Tässä teille aitoja Suomalaisia demari ehdokkaita.

Demarimoskeija

Habiba Ali, Husu Hussein, Hussein Al-Taee, Abdirahman Ali, Faysal Abdi jne......

31

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiköTotta

Ei kun äänestämään Islamilaisen Suomen puolesta.....

• Ukko.HKI

Kohta niiden lakien voimalla sinut kivitetään omassa maassasi eli Suomessa.

• tulo.vai.meno

Ihminen saa olla nimeltään ja ulkonäöltään ihan mitä vain. Pääsääntöisesti vanhempiemme touhut määräävät molemmat.

Sen sijaan kiinnostavinta ovat henkilön asenteet ja ennen kaikkea työhistoria.

En tunne noita ehdokkaita. Kuinka monella on esim. 10v päätoiminen työhistoria, joka osoittaa suomalaisen ahkeruuden ja veronmaksuinnon? Varmasti on kaikkien kannalta etu, että kukaan ei valikoidu päättäjäksi, ennen kuin on riittävä kokemus maksuhommista.

Sitten kiinnostaa myös asenne. Esimerkiksi se, keille hyvinvointia pitää jakaa. Kenen vastuulla on sen järjestäminen ja keiden oikeutena siitä nauttiminen. Ja mikä on yksilön vastuu.

• Punavuori

Todennäköiseti kyseisillä SDP:n ehdokkailla ei ole 10 vuoden työhistoriaa. Jos he ovat keskivertomaahanmuuttajia tietyistä islamilaisista maista, heillä ei ole välttämättä työhistoriaa ollenkaan tai se on hyvin lyhyt.

• Anonyymi
        Punavuori kirjoitti:

Todennäköiseti kyseisillä SDP:n ehdokkailla ei ole 10 vuoden työhistoriaa. Jos he ovat keskivertomaahanmuuttajia tietyistä islamilaisista maista, heillä ei ole välttämättä työhistoriaa ollenkaan tai se on hyvin lyhyt.

Ekä tainnut tulla poliittisesta urastakaan kovin pitkiä?

• SompanssitKelassa

Siitä varsinainen dream-team kun noi äänestetään Suomen eduskuntaan....

• TerroristWellcome

Kohti Islamilaista Suomea SDP, ei muuta kun suurmoskeija terroristikouluineen Rantakarin tukijoukkojen kanssa Stadiin niin kyllä tästä hyvä tulee.....

• röyhkeä

Olen syntyperänen suomalainen,paljasjalkainen stadilainen,dallailin eräänä päivänä itäkeskukseen(lähi-itä-keskus),huomasin että olen "vieraalla maalla"...postilaatikko kimulit kävelee vastaan,hameet hulmuten,mogertaen jotain utopiaa,yhtään,en yhtään kaltaistani nähnyt...surullista-ko? Annan ehdoitta ääneni persuille:)

• Anonyymi
        röyhkeä kirjoitti:

Olen syntyperänen suomalainen,paljasjalkainen stadilainen,dallailin eräänä päivänä itäkeskukseen(lähi-itä-keskus),huomasin että olen "vieraalla maalla"...postilaatikko kimulit kävelee vastaan,hameet hulmuten,mogertaen jotain utopiaa,yhtään,en yhtään kaltaistani nähnyt...surullista-ko? Annan ehdoitta ääneni persuille:)

Ei ole enään Itäkeskus, on nykyään itäkuskus.

• Perussuomalaiset tekevät töitä suomenkielisten suomalaisten hyväksi
      Demarit on eläkeläisten puolue!

• EiköTotta

Demarit on Islamilainen kehitysmaamuslimeiden puolue.....

• demarinainen

SDP:n islamilainen tasavalta tulossa.

Antti Rinne taitaa jakaa jo koraaneja vaalitoreilla.

• Koraanimielenkiintoinen

Mulla on ollut koraani jo 20 vuotta, en kyllä itse oo uskonut ikinä mihinkään, olen myös siitä huolimatta lukenut myös raamattua
        No, olen yleisestikin lukenut paljon, en pelkästään uskonnoista, enkä mistään siihen liittyvästä pitääkö mihin uskoa vai olla uskomatta
        Maailmassa on erittäin paljon hyvää (fakta) tietoa erilaisista erittäin mielenkiintoisista asioista! Myös ihminen ja sen mieli ja ajattelutavat ja toimintatavat on ollut mielestäni aina erittäin kiehtova asia, se on myös aihealue, josta olen lukenut ja opiskellut asioita hyvin paljon, enkä pelkästään teoria tiedon kautta 😉
        Myös oman itsensä arviointi ja oman käytöksen, sekä ajattelutapojen arviointi on asioita, joista pidän, miten muuttaa omia ajattelutapoja, toimintatapoja ja onnistuuko se itseltä helposti...
        Suositteluni kaikelle edellä kirjoittamalleni, tosin mä koen ehkä olevani siinä mielessä ”poikkeava”, koska olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen ihminen kaikinpuolin, viha, katkeruus, suuttumus, loputon turhautuminen, kateus on tunteita joita ilman olla erittäin helppo ja mukava elää elämää!

• rahaa.hahaa

Antti Rinteeltä ei miljardit lopu, niitä riittää jaettavaksi...

• Funlandiankansalainen

Noiden vuoksi vasemmistolaisen on parempi äänestää Vasemmistoliittoa. Mamut keskittävät äänet määrätyille ehdokkaille ja sen vuoksi tulevat valituksi. Samalla moni hyvä oikea sossu jää rannalle näiden mamujen vuoksi.

• hyvä_vitsi

Näillähän "älyköillä" saadaan Suomen asiat kuntoon.

• DemarimoskeijaaPukkaa

Ei taida demareiden ja viherkommareiden Islamilainen linja purrakkaan ihan niin hyvin kuin luulivat..... Alkaa Islamistien kannatus hiipumaan, saa nähdä monta kehitysmaamuslimi taustaisista menee läpi, sillä vaihtoehtojahan on pilvinpimein..... on Habibaa, Husua, Abdirahimia, Faysalia, Husseinia, Suldaania, Zahraa, Libania, Amroa, Saidia, Ozania jne..... Tosin kyllähän nämä ja demarit pikkuhiljaa saavat Islamisoitua Suomen vastikkeettomalla ikuisenelatuksen statuksella holtittomasti lisääntyvillä kehitysmaamuslimi haittamaahanmuuttajilla.... Demareistakin tulee DENK:in kaltainen Islamilainen puolue Alankomaiden malliin.....

• SompanssitKelassa

Kohti demareiden ja viherkommareiden Islamilaista Suomea mennään ja näköjään kovaa....

• HetiHerrahissiin

Punaisia jäsenkirjoja jaetaan jo rajoilla?

• Jukupätkäjukulauta6969

Oulussa islaminuskoinen demarivaikuttaja toimi...

ai niin ei saa kertoa

• bvbvfhfjdjdtyur

Se SDP:n Ghanan lempeä rikastutaja ja Paavo Lipposen ystävä nussi alakouluikäistä tytärtään perseeseen vuosikausia. Sai vuoden kakkua, josta kärsi puolet ja nyt palailemassa takas demareiden lapsiasianvaltuutetuksi.

• hjöklfåjkhjnxlg

SDP SuomenDrasikaajienPulju

• Mikäli näette tuurilla ja toreilla demari ehdokkaita niin vaatikaa vluvattu vappusatanen vähän etukäteen. Satanen riittää vaalikänniin.

• tarkkanäköinen

Demareilla on selvä systeemi millä näitä islamistejä ajetaan yhteiskuntaan , yhden afgaanin ovat soluttaneet helsingin pormestariksi, seuraavaa ujutetaan maahanmuuttoviraston johtoon, sitä seuraava on kelassa päättämässä kenelle jaetaan ja mitä, näin se toimii vihervasemmistolla, Koululaitos on jo tällä hetkellä virevasemmisto ämmien temmellyskenttänä, joissa järjestetään LAKKOJA ilmastoprobagandan levittamiseksi

• SompanssitKelassa

Kuinkahan moni noista pääsee eduskuntaan loisimaan......minä veikkaan kahta

• eiriemullarajaa

kylläpäs ällitälli persuja nyt kismittää hahahahahhahahahahahahahahahahahahh

• Puntaripohjoinen

Naisten häpäisy, naisten seksuaalinen amputaatio, ihmisarvon riisto, uskonnon vapauden riisto, murhat, raiskaukset, pedofilia, varkaudet, valehtelu, häiriköinti, tautien levittely ym...Tarja Halosen "suvaitsevaisuus" dream.

• bvbvhghgjfjfjfjf

Tarja halonen on poliittinen pedofiili.

• Anonyymi

Suomalainen duunari kannattiko todella antaa se ääni demareille? Kun sait kaupan päälle nämä ja pari muuta?

• Anonyymi

Erittäin suomalaista. Erittäin työväenluokkaista. Eikö totta ruusuketjujen nostelija?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      179
      1927
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1676
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1646
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      131
      1165
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1052
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      859
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      852
    Aihe