Uusi hallitus.

ajattelinvuan

Mikä on paras hallitupohja, eli mitkä puolueet hallitusta muodostamaan vaalien jälkeen. Vaalitulos on jo puoluettain "melkein" tiedossa? Varmistuu viikonloppuna. Eikö vain.
Tässä olisi minun oma toiveeni hallituspohjasta.
Lähdetään tästä että minulle joka näitä suomalaisia teitä tavallisena ihmisena, kansalaisena tallaan, Niin kyllä se silloin paras hallituspohja on Perussuomalaiset, SDP ja Vasemmistoliitto. Tälle puolue pohjalle muodostettu hallitus saisi ainoana, toistan AINOANA aikaiseksi jotain järkevää, ja nimenomaan sellaista joka on koko Suomen kansan hyväksi ja vieläpä jopa heidän päätöksistään tälläiset tavalliset tallaajatkin hyötyisi jotain.. Siitä olen varma, PS, SDP ja Vasemmisto sen osaa. Eli ajatella suomen kansalaisia ja suomalaisia. Tietysti nyt "älähtävät" vain omia henkilökohtaisia, sukulaistensa ja "omienpiiriensä" etuja ajavien puolueitten kannattajat ja niiden edustajat (Kokomuus, Keskusta, Ruotsalaiset) hehän karsastavat tälläistä ajatusta, ei kai koko kansa, sehän on tietysti luonnollista...heille, eihän Suomessa ole muita kuin he. Vihreäthän on nyt täysi huuhaa puolue, ajatteleeko ne Suomen kansaa vai liito-oravia?? Siniset, KD ja muut marginaali puolueet, niitä ei tarvitse noteerata. Ääni heille on yhtä tyhjän kanssa, eli menee hukkaan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
        Ikävä
        191
        3155
      2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        66
        2882
      3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
        Ikävä
        203
        2260
      4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
        Ikävä
        74
        1906
      5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
        Ikävä
        102
        1803
      6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1741
      7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        108
        1595
      8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        219
        1186
      9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
        Ikävä
        81
        1140
      10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
        Ikävä
        95
        1099
      Aihe