Sosiaalidemokraatit

Merimaskunmörö

Näin tv:sta tänään, että Antti Rinne istuu kuljettajan paikalla linja-autossa heidän mainoksessaan!!!
Olisi kiva tietää onko hänellä linja-auto korttia, joka oikeuttaa kansalaisia kuljettamaan linjaliikenteessä olevaa bussia. Jos ajolupaa ei ole on todettava, että SDP harhauttaa kansalaisia nykyään jo mainoksissaankin.
PS: Kannattaa harkita kenen kyytiin hyppää.

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PötiPöts

      Rinne on pakkoruotsittaja, onnikka jää tien sivuun.

    • Tie.vie

      Onnikka putoaa rotkoon.

    • huljfptyjud

      Demarit on suvaitseva puolue. Kyytiin pääsee.

      Näillä palstoilla esitetään islaminusko kamalana sukupuolten tasa-arvon vastaisena uskontona.

      Hävetkää solvaajat! Todellista tietoa islamista saa täältä:

      https://aikapommi.wordpress.com/

      klikkaa linkkejä sivun oikeastaa laidasta

      • mielipide-vain

        Islaminuskoahan edustavat nämä jihadistitkin. Siitä on kyllä ilmeisesti moneksi, joten ei ole luottamista, mitä siitä seuraa, jos tuoi uskonto laajenee rakkaassa Suomen maassamme.

        Shiat ja Sunnit eivät tule keskkenään toimeen. Sekään ei oikein tunnu turvalliselta. Helmosti tuntuvat saavan kahakoita aikaan.


    • SAKn_bussinkuljettaja

      Bussikuskiksi hän sopiikin. Rinne näyttelee SAK:n mainoksessa käsikirjoituksen mukaan mutta noiden vaalikeskusteluesiintymistensä seuraaminen pääministeriehdokkaana saa tuntemaan vain myötähäpeää. Venezuelassa on jo bussikuski Manduro presidenttinä ja seurauksena inhimillinen katastrofi. Järkyttävää että SAK yrittää ajaa rahallaan tuontasoista edustajaansa maamme ykkösvirkaan pääministeriksi

      • Yhteinen.linja

        Venezuelan Madurollakin on ammattiyhdistystausta kuten myös tuo bussinkuljettajan ammatti. Niinikään sosialistit Rinne ja Maduro ovat syntyneetkin molemmat samana vuonna ja molemmat osoittautuneet huonoiksi taloudenpitäjiksi


    • Kappasvuan

      "Taitaa olla sama suunta" ja asenne kuin sillä turmabussin kuljettajalla.
      Alamäki-Antille riittää AY-liikkeen antama lupa, onhan se korkein valtaa käyttävä elin.

    • Rinne ajaa bussin Mogadishuun, SDP:llä on siellä vahva kannattajakunta.
      SDP on vahva eläkeläisten ja somalien keskuudessa. Eläkeläiset kyttäävät Rinteen vappusatasta jja somalit täyttävät Suomen osallistumalla Antin synnytystalkoisiin.

    • muurarimartsu

      Ennenvanhaan linja-auton etuosassa luki,että "KULJETTAJAN KANSSA PUHUMINEN KIELLETTY".Kuka muistaa? Ei taida Antti paljon äänestäjistään välittää,kun vaalit on ohi.

      • Ylhäältä_alas

        Eipä vajavaisesti puhuvan kanssa voisikaan puhua Rinteen-Maduron linjalla rinteen vapaasti lasketellen pohjalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe