Sama on suunta päiväkenossa kuin iltakenossakin. Eli aikoinaan päiväkenossa voittoja palautuksia ilman kunkkua oli päälle 40.000 kappaleen reilusti. Nyt niitä oli n. 2658 kpl ja niistä pelkkiä rivihinnan palautuksia oli n. 76%. Että sillä tavalla tää menee!!!!
Iltakenossa samalla tavalla yli puolet vähemmän kuin aikoinaan palloarvonnan aikaan .
Mitä tämä kertoo???
Vierestä vie tietokone ja ihmiset lopettaa pelaamisen, eikö????
Päiväkenos pelkkiä palautuksia 76% ns. voitoista
13
59
Vastaukset
- äläuskotuijaa
Jotain outoa on näissä tietokonearvonnoissa.
- Voitinko_minä
Monen mielestä 0,50€ "voitto" joka siis oikeasti ei ole voitto, vaan palautus.
On facebook päivityksen arvoinen.
VOITINKO MINÄ!
APUA!
VOITIN MINÄ!
PERÄTI 0,50€
JIPPII! - KenotonParasOn
Yksi palloarvonta päivässä riittäisi. Saattaisin palata pelaajaksi. Nykymenolla en ikinä, sillä pitkään tuli vain noin 10 % pelatusta rahasta takaisin. Yli kuukausi jo kenohäviöttä eli pelaamatta.
- Humbuugifirma
Joka peli viety tietokonekantaan. Tod näk lottokin ja on manipuloidut tulokset. Editoitu kuvalähetys. Nbingossakin todarit muuttui uudistuksen jälkeen jostain syysyä 3x vaikrammiksi. Ilmeisesti lisäbottien takia. Ennen smagussa suhde oli 1: 10k ja nyt 1 : 33k.. aika erikoista. Ei ole tullut edes bingoriviä saati pottia enää. Tutut konenikit vetää feikalle kaiken!
- Anonyymi
Eikös Poliisihallitus valvo arvontoja. Tosin koneet ilmeisesti omistaa Feikkaus eli -0 . Olen monta vuotta jo ollut sitä mieltä, että tämä monopoli pitäisi purkaa. Ulkomaalaisia kilpailijoita mukaan ja niin, että myös maksavat veronsa Suomeen. Kait olisi lupamenettelyllä mahdollista varmistaa ettei käy niinkuin Carunan kanssa kun Haavisto sen ulkomaille myi.
- Anonyymi
Kyllä Poliisihallitus valvoo ja Polisiihallituksen määräämä virallinen valvoja suorittaa myös arvonnan (ainakin Veikkauksen kirjallisen vastauksen mukaan) , eli eli???
Eilisessä ilta-arvonnassa ilam kunkkua voittoja palautuksia n. 55808 kpl, joista pelkkiä rivihinnan palautuksia n. 41740 kpl eli 74.7%. Aikoinaan ilta-arvonnassa voittoja palautuksia oli jopa lähemmäksi 130000 kpl eli pieneksi on kutistunut. Ovatko pelaajatkin tulleet järkiinsä??? - Anonyymi
Joo sama nstanssi valvoo ja arpoo valtion hyväksi.. great.
- Anonyymi
Yhteen aikaan mainostivat, että kenossa joka päivä n. 150000 kpl voittoja!!!! No sillonkin laskettiin ne rivihinnan palautukset voitoiksi ja nyt taitaapi päivän voitot jäähä aika kauaksi siitä. Ja jossain vaiheessa voitonjaot pimitettiin kokonaan. Luulivat vissiin, jotta ihmiset ei muista kun pittää vähän aikaa piilossa. Mutta kyllä muistaa ja talteenkin niitä on otettu.
- Anonyymi
Iltakenossa eilen meni voitot rivihinnanpalautukset alle 50000 kappaleen eli n. 49280 kpl ja niistä oli rivihinnan plautuksia 77,2% eli tämä siis ilman kunkkukerrointa mutta vaikka laskis nekin ja päivä sekä 11-taso niin tuskin päästään niihin Veikkauksen aikoinaan mainostamaan n. 150000 kappaleeseen. Jotain on tapahtunut , eikä ihme. Jos muutama vuosi sitten iltakenon voittomäärät saattoivat olla lähemmäs 130000 kpl niin niin???? Tietokone tietää ja valvoja valvoo itseään - vai miten sen muuten selittää?
- Anonyymi
''Jos muutama vuosi sitten iltakenon voittomäärät saattoivat olla...''
Niin, saattaa olla,saattaa olla olematta..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Jos muutama vuosi sitten iltakenon voittomäärät saattoivat olla...''
Niin, saattaa olla,saattaa olla olematta.....Siis olivat (laskettu on)!!!
- Anonyymi
Vastuu on pelaajalla. T. Savolainen
- Anonyymi
Viikon kenoista 0,50 euroa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374