Miksi en löydä ihanaa Miaani

MissäOotMiani

Haluaa nähdä Sut söpön

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaeionnaa

Hyvä mies ei kannata jatkaa näin, olis vastannut jo sinulle jos kokisi sen tärkeäksi itselleen.

• MiastaTykkään

On vastannut Miani. Pulma on siinä ettemme löydä toisiamme.

• Kuinka se on mahdollista? Nykyään on yhteydenpitoon väyliä, jos jonkinlaista, whatsappia, naamakirjaa, instaa sun muuta...

kyllä se vaikuttaa nyt siltä, ettei se sinun kaipaama Mia, halua olla sun, tai sinuun yhteydessä. Ja sitä sinun on vaikeaa, lähes mahdotonta tajua.

Tämä on mun mielipiteeni, ja hieman nyt tästä sivuaa, toiseen takertuminen, irti päästäminen, tunteiden puuttumattomuuden hyväksyminen, on jonkinasteinen mielenhäiriö, varmaan diagnoosi sille vaivallekin olemassa.

Mun mielestä joissakin tilanteissa välittämistä on se, että päästää irti.

• SöpöäMiaaKaipaan

Jospa kuulumme yhteen? Miani on vastannut täälläkin monta kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Meillä on ollut romanttiset hetkemme yhdessä, aito rakkaus on sellaista mistä ei saa koskaan päästää irti. On väyliä jonkinnverran joo. Minullakin oli puhelinnumero pitkään ennen kuin uskalsin kuitenkaan soittaa. Eivät ole niin yksinkertaisia asiat. Mian kaverilta kuulun myös että hänellä on tunteita.

• Hahaaaaahaa
        SöpöäMiaaKaipaan kirjoitti:

Jospa kuulumme yhteen? Miani on vastannut täälläkin monta kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Meillä on ollut romanttiset hetkemme yhdessä, aito rakkaus on sellaista mistä ei saa koskaan päästää irti. On väyliä jonkinnverran joo. Minullakin oli puhelinnumero pitkään ennen kuin uskalsin kuitenkaan soittaa. Eivät ole niin yksinkertaisia asiat. Mian kaverilta kuulun myös että hänellä on tunteita.

Älä jauha paskaa.

• Idiootilletiedoksi
        Hahaaaaahaa kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

Mene pois sinä turha idiootti. Sinunlaistesi ihmiset ei koskaan saa aitoa rakkautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      226
      773
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe