Olen itse nainen ja olen miettinyt hieromasauvan ostoa.. en tajua tästä elämänalueesta juurikaan mitään, mutta haluaisin etsiä g-pistettäni... löytyykö se hieromasauvan avulla vai mihin tarkoitukseen käytätte emättimeen työnnettäviä tekopeniksiä?
Naiset miten käytätte dildoa?
10
4098
Vastaukset
- Kikkeliskok
Olet Maddalena ihan oikeilla jäljillä, dildoa käytetään useimmiten liikuttelemalla sitä edestakaisin emättimessä. Sillä voi myös hieroa pillua siitä päältä, häpyhuulien ja klitoriksen alueelta, tai sitten leikkiä sillä peppuseksiä. Värisevillä malleilla on myös kiva värisyttää nännejä. Dildoa voi käyttää joko yksin tai kaverin kanssa. Oma suosikkini näin miehenä on, että nainen on dildon käyttäjä ja minä annan hänelle suuseksiä siinä samaan aikaan. Sillä tavoin nainen saa samanaikaisesti sekä sisäistä että ulkoista kiihoitusta ja voi vaikka kuvitella mielessään, kuinka häntä hoitelee monta miestä tai naista samanaikaisesti.
Yksi vinkki ostosreissulle, osta liukuvoidetta samalla kertaa. Monet dildomallit ovat tehty kumista ja niillä on taipumusta hieman ärsyttää emättimen limakalvoja, jos sauvoo ahkerasti. Vaikka olisit itse kuinka märkä, niin tuon kumiärsytyksen välttämiseksi suosittelen liukuvoiteen käyttämistä lisävoiteluaineena.
Mukavia ostoshetkiä ja sen jälkeen tutkimusretkiä! - Vaimotekeenäin
Oma vaimo tykkää taipuisasta tekokullista, jossa värinä kärjessä ja keskellä vartta. Yleensä työntää sisään ja taivuttaa vartta niin, että varren moottorin kohta osuu klitalleen. Siitä hidasta lyhyttä sisään-ulos liikettä, jännittää jalkojaan yhteen ja saa nopeasti orgasmin. Tekokulli ulos ja mä sisään, nussin oikein kunnolla orgasmista vielä turpeaa pilluaan ja tulen suht nopeasti. Välillä hän haluaa pitää pientä anaalitappia pepussaan samalla, kuulemma voimistaa orgasmiaan.
- listanaulaaja
naimisesta liukkaalla dildolla on hankala naulata listoja keittiökaappeihin.
- Dildollapuhtaaksi
Käytä korvanputsaukseen!
- Tässäneuvoja
G-pistesauvat on tehty kyseisen kohdan stimulointiin, ovat kaarevia juuri sen vuoksi. Klittakiihottimella klitalle samaan aikaan vie sut kuuta kiertävälle radalle, g-pisteen alue aktivoituu nautinnolle parhaiten kun kiihotustasosi on jo muutenkin kohtuullisen korkea.
- Anonyymi
Mainokset saattavat vääristää todellisuutta, eikä tuote välttämättä vastaa sitä, mitä ... Jos itsella on kiinnostusta pitää ehkä koittaa ..... että löytää omansa, .... mutta täyty maksaa hieman enemmän, niin saa laadukkaamman tuotteen ...
- Anonyymi
Olen tilannut monista paikoista mutta täällä on parhaat dildot ja tietenki kaikilla makunsa mutta minä oon tykänny ja minulla on tuolta jo viis! https://www.huippukiva.fi/c/123/dildot/1/144/4
- Anonyymi
Osta tällainen Satisfyer Pro G-Spot et tule pettymään....paras 50€:n sijoitus mitä olen koskaan tehnyt.
Mieheni poraa sillä minut ensiksi kuumaksi ja tulee sitten itse.
- Anonyymi
Maddalena, hienoa et haöuat tutustua omaan kehoosi. Rohkeasti ostat leluja ja kokeilet mikä on sun pipasn sopiva. Ite tykkään dildosta etenki sellasesta missä on imukuppi ja viimeksi tilasin tämmösen https://www.ihanaa.fi/tuote/dillio-7-slim-dildo/ ja voin sanoa et toimii. Imukuppi tarttuu hyvin lattiaan. Ja eikä ol mikään pesäpallomailan kokoinen. Ja älä ota stressiä omasta gpisteen hakemisesta se löytyy ajan kanssa nauti sooloilusta ja tutustu omaan kehoosi . Hyvä pieni vibrakin siihen voi soveltua pillow talk flirty.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954