taitaa olla enempi tätä kulttuurin puolta hoitavaa ja unohdettu tämä mies miestä vastaan koitos historian pölyihin. Rahalla saa niin myös kulttuuria.
Nykyinen liigapelaaminen
8
78
Vastaukset
- varmaavarmempi
Napoli voittaa tänään ja mun mielestä se on varmempaa kuin sunnuntain jälkeen maanantai. Siihenvoi laitaa kiinni 2 miljoonaa tai 25 triljoonaa.
- varmaa-om
71:47 edelleen 1-1
- varmaa-om
81:49 edelleen 1:1 30 ttuhatta jo kiinni
- varmaa-om
90:27 1-1
- kusetusta
93:04 1-1 rahasta viis mut onneksi en väittänyt et varmempaa nähdä eduskunnassa ministerit painamassa toisiaan perseeseen, se ois kaduttanut.
- varmaavarmempi
Viimeinen kivi ikkunaan sitten on lähdettävä te-toimiston asiakkaaksi sekä peluuri.fi. Elikkäs, Salavat ufa, livenä ja kovat paukut päälle.
- varvarmvarmempi
56:40 edelleen 0-0 vaaliverkko kohta varmaan heilahtaa. Slaveatin Yuaev eduksi
- varmaavarmempi
Salavat Yulaev 0 - 0 Avangard Omsk jatkoajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595