Motonetistä 170e koko sarja. Onko hyvät?
Triangle kesärenkaat
25
11291
Vastaukset
- JoopatiJoopa
ei se hyvä ole mutta jos vähän ajelee ja rauhallisesti niin kaipa se hintansa väärtti on
jos on yhtään laadukkaampi auto kyseessä niin miksi pilata ominaisuudet huonoilla renkailla - eiköJärkikinKerro
Aivan surkeat.
- Säästöä
Aivan toimivat kumit, jos saa vaihdetuna tuohon hintaa??
- LogiikanIhmeet
Säästöä kirjoitti:
Aivan toimivat kumit, jos saa vaihdetuna tuohon hintaa??
Ai se vaihtotyö tekee niistä toimivat.
Jihuu mitä neroutta!!
- Tasapaino
Vannetukus mahtaa olla kalliimmat kumit tarjolla!
- jgjgfjdgfdsf
Harvat nyt arjessa ajaa renkaat savuten mistä nuo merkkien erot syntyy?
- Siinä.ero
Testivoittajilla voit ajaa 2km/h kovempaa mutkaan kuin Trianglella.
- jaahas_
Siinä.ero kirjoitti:
Eli ei paljon eroa paitsi hinnassa.
- CopyPaste
Siinä.ero kirjoitti:
Vesisateella olen suurimmat erot huomannut noissa halpiksissa.
Joissakin on kumilaatu sellaista että ovat kovin liukkaat märällä asfaltilla. - Anonyymi
Siinä.ero kirjoitti:
🥂🍾🥳
- PöjilleKuraa
Mukavuus, äänet, tukevuus, kesto, Vesiliirto ja monia muita syitä.
- PersaukistenSelityksiä
Oikeasti pojat, moniko teistä ottaa huomioon että alkaa on paskat kinkikumit ja ajatte sen vuoksi varovaisemmin ja ennakoiden enemmän??
- srsrhsr
Johkin halpisautoon josta ei tiedä kaunko on enää liikenteessä, nuo voisi sopia. Esim alle 2000€ autoihin. Parempiin autoihin panostaisin kyllä hieman enemmän renkaisiin.
- jeesustässä
Se on ihan sama mitä rengas maksaa halvoissa ja kallinmissa on monesti samakuvio ja samantehtaan tai linesillä tehty valvonnan alla<<<<<
- Anonyymi
On hyvät, rengasmelu olematon jos vertaa ns. laatumerkkeihin. Johtuu rungon pehmeydestä. Ominaisuudet riittää tavallisille ratinpyörittäjille. Haittana suuri vierintävastus ja tietynlainen löysyys.
- Anonyymi
Huonoa ajettavuus, jarrutuspito ja korkeahko melu.
- Anonyymi
Komas kesä x3 alla menossa. En ole kaivannut kalliita merkkirenkaita. Vielä 4 mm kulutuspintaa ja ovat hiljaiset edelleen. En ole mitään negatiivista havainnut. Kilsoja ehken jotain 35 th.
- Anonyymi
Entäs nemas kesä?
- Anonyymi
Hyvät renkaat on. Olen nyt kesän ajellut ja tasaisesti kulkee ja on myös tosi hiljaiset. Miellyttävät ajella. Suosittelen.
- Anonyymi
Huonot renkaat ovat. Olen nyt kesän ajellut ja epätasaisesti kulkee ja ovat myös tosi äänekkäät. Epämiellyttävä ajalla. En suosittele.
- Anonyymi
Itselläni asennutin nuoTRIANGLE EFFEXSPORT XL RIM PROTECT renkaat viimekesänä lomareissulla, kun 5v Continentalin renkaista kahdessa oli ilmestynyt pullistumat ulkoreunoihin eli aika hasardi renkaat nekin ton ikäiseksi. Triangle renkaat on olleet nyt vajaan 5000km ajon kokemuksella huippurenkaat ja hyvin pitivät viime kesänä niin jarruttaessa kuin tiukassa väistöliikkeessä kun peura juoksi yllättäen penkasta eteen. Kulutuslukemat lisäksi pieneni olennaisesti Continental renkaisiin verrattuna. En siis voi haukkua noita renkaita vaikka tunnettujen Nokia, Michelin, Conti kannattaja olen ollutkin.
- Anonyymi
Hihii, nyt on melko paksua tekstiä. Conteilla on täytynyt alelle useasti kiville tai kovaa syviin teräviin monttuihin, ei ne muuten ala kyljistään pullistella, se on varmaa.
Nuo Trangelit ovat todella surkeat ja märällä jopa vaarallisen liukkaat. Kumi on kalliimpaa kuin muovi ja muovi ei pidä märässä.
- Anonyymi
Halvat renkaat toimii ihan hyvin. Ihmiselle joka ajaa tavallisesti normi liikenteen seassa ei tarvitse yhtään kummempaa rengasta. Jokainen voi ostaa paremmat kunhan laittaa satasia lisää mutta hyöty on hyvin olematon.
- Anonyymi
Eikö 98% aja normaalisti liikenteen mukana ja silti tulee kolareja ja tieltä suistumisia?
Liukkaat ja surkeat renkaat on aina liukkaat ja surkeat ihan kenen vaan käytössä.
- Anonyymi
Pyöreät taitaa olla, ei muuta ku allensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765