Motonetistä 170e koko sarja. Onko hyvät?
Triangle kesärenkaat
20
9853
Vastaukset
- JoopatiJoopa
ei se hyvä ole mutta jos vähän ajelee ja rauhallisesti niin kaipa se hintansa väärtti on
jos on yhtään laadukkaampi auto kyseessä niin miksi pilata ominaisuudet huonoilla renkailla - eiköJärkikinKerro
Aivan surkeat.
- Säästöä
Aivan toimivat kumit, jos saa vaihdetuna tuohon hintaa??
- LogiikanIhmeet
Säästöä kirjoitti:
Aivan toimivat kumit, jos saa vaihdetuna tuohon hintaa??
Ai se vaihtotyö tekee niistä toimivat.
Jihuu mitä neroutta!!
- Tasapaino
Vannetukus mahtaa olla kalliimmat kumit tarjolla!
- jgjgfjdgfdsf
Harvat nyt arjessa ajaa renkaat savuten mistä nuo merkkien erot syntyy?
- Siinä.ero
Testivoittajilla voit ajaa 2km/h kovempaa mutkaan kuin Trianglella.
- jaahas_
Siinä.ero kirjoitti:
Eli ei paljon eroa paitsi hinnassa.
- CopyPaste
Siinä.ero kirjoitti:
Vesisateella olen suurimmat erot huomannut noissa halpiksissa.
Joissakin on kumilaatu sellaista että ovat kovin liukkaat märällä asfaltilla. - Anonyymi
Siinä.ero kirjoitti:
🥂🍾🥳
- PöjilleKuraa
Mukavuus, äänet, tukevuus, kesto, Vesiliirto ja monia muita syitä.
- PersaukistenSelityksiä
Oikeasti pojat, moniko teistä ottaa huomioon että alkaa on paskat kinkikumit ja ajatte sen vuoksi varovaisemmin ja ennakoiden enemmän??
- srsrhsr
Johkin halpisautoon josta ei tiedä kaunko on enää liikenteessä, nuo voisi sopia. Esim alle 2000€ autoihin. Parempiin autoihin panostaisin kyllä hieman enemmän renkaisiin.
- jeesustässä
Se on ihan sama mitä rengas maksaa halvoissa ja kallinmissa on monesti samakuvio ja samantehtaan tai linesillä tehty valvonnan alla<<<<<
- Anonyymi
On hyvät, rengasmelu olematon jos vertaa ns. laatumerkkeihin. Johtuu rungon pehmeydestä. Ominaisuudet riittää tavallisille ratinpyörittäjille. Haittana suuri vierintävastus ja tietynlainen löysyys.
- Anonyymi
Huonoa ajettavuus, jarrutuspito ja korkeahko melu.
- Anonyymi
Komas kesä x3 alla menossa. En ole kaivannut kalliita merkkirenkaita. Vielä 4 mm kulutuspintaa ja ovat hiljaiset edelleen. En ole mitään negatiivista havainnut. Kilsoja ehken jotain 35 th.
- Anonyymi
Entäs nemas kesä?
- Anonyymi
Hyvät renkaat on. Olen nyt kesän ajellut ja tasaisesti kulkee ja on myös tosi hiljaiset. Miellyttävät ajella. Suosittelen.
- Anonyymi
Huonot renkaat ovat. Olen nyt kesän ajellut ja epätasaisesti kulkee ja ovat myös tosi äänekkäät. Epämiellyttävä ajalla. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995