Onko Halla-Aho rasisti-suomessa 20% sitten kohta heitä

vähemmistöliittomamut

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi.nasta.taktiikka

      Tarkoittaa: keksitään uusia olkiukkoja, jottei kukaan huomaa kun me Vasemmistoliitossa touhuilemme suomalaisen työväen etujen vastaisesti Kokoomuksen kanssa?:

      Kansanedustajat Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

      – Olisi voinut kuvitella, että maahanmuutto, jos mikä, on asia, jossa pääomapiirien ja työväen (jota ainakin vasemmisto sanoo edustavansa) edut ovat vastakkaisia. Johtaahan maahanmuutto (työvoiman tarjonnan kasvu) väistämättä palkkojen laskuun ja pääoman tuottoasteen kasvuun, Viren kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.

      https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/230243-professori-matti-viren-ihmettelee-kansanedustajien-epapyhaa-allianssia-miksi

      • "Kansanedustajat Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. "


        Millainenhan tarveharkinta mahtaa Emmalla itsellään olla omaa kompetenssiaan kohtaan?


    • YlittyyköSyytekynnys

      Hmm...täyttääkö Li:n kommentti jo kunnianloukkauksen määritelmän? Jussi vois kokeilla tuota oikeudessa! ;)

      • 0011000000011

        No hölmö olisi ehkä korektimpi.


      • "Hmm...täyttääkö Li:n kommentti jo kunnianloukkauksen määritelmän? Jussi vois kokeilla tuota oikeudessa! ;) "

        Jussia ei taida kiinnostaa moinen näpertely.

        Itkevä Fakta-Vehkoo/ Lokka -oikeudenkäynti sen sijaan on kiinnostava.

        Vehkoo otti heti käyttöön itkukommentoinnin.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ce83b23-8c27-488a-b0dd-71491106b805

        Onkohan hovissa vuorossa itkupotkuraivari?


    • näyttikarvansa

      vähemmistöliitto heränny

    • Hyrhyrrrr

      Jussi on fiksu. Se vain käyttää valtapyrkimyksessään yksinkertaisimpien ihmisten alhaisimpia tunteita hyväkseen kuten Stalin, Hitler, Lenin ja Antti Rinne.

      • Typerätvasurit

        Eli siis näiden vasureiden alhaisuutta..


    • Li.Ei.jatkoon

      Perusuomalaisten kannatus 15%

      Mikä se meillä vassareilla olikaan?

      Johtaja vaihtoon ja heti!!!!

    • TETERRE

      Persujen kannatus ei ole edes 15 %, enkä usko, että kaikki persuista jakavat Halla-ahon kannan etnisten vähemmistöjen suhteen.

    • Tz98tz9yz0uz06z

      Perussuomalaisten kannatus on jo 17% ja ylöspäin mennään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      603
      4214
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3458
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3061
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2941
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2274
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2167
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1975
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1960
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1923
    Aihe