Eli köykö porukka joensuussa luonnossa/ autossa jossain runkkaamassa? Kokemuksia?
Joensuussa runkkaajia?
22
86
Vastaukset
Koulun vessassa, abc:n vessassa hyppytunneilla oon käyny, Pilkon citymarketin parkkipaikalla joskus 12 aikaa yöllä ja laukesin siihe asvaltille, ja oon muutaman kerran metsässäki käyny
- Juki47
Autossa runkkailen keskustassa parkkipaikalla kiihottavaa jos joku huomaa
- Vcgtyyu
Jos huomaan työnnän löylykauhan perseesees hönö
- Juki47
Lauantaina autoilen joensuussa pukeudun naisten seksikkäisiin alusasuihin korsetti mustat steyup sukat pitsi pikkarit reisisaappaat jalassa peruukki päähän ja meikit haluatko katsella kun runkkaan linnunlahdella venesatamassa aamupäivällä.
- Buuahaha
Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡 🤪
- Juki47
Tänään ulos runkkaamaan seksikkäisiin naisten asuihin pukeudun auto ajelulle joensuussa haluatko katsella
- Anonyymi
milloin juki47 taas ulokoilee.
- Anonyymi
haluaisin katsella milloin mahdollista
- Anonyymi
moi, kuulostat todella kiihottavalta ja haluan katsella sinua ja runkkaamista ja vaikka osallistuakin, kiihottavaa,,, olen läheltä jns viestittele sposti, [email protected] kiihottaa kovasti,, jonkun verran kokemustakin on......
- sanoisinRohkeasti
Olitko se sinä 2-3 iltaa sitten Lidlissä ehkä vanhan äitisi kanssa ostoksilla.Pitkä,mustissa sukkahousuissa,läpi näkyi valkeat pienen pienet pöksyt?
- Anonyymi
onko huommenna "tyttöjä" törmällä
- Anonyymi
tänään tyttöilijöitä liikeellä joensuussa
- Anonyymi
törmällä tänään ketään
- Anonyymi
huommenna törmällä?
- Anonyymi
täällä olisi yksi gay mies vailla vakituista gay miestä jonka kanssa voisi käydä vaikka l uonnossa tekemässä kaikkea kivaa yhdessä joten vastatkaa pliis
- Anonyymi
Repokalliolla oon alkany käymään kommandona lenkin aikana
- Anonyymi
Maanantaina 17.6. vanhempi tv-lady liikkeellä Törmällä klo 11.00 jälkeen....
- Anonyymi
Imettäisin maanantaina törmällä klo 15.30-> olisiko imijöitä ?
- Anonyymi
Onko tänään runkkailijoita törmällä? Tai panotkin kävis
- Anonyymi
Kävin Törmällä tänään kolme kertaa. Autoja liikkui ja oli parkissakin.. viimeisellä kerralla menin pusikkoon vers-hommat mielessä muttei sattunut paikalle ketään..
Kiihottais touhuta luonnossa!! - Anonyymi
Paras sivusto homoille, vapaa, anonyymi ----> https://bit.ly/suommi24 <----
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924