Eli köykö porukka joensuussa luonnossa/ autossa jossain runkkaamassa? Kokemuksia?
Joensuussa runkkaajia?
22
83
Vastaukset
Koulun vessassa, abc:n vessassa hyppytunneilla oon käyny, Pilkon citymarketin parkkipaikalla joskus 12 aikaa yöllä ja laukesin siihe asvaltille, ja oon muutaman kerran metsässäki käyny
- Juki47
Autossa runkkailen keskustassa parkkipaikalla kiihottavaa jos joku huomaa
- Vcgtyyu
Jos huomaan työnnän löylykauhan perseesees hönö
- Juki47
Lauantaina autoilen joensuussa pukeudun naisten seksikkäisiin alusasuihin korsetti mustat steyup sukat pitsi pikkarit reisisaappaat jalassa peruukki päähän ja meikit haluatko katsella kun runkkaan linnunlahdella venesatamassa aamupäivällä.
- Buuahaha
Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡 🤪
- Juki47
Tänään ulos runkkaamaan seksikkäisiin naisten asuihin pukeudun auto ajelulle joensuussa haluatko katsella
- Anonyymi
milloin juki47 taas ulokoilee.
- Anonyymi
haluaisin katsella milloin mahdollista
- Anonyymi
moi, kuulostat todella kiihottavalta ja haluan katsella sinua ja runkkaamista ja vaikka osallistuakin, kiihottavaa,,, olen läheltä jns viestittele sposti, [email protected] kiihottaa kovasti,, jonkun verran kokemustakin on......
- sanoisinRohkeasti
Olitko se sinä 2-3 iltaa sitten Lidlissä ehkä vanhan äitisi kanssa ostoksilla.Pitkä,mustissa sukkahousuissa,läpi näkyi valkeat pienen pienet pöksyt?
- Anonyymi
onko huommenna "tyttöjä" törmällä
- Anonyymi
tänään tyttöilijöitä liikeellä joensuussa
- Anonyymi
törmällä tänään ketään
- Anonyymi
huommenna törmällä?
- Anonyymi
täällä olisi yksi gay mies vailla vakituista gay miestä jonka kanssa voisi käydä vaikka l uonnossa tekemässä kaikkea kivaa yhdessä joten vastatkaa pliis
- Anonyymi
Repokalliolla oon alkany käymään kommandona lenkin aikana
- Anonyymi
Maanantaina 17.6. vanhempi tv-lady liikkeellä Törmällä klo 11.00 jälkeen....
- Anonyymi
Imettäisin maanantaina törmällä klo 15.30-> olisiko imijöitä ?
- Anonyymi
Onko tänään runkkailijoita törmällä? Tai panotkin kävis
- Anonyymi
Kävin Törmällä tänään kolme kertaa. Autoja liikkui ja oli parkissakin.. viimeisellä kerralla menin pusikkoon vers-hommat mielessä muttei sattunut paikalle ketään..
Kiihottais touhuta luonnossa!! - Anonyymi
Paras sivusto homoille, vapaa, anonyymi ----> https://bit.ly/suommi24 <----
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835