. Kysyin kuitenkin että mikä se sun nimi olikaan ja sanoin että ota itsellesi jääkaapista mitä haluat. Otti jonkun kevytoluen, jotka on suosiossa monilla tytöillä ja siksi pidin niitäkin kaapissani.

      Meillä oli oikein mukava päivä, ilta ja seuraava yökin. Niiden viikkojen aikana tuli muutamia kertoja herättyä auringonlaskun aikaan. Meni hieman rytmit sekaisin. Sen jälkeen olin puoli vuotta täysin ilman alkoholia ja treenasin joskus jopa 6 tuntia päivässä. Pudotin liki 30 kiloa juhlapainoa.

      Talon rakennuksista olitten eilen kinanneet, huomaan. Tämä tasan sadan neliön kantti kertaa kontti paalujen päälle rakennettu elementtitalo on tullut maksamaan euroissa vähän alle 20 000. Siisti sisältä ja ulkoa. Lasia ja kiveä sisältä. Nätti ja värikäs. Tämä vaaleanpunainen makkari tosin ei ole makuuni, mutta eipä se minun olekaan.

      Morsian on maksanut 8500 itse ja saanut loput lainaksi, mutta lainaaja muutti sen lainan lahjaksi ja sanoi ettei tarvi maksaa. Talo on siis maksettu.

      Taisin joskus kertoakin että anoppikokelas asui tässä talon alla "paalutalossaan". Nyt hän asuu siellä ehostetussa ja laajennetussa farmin huoltorakennuksessa, joka on kuin pieni omakotitalo keittiöineen päivineen. Seuranaan on yli 200 kanaa, muutama koira ja kissa. Puhvelit on myyty.

      Opetin hieman näille omalla esimerkilläni eurooppalaista siisteyttä ja siivosin kaikki romut ja jätteet pois naapureiden hökkeleiden seinänvieriltä, ojista ja pihakadun varresta ja kävin viemässä kaatopaikalle 3 lavallista. Lakaisin vielä kuivuneet lehdet pois ja saksin puskista kuolleet oksat pois.

      Nyt he tekevät itse samaa. Mummot huiskii harjoilla menemään ja jätteet kerätään säkkeihin. Se olisi farmille lähtö katselemaan ruoanlaittoa.

      • PattayaNro-1

        Hienoista katkeruuttako havaittavissa...?


      • 63Numball64
        PattayaNro-1 kirjoitti:

        Hienoista katkeruuttako havaittavissa...?

        missä, viinaa, laulua ja huoria... edes mun painajaiset ei oo tota tasoa.. katkeruutta jonkin unista... hei haloo... ihan oikeesti uskotko että tuo 2010 on täysipäinen viisikymppinen...


      • SenseiSanoo

        100 neliön rakennus 20 donaa.
        No paljonkos mahtanee maksaa Chiang Maissa keskeneräisen valmiiksi saattaminen?
        Morsian oikein lainaksi saanut, onpa ihmeellistä että joku lainaa ja jopa lahjaksi antaa.

        En viitsi muuta.


      • NeidinIlluusiotaTarjolla
        63Numball64 kirjoitti:

        missä, viinaa, laulua ja huoria... edes mun painajaiset ei oo tota tasoa.. katkeruutta jonkin unista... hei haloo... ihan oikeesti uskotko että tuo 2010 on täysipäinen viisikymppinen...

        Se muuten tämän meidän rakkaan neidin morsmaikun hiukset kasvaa viikossa aika moisen verran.

        Riisitintsu v2Q5H4 31. päivä ja Landetintsu jZe4Z4 23. päivä.


      • lerpanseikkailut
        NeidinIlluusiotaTarjolla kirjoitti:

        Se muuten tämän meidän rakkaan neidin morsmaikun hiukset kasvaa viikossa aika moisen verran.

        Riisitintsu v2Q5H4 31. päivä ja Landetintsu jZe4Z4 23. päivä.

        Kuuskymppiset aikuismiljonäärit tekivät yhteistuumin comebackin ja teemat ovat tuttuja. Kaikki on kahjuja kakaroita mutta he ovat hyvinkin aikuismaisia miljonääripallomahoja joille tehdään pallolaajennuksia ja kallokuvauksia säännöllisesti Jorvissa. Kiihko on taas niin kova että menee nimimerkit ja tekstit keskenään sekaisin mutta tärkeintä on katkera munaton raivo. Hammasrautojen lisäksi myös hiuslisäkkeet ovat hyvin askarruttava asia noiden kuusikymppisten asialinjalla liikkeellä olevien herrojen päissä. Ai missä? No Pattaya palstalla tietenkin.


      • HauskaahanTämä
        lerpanseikkailut kirjoitti:

        Kuuskymppiset aikuismiljonäärit tekivät yhteistuumin comebackin ja teemat ovat tuttuja. Kaikki on kahjuja kakaroita mutta he ovat hyvinkin aikuismaisia miljonääripallomahoja joille tehdään pallolaajennuksia ja kallokuvauksia säännöllisesti Jorvissa. Kiihko on taas niin kova että menee nimimerkit ja tekstit keskenään sekaisin mutta tärkeintä on katkera munaton raivo. Hammasrautojen lisäksi myös hiuslisäkkeet ovat hyvin askarruttava asia noiden kuusikymppisten asialinjalla liikkeellä olevien herrojen päissä. Ai missä? No Pattaya palstalla tietenkin.

        Aha että nyt tiedät Neidin rakkaalla olevan hiuslisäkkeitä, tarkista kieles väri poju ja jos se on punainen niin katsahda peiliin, näet neidin 2010.


      • Patilalainen
        63Numball64 kirjoitti:

        missä, viinaa, laulua ja huoria... edes mun painajaiset ei oo tota tasoa.. katkeruutta jonkin unista... hei haloo... ihan oikeesti uskotko että tuo 2010 on täysipäinen viisikymppinen...

        Suomalainen heteromies joka ei tykkää hyvässä seurassa juhlia ja laulaa eikä tykkää naisistakaan? Nyt ei kuulosta suomalaiselta heteromieheltä. Itse en tunne ketään sellaista suomalaista, joka ei tykkää. Jopa tutut homotkin tykkää ja myös tyttöpojat. Mikähän sinussa on vialla? Erakoituminenko? Köyhyys? Sairaus? Katkeruus? Vai ne kaikki?


      • JokakoPäivä
        Patilalainen kirjoitti:

        Suomalainen heteromies joka ei tykkää hyvässä seurassa juhlia ja laulaa eikä tykkää naisistakaan? Nyt ei kuulosta suomalaiselta heteromieheltä. Itse en tunne ketään sellaista suomalaista, joka ei tykkää. Jopa tutut homotkin tykkää ja myös tyttöpojat. Mikähän sinussa on vialla? Erakoituminenko? Köyhyys? Sairaus? Katkeruus? Vai ne kaikki?

        Joka päivä ??? Ilmoittaen ilmaispalstalle ???


    • pattijoki

      Parempi onni Pattijoella,
      kuin kipeä Patti Joella

    • PakWan

      Oikein rehellinen morjens taas kaikille tasapuolisesti pitkästä aikaa!

      Rehellinen vastaukseni aloituksen kysymykseen: No en ole. Pikemminkin päinvastoin. Toki suureen joukkoon muutama aloituksessa mainittu yksilökin mahtunee, mutta lähinnä ns. yksittäis tapauksia lienevät.

      Täällä Suomessa muuten satoi viime yönä ihan kunnolla lunta. Harmillista tämä tällainen "yllätys". Kevät oli jo pitkällä, muutama moottoripyörä ja avoautokin jo liikenteessä näkyi.

      Kaikkea mukavaa kaikille tasapuolisesti sinne Taikamaahan.

    • Kuittaan tähän, vaikka aikaa onkin jo kulunut kaikesta.
      En palaa koskaan Pattayalle, siellä ei ole minua varten mitään. Olen tunturien tuulissa ja Lapin metsissä mieluummin yksinäni. Toivon, että Thaimaalaisetkin ymmärtäisivät pysyä kotimaassaan, siellä heillä on hyvä olla.
      Suomi on paras maa meille suomalaisille. Meidän tytöt ovat maailman parhaita ja ne ovat meitä varten.
      Terv vanhapoika Lapista

      • Anonyymi

        Onko tämä mies se Sodankylän kaheli, joka sai porttarit kaikkiin Pattiksen suomibaareihin takavuosina.


      • En ole Sodankyläläinen ja enkä tietääkseni ole kaheli. Tarkoitit varmaan "kaveri."
        Eikö noihin tuntomerkkeihin sopiva kaveri menehtynyt jonkin aikaa sitten?


    • Anonyymi

      Köyhät asuu Pattayalla, rikkaat Floridassa, siltä väliltä Portugalissa ja Aurinkorannikolla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jattella varmaan on myös kuksa ja laho porras, jota vasten kuksasta voi ottaa kuvan. Katkeruus on Jatella myös Pattayaa kohtaan. Tuttu tarina siis. Vähäiset rahat on aikoinaan sijoitettu thainaiseen, on rakastuttu, rahat on loppuneet ja ei kyetty elättämään naista eikä toteuttamaan unelmaa Thaimaassa asumisesta.
        Jäljelle jää suunsoitto ilmaispalstalla jossa voi kertoa kuinka hyvä on nyt Suomessa olla ihan yksin korvessa.
        Se menisi muuten läpi ihan hyvin, mutta kun se pitää tulla kertomaan Pattaya palstalle niin se vie uskottavuuden siitä hyvinvoinnista ja onnellisuudesta vanhana poikana peräkorvessa.


    • Anonyymi

      Tuo Nätti-Jussi kirjoitus ei näytä tutulta en muista siitä mitään, Nätti-Jussin tarina on sinänsä tuttu. Katkeruudesta en myöskään osaa sanoa mitään. Toki siellä lystiä on niin kauan kuin rahat riittävät. Thaitytöt osaavat myös viettelemisen taidon, niillä töillä he ovat. Unelmia Thaimaassa asumisesta ei varmaan ole monella. Thaimaa on niin erikoinen maa, että unelmat siellä asumisesta haihtuvat ajanmittaan suomalaisella.
      Kuksa ja lahoporras löytyvät, mutta en omista niitäkään. Valokuvan ottamiseen niistä ei ole aihetta.
      Naisia saa suomestakin. Ei tietenkään niin helposti kuin Pattayalta. Joka ilta ei saa vaikka haluaisi. Ja kun valitsemaan ei pääse, taso on mitä sattuu. Ilmaisia ne eivät kuitenkaan ole, koska satanen menee illassa taatusti vaikka mitään ei löytyisi. Voi mennä kymmenen iltaa, satanen per ilta ennen kuin tärppää.
      Jos haluaa kaikki rahat säästää, ei pääse lähellekään ketään naista ei Suomessa eikä Thaimaassa.
      Tässä maassa saa rahaa jos tekee töitä. Naiset ovat meillä tunnetusti itsepäisiä, mutta se on heidän valinta. On hyvä asia, että meillä on mahdollisuus käydä esimerkiksi Pattayalla. Matkailu avartaa, se antaa uusia näkökulmia, asiat voisivat olla täällä kotimaassa toisinkin. Pari sataa vuotta sitten täällä ovat asiat olleet toisessa järjestyksessä. Nyt mennään näillä.
      Suunsoiton ammattilaisena hallitsen tämän lajin, ilmaiskanavilta löytää lajitovereita.

      terv. Haloo superman!

      Jatte

      • Anonyymi

        Lappalaiset on niin armottomia valehtelijoita ettei niille pärjää kuin yksi kellohameeseen pukeutuva mies valehtelussa. SenseibumbaI.


    • Anonyymi

      Pattayalla käy Suomen parhaimmisto.
      Sehän teitä tänne jääneitä ahdistaa.
      Tännekkin yksi moninimimerkki on avautunut miljoona kertaa vaikka ei ole edes paikassa käynyt.

      • Anonyymi

        On moninimimerkkejä ja nimimerkittömiä parhaimmiston jäseniä puskista huudellen.


      • Anonyymi

        Tämä moninimimerkki esiintyi eilen sinisenä kollimaattorina..
        Kaikkien palstalaisten hyvin tuntema resuperse reppana..


    • Anonyymi

      minä olen huomannut, että Pattyan palstaa terririsoi tuntematon peräkamaripoika.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe