SFP sjunkar och Persuna går upåt!

44

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fennoförvrängerospammar

      Tack för dagens Persupropaganda och lögn beträffande SFP.

      • PataS

        Suomi joutuu Persujen myötä katastrofaaliseen tilaan! Persujen pata kiehuu jo nyt yli äyräiden.


      • KetutushirviöNousee

        Ei pakkoruotsin poisto ole mikään katastrofi vaan normaalia kehitystä. Jos pakkoruotsi ei muuten poistu niin kansan luoma ketutushirviö tulee viimeistään sen hävittämään. Pakkoruotsin vaatima korruptio on hyvää polttoainetta ketutushirviölle.


      • Fennopakko
        KetutushirviöNousee kirjoitti:

        Ei pakkoruotsin poisto ole mikään katastrofi vaan normaalia kehitystä. Jos pakkoruotsi ei muuten poistu niin kansan luoma ketutushirviö tulee viimeistään sen hävittämään. Pakkoruotsin vaatima korruptio on hyvää polttoainetta ketutushirviölle.

        Pakkoruotsi ei ole minkään ketutksen kohde. Eihän siitä luopuneet kielikokeilussa ketkään vaikka olis ollu kuin mahdollista. Pakkoruotsi on pakkofennojen rakentama toteemi, jota haukkuessaan pakkofenno tuntee olevansa todellinen Persu.


      • HyväVinkki

        Aivan eli ensin tulee poistaa vaatimus virkaruotsista? No seuraavalla kerralla poistetaan se ensin.


      • Vinkkinen
        HyväVinkki kirjoitti:

        Aivan eli ensin tulee poistaa vaatimus virkaruotsista? No seuraavalla kerralla poistetaan se ensin.

        Tuohan on vain vinkki Persujen olemattomista kielitaitoista.


      • KielitaitoinenSveko

        Kirjoita ruotsiksi vaan kun ei tuo suomi tunnu oikein taipuvan 😂


    • Lukiolaislikka

      RKP on A-M Henrikssonin suulla valmis ottamaan palvelut ilman ruotsin osaamista.
      On erinomaista, että RKP on valmis luopumaan pakkoruotsista.
      Seinäjoen palvelut eivät kelpaa vaasalaisille. Vaasassa on hyvä, että koululaiset aloittavat kielten opiskelun englannilla.

      • Opetustoimi

        Persu joutuu ottamaan vastaan palveluita englannin kielellä. Sehän se on käytännössä maahanmuuttajien kieli. Siksi sitä on hyvä persulapsillekin opettaa.


      • VoihanVitsi

        Vitsaus on Suomi ilman naapureita.


      • abådabi
        VoihanVitsi kirjoitti:

        Vitsaus on Suomi ilman naapureita.

        Ei niitä naspureita tarvitse apinoida kieltä myöten.


    • Lukiolaislikka

      RKP:n Nylander vahvistaa, että he haluavat ulkomaista työvoimaa. Luulevatko he, että maahanmuuttajat tulevat Ruotsista? Eikö ruotsia tarvitse enää osata Suomessa?

      Nuorisovaaleissa eniten ääniä saivat Vihreät ja Perussuomalaiset. Perussuomalaiset nuoret voikin vapauttaa ruotsin opiskelusta. Riittää, että vihreät opiskelee ruotsia.

      • Katri Kulmuni satt breved Mikaela Nylander 10-0 till Katri. Hon talar även bättre svenska än Mikaela.


      • Finlandssvenskar kirjoitti:

        Katri Kulmuni satt breved Mikaela Nylander 10-0 till Katri. Hon talar även bättre svenska än Mikaela.

        Kulmuni var lika nålå som vad sote fetknoppen nu sen heter igen, Saarikko. Substans = 0.


      • Peppu-Reino kirjoitti:

        Kulmuni var lika nålå som vad sote fetknoppen nu sen heter igen, Saarikko. Substans = 0.

        Från mänsklig sida är Henriksson, Nylander och Biaudet helt ointressanta.
        Kulmuni och Huhtasaari är dom politiker man vill titta och lysna.


      • Peppu-Reino kirjoitti:

        Kulmuni var lika nålå som vad sote fetknoppen nu sen heter igen, Saarikko. Substans = 0.

        Saarikko sai IS-vaaliraadilta parhaat pisteet, yhdessä KD:n Essayahin kanssa(8).

        Arvaa kuka sai arvosanan 5,5 ja jäi pahnan pohjimmaiseksi :-)


    • Isänmaanveli

      Hesarin gallup lupaa RKP:lle 7 kansanedustajaa. Hesari antaa RKP:lle aina extraa, koska RKP:n äänestäjät ovat HS:n tilaajia. Persut saavat 30 enemmän.

      • lta-Sanomat ei ainkaan kaunistellut A-M H:n tuotosta, sillä sai huonoimman arvosanan.


      • Lukiolaislikka
        räkäpää kirjoitti:

        lta-Sanomat ei ainkaan kaunistellut A-M H:n tuotosta, sillä sai huonoimman arvosanan.

        RKP:n koko politiikkojen joukko on kyllä onnettominta, mitä on Suomessa nähty. Ilman ruotsinkielisten kotiinpäinvetoa ei normaalipuolueessa olisi mitään mahdollisuuksia selvitä.
        Ajatelkaa, jos RKP olisi pistänyt A_M:n bussikuskiksi vaalivideoon? Jokainen tajuaa, ettei bussia voi ajaa, jos ei osaa. RKP:tä saa johtaa, koska parempaakaan ei kiinni saada. Toimittajat antoivat sääli 5, joka annetaaan myös pakkoruotsista.


      • Lukiolaislikka kirjoitti:

        RKP:n koko politiikkojen joukko on kyllä onnettominta, mitä on Suomessa nähty. Ilman ruotsinkielisten kotiinpäinvetoa ei normaalipuolueessa olisi mitään mahdollisuuksia selvitä.
        Ajatelkaa, jos RKP olisi pistänyt A_M:n bussikuskiksi vaalivideoon? Jokainen tajuaa, ettei bussia voi ajaa, jos ei osaa. RKP:tä saa johtaa, koska parempaakaan ei kiinni saada. Toimittajat antoivat sääli 5, joka annetaaan myös pakkoruotsista.

        Joskus aina joku muistuttaa sinisten hillotolpista.
        Usein ovatkin oikeassa.

        Harvemmin kukaan ajattelee, että koko RKP:n olemassaolo perustuu hillotolpille.


      • Maan.alla
        Lukiolaislikka kirjoitti:

        RKP:n koko politiikkojen joukko on kyllä onnettominta, mitä on Suomessa nähty. Ilman ruotsinkielisten kotiinpäinvetoa ei normaalipuolueessa olisi mitään mahdollisuuksia selvitä.
        Ajatelkaa, jos RKP olisi pistänyt A_M:n bussikuskiksi vaalivideoon? Jokainen tajuaa, ettei bussia voi ajaa, jos ei osaa. RKP:tä saa johtaa, koska parempaakaan ei kiinni saada. Toimittajat antoivat sääli 5, joka annetaaan myös pakkoruotsista.

        Kylläpä on nyt Lukiolaislikan (ja muiden nimimerkkiensä) viulu vaiennut! Ei enää vinoilua, vaan hiirenhiljaista. Taisi Sinisten kato olla Likallekin sellainen paukku, että nyt on painuttu maan alle pohtimaan, miten tässä näin kävi!


    • https://yle.fi/uutiset/3-10731903

      Yle:n gallup antaaa Perussuomalaisille 2. paikan. Vaalipäivänä tulee aina äänivyöry.
      Perussuomalaiset muodostavat hhallituksen ja RKP saa jatkaa loputonta taivaltaan oppositiossa.

    • noussut.taas

      RKP:llä on kelpo tulos, 4,9%, eli nousua edelleen.

      Arvatkaa minkä puolueen kannatus on 0,8%?

    • Kung.Adolph

      Rkp:lle on hieno uutinen se, että Persut tekevät taas jytkyn

      • uudetvaalit

        Persuille taas voi olla vaikea paikka hallitusneuvottelut, kun aika moni puolue ei mielellään persujen kanssa samaan hallitukseen mene. Veikkaan, että persut itse eivät edes toivo pääministeripuolueen paikkaa. Voi mennä vaalit uusiksi....


      • Isänmaanveli
        uudetvaalit kirjoitti:

        Persuille taas voi olla vaikea paikka hallitusneuvottelut, kun aika moni puolue ei mielellään persujen kanssa samaan hallitukseen mene. Veikkaan, että persut itse eivät edes toivo pääministeripuolueen paikkaa. Voi mennä vaalit uusiksi....

        Vaaleissa toiseksi jäänyt puolue saa valtiovarainministerin paikan. Kirstun vartija voi päättää mihin rahat sijoitetaan.


      • Isänmaanveli kirjoitti:

        Vaaleissa toiseksi jäänyt puolue saa valtiovarainministerin paikan. Kirstun vartija voi päättää mihin rahat sijoitetaan.

        Vain jos menee hallitukseen.


    • skrattande

      Rkp on suurpuolue Suomessa......

      • Niin on suuri ettei sitä tiedä olemassa olevankaan muuten kuin että gallupeissa ei kuulu joukkoon 'muut'.
        Jos lukee HBL niin tällöin SFP on tosin ainoa puolue.


      • persua1

        Näin voi kuvitella vain persu.


    • alf.threuden

      Aika tiukan askeleen vasemmalle RKP otti sitten viime hallitusnäkemäni.
      Olisiko siinä syy katoon?

      • mikäkatomissä

        Mihin katoon? Kannatus on 4,9% viimeisessä ylen mittauksessa.


      • "Aika tiukan askeleen vasemmalle RKP otti"


        Nuoli äänestäjiä.


    • Kung.Adolph

      Rkp on pakollisen ruotsinkielen, pakko-opettamisen puolue, siitä ei tingitä. Jävlar!

    • A-M Henriksson arvosteltiin jokaisessa vaalitentissä surkeimmaksi. Toimittajat vielä antoivat turhaa plussaa. Hän on RKP:n puheenjohtaja, koska ketään muuta ei ole tehtävään saatu.
      RKP saatta saada saman kannatuksen surkeasta puheenjohtajasta huolimatta.
      Muista puolueista finlandssvenskar on heitetty ulos. Suomenruotsalaisten merkitys Suomen politiikassa on menetetty! Jag sku kalla Ursäkta Anna-Maja, hon får ingenting gjort!

      • FTY6

        Enpä sanoisi. Missä Henriksson muka mokasi? Ei missään. Hän on asiallinen keskustelija joka tilanteessa. Tuonut myös esiin asioita, joita muut eivätole hoksanneet ottaa esiin. RKP:n kannatus on noussut tasaisesti, se on nyt korkein koko vaalikaudella!


    • skrattande

      Simon Elo ei taida enää olla rkp:n sylkykuppi

      • Katokävi

        Sanoisin, että Siniset ovat kadonneet maailmankartalta!


      • Nyt onkin sitten RKP:n kivenä kengässä timanttia kovempi 39 edustajan Persuryhmä.


      • määrä_laatu
        Finlandssvenskar kirjoitti:

        Nyt onkin sitten RKP:n kivenä kengässä timanttia kovempi 39 edustajan Persuryhmä.

        Määrä ei korvaa laatua.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset 39 kansanedustajaa. RKP 9. Seuraavissa vaaleissa Persut voivat nousta vaikka kuinka. RKP sai maksiminsa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe