Haluaa nähdä Sut söpön
Vastaukset 6
- ainaeionnaa
Hyvä mies ei kannata jatkaa näin, olis vastannut jo sinulle jos kokisi sen tärkeäksi itselleen.
- MiastaTykkään
On vastannut Miani. Pulma on siinä ettemme löydä toisiamme.
Kuinka se on mahdollista? Nykyään on yhteydenpitoon väyliä, jos jonkinlaista, whatsappia, naamakirjaa, instaa sun muuta...
kyllä se vaikuttaa nyt siltä, ettei se sinun kaipaama Mia, halua olla sun, tai sinuun yhteydessä. Ja sitä sinun on vaikeaa, lähes mahdotonta tajua.
Tämä on mun mielipiteeni, ja hieman nyt tästä sivuaa, toiseen takertuminen, irti päästäminen, tunteiden puuttumattomuuden hyväksyminen, on jonkinasteinen mielenhäiriö, varmaan diagnoosi sille vaivallekin olemassa.
Mun mielestä joissakin tilanteissa välittämistä on se, että päästää irti.- SöpöäMiaaKaipaan
Jospa kuulumme yhteen? Miani on vastannut täälläkin monta kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Meillä on ollut romanttiset hetkemme yhdessä, aito rakkaus on sellaista mistä ei saa koskaan päästää irti. On väyliä jonkinnverran joo. Minullakin oli puhelinnumero pitkään ennen kuin uskalsin kuitenkaan soittaa. Eivät ole niin yksinkertaisia asiat. Mian kaverilta kuulun myös että hänellä on tunteita.
- Hahaaaaahaa
SöpöäMiaaKaipaan kirjoitti:
Jospa kuulumme yhteen? Miani on vastannut täälläkin monta kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Meillä on ollut romanttiset hetkemme yhdessä, aito rakkaus on sellaista mistä ei saa koskaan päästää irti. On väyliä jonkinnverran joo. Minullakin oli puhelinnumero pitkään ennen kuin uskalsin kuitenkaan soittaa. Eivät ole niin yksinkertaisia asiat. Mian kaverilta kuulun myös että hänellä on tunteita.
Älä jauha paskaa.
- Idiootilletiedoksi
Hahaaaaahaa kirjoitti:
Älä jauha paskaa.
Mene pois sinä turha idiootti. Sinunlaistesi ihmiset ei koskaan saa aitoa rakkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei226773- 82716
- 70690
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591