Lainaako kukaan pientä summaa rahaa ilman että korko pitäisi maksaa luonnossa?
Pikavippi lainaksi
10
124
Vastaukset
- Pikavipitpois
Ei.
- nlgtönötnögtön
Tietääkseni mikään pikavippifirma ei vaadi eikä hyväksy maksua "luonnossa".
Pienen pikavipin voi ottaa esim. Vivukselta. Siellä esim. 10 euron laina 5 viikoksi maksaa vain yhden euron, ja siinä todellakin on kaikki kulut ja korot mukana. Nyt voidaan puhua todellisesta runsaskätisestä asiakasedusta, koska lainan käsittelyynkin kuluu Vivuksella enemmän rahaa kuin tuo 1 euro.- varaton
Tarkoitan yksityis ihmistä.En vippi firmaa.
- varaton
Eikä tuota euron korkoa siis tarvitse maksaa luonnossa? Siis, jos ei halua?
- nlgtönötnögtön
Ole huoleti. Ei tarvitse maksaa luonnossa.
- gayldrtj5
Kukaan ei halua luottotiedot menettäneeltä vanhalta selluliittipepulta mitään luonnossa joten voit olla huoleti. Tosin eipä ole kenelläkään haluja sen enempää lainata (lue menettää) rahojaan sinulle. Maksa nyt vanhat velkasi ensin ja odota sen jälkeen jokunen vuosi niin saat luottotiedot takaisin.
- varaton
En ole vanha ja luottotiedot on kyllä kunnossa.Mieluummin tavalliselle ihmiselle korkoja maksan kuin vippifirmalle.
- varaton
No niin tarjouksia peliin, minulla ei ole selluliittiä !
- Falloss
Hei varaton!
Minä olen Fred Allos, eli FALLOSLAINAN toimitusjohtaja. Voin lainata sinulle yksityishenkilönä haluamasi rahasumman 1 - 100000 euroa. Takaisinmaksu on hyvin asiakasystävällinen eli se tapahtuu jopa niin että sinun ei tarvitse antaa minulle mitään vaan päinvastoin minä annan sinulle! Tarvitsen nimittäin säilytystilaa bisneksessäni jaettavaksi tarkoittamilleni miljoonille. Nyt pussini ovat repeämäisillään kun varastot ovat ääriä myöten täynnä! Ohjaan vaan nämä muutamat miljoonat pusseistani sinuun haarakonttorina sinua käyttäen jolloin pussieni sisältö siirtyy piiloihisi ja säilyy siellä. Joskus ne alkavat jopa kasvaa rivakasti korkoa mutta nyt ei ole se tärkeintä. Tässä sinulle siis mainio tarjous!- jnwwnwnwbsbs
Juuri tuollaisia hyväsydämisiä ihmisiä pitäisi Suomessa olla enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1404075Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212042Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos471734Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3451599Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi471401Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801244Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211096Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76967