Naiset miten käytätte dildoa?

Maddalena

Olen itse nainen ja olen miettinyt hieromasauvan ostoa.. en tajua tästä elämänalueesta juurikaan mitään, mutta haluaisin etsiä g-pistettäni... löytyykö se hieromasauvan avulla vai mihin tarkoitukseen käytätte emättimeen työnnettäviä tekopeniksiä?

10

3461

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Olet Maddalena ihan oikeilla jäljillä, dildoa käytetään useimmiten liikuttelemalla sitä edestakaisin emättimessä. Sillä voi myös hieroa pillua siitä päältä, häpyhuulien ja klitoriksen alueelta, tai sitten leikkiä sillä peppuseksiä. Värisevillä malleilla on myös kiva värisyttää nännejä. Dildoa voi käyttää joko yksin tai kaverin kanssa. Oma suosikkini näin miehenä on, että nainen on dildon käyttäjä ja minä annan hänelle suuseksiä siinä samaan aikaan. Sillä tavoin nainen saa samanaikaisesti sekä sisäistä että ulkoista kiihoitusta ja voi vaikka kuvitella mielessään, kuinka häntä hoitelee monta miestä tai naista samanaikaisesti.
      Yksi vinkki ostosreissulle, osta liukuvoidetta samalla kertaa. Monet dildomallit ovat tehty kumista ja niillä on taipumusta hieman ärsyttää emättimen limakalvoja, jos sauvoo ahkerasti. Vaikka olisit itse kuinka märkä, niin tuon kumiärsytyksen välttämiseksi suosittelen liukuvoiteen käyttämistä lisävoiteluaineena.
      Mukavia ostoshetkiä ja sen jälkeen tutkimusretkiä!

    • Vaimotekeenäin

      Oma vaimo tykkää taipuisasta tekokullista, jossa värinä kärjessä ja keskellä vartta. Yleensä työntää sisään ja taivuttaa vartta niin, että varren moottorin kohta osuu klitalleen. Siitä hidasta lyhyttä sisään-ulos liikettä, jännittää jalkojaan yhteen ja saa nopeasti orgasmin. Tekokulli ulos ja mä sisään, nussin oikein kunnolla orgasmista vielä turpeaa pilluaan ja tulen suht nopeasti. Välillä hän haluaa pitää pientä anaalitappia pepussaan samalla, kuulemma voimistaa orgasmiaan.

    • listanaulaaja

      naimisesta liukkaalla dildolla on hankala naulata listoja keittiökaappeihin.

      • Dildollapuhtaaksi

        Käytä korvanputsaukseen!


    • Tässäneuvoja

      G-pistesauvat on tehty kyseisen kohdan stimulointiin, ovat kaarevia juuri sen vuoksi. Klittakiihottimella klitalle samaan aikaan vie sut kuuta kiertävälle radalle, g-pisteen alue aktivoituu nautinnolle parhaiten kun kiihotustasosi on jo muutenkin kohtuullisen korkea.

    • Anonyymi

      Mainokset saattavat vääristää todellisuutta, eikä tuote välttämättä vastaa sitä, mitä ... Jos itsella on kiinnostusta pitää ehkä koittaa ..... että löytää omansa, .... mutta täyty maksaa hieman enemmän, niin saa laadukkaamman tuotteen ...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osta tällainen Satisfyer Pro G-Spot et tule pettymään....paras 50€:n sijoitus mitä olen koskaan tehnyt.

    • Mieheni poraa sillä minut ensiksi kuumaksi ja tulee sitten itse.

    • Anonyymi

      Maddalena, hienoa et haöuat tutustua omaan kehoosi. Rohkeasti ostat leluja ja kokeilet mikä on sun pipasn sopiva. Ite tykkään dildosta etenki sellasesta missä on imukuppi ja viimeksi tilasin tämmösen https://www.ihanaa.fi/tuote/dillio-7-slim-dildo/ ja voin sanoa et toimii. Imukuppi tarttuu hyvin lattiaan. Ja eikä ol mikään pesäpallomailan kokoinen. Ja älä ota stressiä omasta gpisteen hakemisesta se löytyy ajan kanssa nauti sooloilusta ja tutustu omaan kehoosi . Hyvä pieni vibrakin siihen voi soveltua pillow talk flirty.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe