Uber-kuskien tuomiot luvattomasta taksiliikenteestä jäivät voimaan

potku.persiille

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uber.alles

      Uberin ajaminen onkin vaihtoehto kaljalla istumiselle. Molemmissa menee rahaa mutta vain toisesta tulee krapula ja toisesta vitutus.

    • ViidenTähdenAI

      Olen ollut vähän hiljaisempi kun olen ajanut omalla Teslallani ulkiksia. Yleensä kirjoittelen tänne Jakomäen kirjaston tietokoneella.

      Uusi autoni on Tesla Model X autopilotilla. Olen ajanut varmaan 10 500km autopilotilla ilman mitään ongelmia, auto navigoi esimerkiksi Jakomäestä Keilaniemeen ilman että minun tarvitsee kertaakaan koskea rattiin tai mihinkään. Jää aikaa hyväillä itseäni.

      Itseajavat Uber taksit ovat jo täällä!

      Tai teknisesti pidän kyllä toista kättä ratilla koska Tesla poistaa autopilotin mikäli näin ei toimi. Toisella kädellä hyväilen itseäni.

      En kuitenkaan ole kääntänyt rattia missään vaiheessa itse.

      Rahaa olen saanut uber keikoista keskiarvolla 157,-/h verottomana. Hyvin pukkaa keikkaa. Ei ole Uber tolpalla paljon Timon kanssa ehtynyt juttelemaan.

      • Taksinkuljettaja

        Eiks tätä pellee saatas pois puhumasta asiasta, josta ei tiedä mitään.


      • Hohhhhoijaa
        Taksinkuljettaja kirjoitti:

        Eiks tätä pellee saatas pois puhumasta asiasta, josta ei tiedä mitään.

        Tää mielenvikainen hullu ”parodioi” ViidenTähdenAI:ta ja spämmää tänne enemmän kun se alkuperäinen. Jostain syystä mun aloitus tästä katosi, vissiin ilmiannettu jollain bottiarmeijalla. Joillain on vähän liikaa aikaa!


      • ViidenTähdenAI
        Hohhhhoijaa kirjoitti:

        Tää mielenvikainen hullu ”parodioi” ViidenTähdenAI:ta ja spämmää tänne enemmän kun se alkuperäinen. Jostain syystä mun aloitus tästä katosi, vissiin ilmiannettu jollain bottiarmeijalla. Joillain on vähän liikaa aikaa!

        Eipä se minua häiritse, eiköhän se ole tavallisella järjellä varustetulle ihan helppo erottaa mikä on tämän mainitun joutomiehen näppäimistöstä ja mikä ei.


      • ViidenTähdenAGI

        Ymmärrän, että jos on vain taksikuski niin toisen menestyminen saattaa aiheuttaa kateutta. Ei kannata antaa mennä sen tunteisiin, meillä on kuitenkin täällä yhtäläiset mahdollisuudet menestyä.


      • OdotanVastaustasiTurhaan
        ViidenTähdenAGI kirjoitti:

        Ymmärrän, että jos on vain taksikuski niin toisen menestyminen saattaa aiheuttaa kateutta. Ei kannata antaa mennä sen tunteisiin, meillä on kuitenkin täällä yhtäläiset mahdollisuudet menestyä.

        Aha vaihdoit siis nimimerkisi. Mitä Jakomäkeen kuuluu? Oletko jo saanut unelmatyötäsi taksinpesijänä vai keräiletkö vieläkin pulloja?

        Mitä mielikuvitus lakimiestiimisi touhuaa ja mitä mielikuvitus ministeriöösi kuuluu?


      • ViidenTähdenAGI
        OdotanVastaustasiTurhaan kirjoitti:

        Aha vaihdoit siis nimimerkisi. Mitä Jakomäkeen kuuluu? Oletko jo saanut unelmatyötäsi taksinpesijänä vai keräiletkö vieläkin pulloja?

        Mitä mielikuvitus lakimiestiimisi touhuaa ja mitä mielikuvitus ministeriöösi kuuluu?

        Kiitos kysymyksestäsi. Olen taas menossa hetkeksi lepäämään psykiatriselle osastolle. Juttuni ovat olleet jälleen luokattomia. Lääkitykseni tarkistetaan hoitojakson aikana. Toivottavasti saa nyt apua. Olen todella sen tarpeessa.


    • Ihanoikein

      Yritys pitää perustaa ja siten maksella myös yelli, ennakkoverot, alvit, kirjanpito, auto luvanvaraiseksi ja siten 3 x kalliimmat vakuutukset yms. Maassa maan tavalla, ehkä jossain toisessa maassa onnistuu vilunki. Ihme omien lakien tulkitsijoita alkanut tulee...

      • staruber

        Ei mine voita maksa kaiki ihme veerto kun ei se kanata sitten tääxiajo. Antaka mine vaa teke työtäni, sä maksa se tyhmä alvi ja muut.


    • LakiOnLaki

      Näin sen pitikin mennä! Laki on laki, vaikka täällä muuta puhuttiin. Aika monta, 109 laitonta kuskia sai tuomion, ihan oikein! Odottakaapas, kun verottaja saa uudet, luvallisetkin kuskit hampaisiinsa maksamattomista veroista, alveista ynnä muista, ovat pian ilman lupaa. Jokaisen kuuluu hoitaa asiansa niin, kuin ne kuuluu hoitaa, filunkikuskit joutaa pois VÄLITTÖMÄSTI!

      En tiedä mistä nuo hankkivat rahat maksuihinsa, ainakin vouti pysyy kannoilla..... Buaaaaah!

      • Jeisson

        Pakkohan tuossa on jotain jättää maksamatta, alvin, muut verot ja työeläkemaksut saa maksaa myöhemminkin aika pienellä viivästyskorolla.


      • PoisAlta-Kaatuu
        Jeisson kirjoitti:

        Pakkohan tuossa on jotain jättää maksamatta, alvin, muut verot ja työeläkemaksut saa maksaa myöhemminkin aika pienellä viivästyskorolla.

        Saa. Vaan jos niitä on jäänyt rästiin jo viime vuoden heinäkuusta, olet kusessa. Ei riitä pieni viivekorko enää, tulee jäämämaksuja, ulosotossa helvetilliset ulosottomaksut jne. Miksei maksa ajallaan, tulee monin verroin halvemmaksi. Ei sitä rahaa. Muutenkaan taksissa liika tule, että jäisi viivemaksuille ylimääräistä. Tulette huomaamaan, varsinkin te villit ilman välitystä, tiukkaa tekee selviytyä kunnialla kaikesta, hyvinkin tiukkaa... Toivottavasti tiesitte, mihin ryhdyitte taksilupia hakiesanne?


    • Alott

      No olen niin sanottu villi uusi taksinkuljettaja Mitä kaikkea epäilevät että miten pärjäämme minä teen kovasti töitä ja nautin siitä miettikää te Ketkä mietitte meidän asioita vaikka välillä omia asioita siis on varmaan ihan tarpeeksi miettimistä Kiitos etukäteen

    • JepulisJes

      Erinomaista, että edes jotkut koijarit kärynny.

      Hienoa Suomi, jotain rotia lakia ymmärtämättömille koijareille.

      Suomi takaisin.

    • 12plus

      Onneksi lakia korjattiin parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Ulosottomies kävi torstaina ja vie Teslani. Syynä nämä tuomiot sekä maksamattomat osamaksuerät. Olisikä kenelläkään tarjota töitä? Omaan laajan tietämyksen kaikesta.

      ViidenTähdenAGI

      • Anonyymi

        Buuuaaah sinä ja sun tietämys.


    • Anonyymi

      Lähtikö muiltakin Uber frendeiltä auto vuodille? Minulta haki torstaina Teslan pois.

      ViidenTähdenAGI

    • Anonyymi

      Helpolla pääsit sen teslukan kanssa. espoon poodomissa joku ihme vouti vie kuulemma kattotiiletkinja pihakivet ja kaikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe