Näin tv:sta tänään, että Antti Rinne istuu kuljettajan paikalla linja-autossa heidän mainoksessaan!!!
Olisi kiva tietää onko hänellä linja-auto korttia, joka oikeuttaa kansalaisia kuljettamaan linjaliikenteessä olevaa bussia. Jos ajolupaa ei ole on todettava, että SDP harhauttaa kansalaisia nykyään jo mainoksissaankin.
PS: Kannattaa harkita kenen kyytiin hyppää.
Sosiaalidemokraatit
10
166
Vastaukset
- PötiPöts
Rinne on pakkoruotsittaja, onnikka jää tien sivuun.
- Tie.vie
Onnikka putoaa rotkoon.
- huljfptyjud
Demarit on suvaitseva puolue. Kyytiin pääsee.
Näillä palstoilla esitetään islaminusko kamalana sukupuolten tasa-arvon vastaisena uskontona.
Hävetkää solvaajat! Todellista tietoa islamista saa täältä:
https://aikapommi.wordpress.com/
klikkaa linkkejä sivun oikeastaa laidasta- mielipide-vain
Islaminuskoahan edustavat nämä jihadistitkin. Siitä on kyllä ilmeisesti moneksi, joten ei ole luottamista, mitä siitä seuraa, jos tuoi uskonto laajenee rakkaassa Suomen maassamme.
Shiat ja Sunnit eivät tule keskkenään toimeen. Sekään ei oikein tunnu turvalliselta. Helmosti tuntuvat saavan kahakoita aikaan.
- SAKn_bussinkuljettaja
Bussikuskiksi hän sopiikin. Rinne näyttelee SAK:n mainoksessa käsikirjoituksen mukaan mutta noiden vaalikeskusteluesiintymistensä seuraaminen pääministeriehdokkaana saa tuntemaan vain myötähäpeää. Venezuelassa on jo bussikuski Manduro presidenttinä ja seurauksena inhimillinen katastrofi. Järkyttävää että SAK yrittää ajaa rahallaan tuontasoista edustajaansa maamme ykkösvirkaan pääministeriksi
- Yhteinen.linja
Venezuelan Madurollakin on ammattiyhdistystausta kuten myös tuo bussinkuljettajan ammatti. Niinikään sosialistit Rinne ja Maduro ovat syntyneetkin molemmat samana vuonna ja molemmat osoittautuneet huonoiksi taloudenpitäjiksi
- Kappasvuan
"Taitaa olla sama suunta" ja asenne kuin sillä turmabussin kuljettajalla.
Alamäki-Antille riittää AY-liikkeen antama lupa, onhan se korkein valtaa käyttävä elin. Rinne ajaa bussin Mogadishuun, SDP:llä on siellä vahva kannattajakunta.
SDP on vahva eläkeläisten ja somalien keskuudessa. Eläkeläiset kyttäävät Rinteen vappusatasta jja somalit täyttävät Suomen osallistumalla Antin synnytystalkoisiin.- muurarimartsu
Ennenvanhaan linja-auton etuosassa luki,että "KULJETTAJAN KANSSA PUHUMINEN KIELLETTY".Kuka muistaa? Ei taida Antti paljon äänestäjistään välittää,kun vaalit on ohi.
- Ylhäältä_alas
Eipä vajavaisesti puhuvan kanssa voisikaan puhua Rinteen-Maduron linjalla rinteen vapaasti lasketellen pohjalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612