Haluaisin irtisanoa Euro24 tililuottoni, jonka saldon olen kokonaan maksanut eli ei ole velkaa, mutta he vastasivat että silloin he laittavat minut luottokieltoon! Eli ilmeisesti se tarkoittaa sitä että jos joskus elämässäni tarvitsen lainaa jostain (en heiltä) niin en sitä mistään saisi. Voivatko he toimia näin? En halua luottokieltoa mutta en myöskään haluaisi pitää roikkumassa tililuottoa, joka maksettu, ja jota en enää käytä. Kiitos vastauksista.
Euro24 jatkuva tililuotto
1
109
Vastaukset
- grdgergewgherwtgerwg
Itse taas tulkitsen, että asettavat luottokiellon nimenomaan vain ko. firmalle. Miksi laittaisivat mitään muuta merkintää, jos maksut muuten hoidettu? Ja ei taitaisi olla laillistakaan. Toki itsekin ymmärtänyt
että mikäli luottosopimus kosahtaa eli joudutaan irtisanomaan maksamattomien maksujen takia, niin tuosta joku merkintä tulee yleisempiin rekistereihin. Eli ei varsinainen maksuhäiriömerkintä, vaan merkintä että jotain häikkää ollut joustoluottojen maksussa. Ja tuo merkintä poistuu jos tekee vaikkapa maksusuunnitelman ja sen kautta maksaa velkansa kokonaisuudessaan pois.
Mutta kannattaisiko kysellä sieltä firmasta varmistusta ennemmin kuin täältä? Ja toisaalta, mitä se avoin joustoluotto toisaalta siellä haittaa? Jos maksut maksettu etkä tällä hetkellä sitä käytä, niin eihän tuosta maksujakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206