Senioriseksi

Sipseea

69v naisen seksi haluan nuorta munaa

19

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklmies60

      Mistäpäin olet

    • Arvotavaraa

      Voih! Upeeta, että uskalsit avata useiden, meidän vanhempien naisten mielessä pyörivän tarpeen! Eikä sen vastakappaleen tietenkään vaikka mun tapauksessa niin nuori olla.

      • Kokemusta2

        Kiva kun kommentoit positiivisesti asiaan. Itse pidän iäkkäämmistä naisista.
        Olen itse 55v. mies.


      • Moikka.
        Ota yhteyttä jos kiinnostaa 48v mies.... sp käyttis ja suomi24


      • Hei ja kiitos mielenkiintoisesta viestistä. Olen viisikymppinen normaali ja hyvätapainen mies. Mieltäni kiehtoo juuri ikäisesi, eli itseäni kivasti vanhemmat ladyt. Mutta teitä on niin vaikea löytää. Ehkäpä meillä voisi olla jotakin yhteistyö ja kivaa? :)


    • 55vuotta

      Missä päin asut?

      • Arvotavaraa

        Jos kysymys oli minulle ....niin pks.


      • Herrasmies55
        Arvotavaraa kirjoitti:

        Jos kysymys oli minulle ....niin pks.

        Hei Arvotavara
        Tässä olis joutilaana 55v herrasmies, kovasti kiinnostais hieman varttuneempi lady.
        Kiinnostaako?


      • Arvotavaraa
        Herrasmies55 kirjoitti:

        Hei Arvotavara
        Tässä olis joutilaana 55v herrasmies, kovasti kiinnostais hieman varttuneempi lady.
        Kiinnostaako?

        Kyllä kiinnostaa.


      • Herrasmies55
        Arvotavaraa kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.

        Hei Arvotavaraa
        Mahtavaa, pari kyssäriä
        oletko varattu
        löytyiskö sulta paikka nautiskeluun.


      • Arvotavaraa kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.

        oletko varattu?


    • Mature_Wanker

      Onkos seniorileidin suunnitelmissa tarjolla kaikkia kolmea aukkoa?

    • Penssseli-setä

      Siinä tulee kyllä pojasta mies kun dumppaa spermat 69 vee vanhaan peräsuoleen

    • Jo vain mikä ettei käy. Mistäpäin?

    • Kokemusta2

      Olen ollut kyseisten ikäryhmien naisten kanssa ja voin sanoa että ne hetket olivat hienoja. Tahtotila, varmuus, ennakkoluulottomuus ja iloisuus ovat parasta. Olette hienoja ja upeita naisia. Itse olen 55v mies.

    • Tottakai kiinnostaa vanhempi nainen.

    • Tietenki kiinnostaa! ;)

    • oulu40

      Itse haaveilen salasuhteesta vanhemman naisen kanssa jonka luona voisi käydä säännöllisesti toteuttamassa nautinnollisia hetkiä:) Jos Oulusta päin löytyis tällaista naista niin rohkeasti viestiä niin vaihdetaan sähköposteja..

    • Nyt sitten vain yhteyttä ottamaan. 47v 180 99 savuton luotettava mies. Kik on paparouc

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe