Simon Elosta tehtävä Sinisten puheenjohtaja!

Bluefuture

Sampo Terholla on näytön paikka näissä vaaleissa. Tulos tai ulos. Minulle Sampo on jäänyt vähän imagoltaan epäselväksi. Simon on profiloitunut Sinisistä parhaiten ja hänen toimintansa puolueen alkutaipaleesta lähtien on ollut vakuuttavaa. Hän osaa puhua hyvin ja tuo puolueen linjaa jatkuvasti esille. Jos vaalitulos on huono, niin puolueen johto on laitettava vaihtoon. Simon pitää siinä tapauksessa valita puheenjohtajaksi ja Matti Torvinen varapuheenjohtajaksi. Näillä miehillä saamme terästettyä Sinisten linjan.

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltäsetulee

      Sama mieltä. nyt on onneksi aikaa miettiä kulisseissa seuraavat 4v ylivertaista strategiaa, jonka jälkeen simon on vaihdettu puheenjohtajaksi, ja sen jälkeen johdattaa siniset uuteen jytkyyn 2023.

      Valitettavasti 2023 saattaa olla, että puheenjohtaja joutuu pitämään puheensa kommunistien ja piraattien kanssa, sillä on epätodennäköistä, että ketään tulee valituksi. Jos näin niin sitten homma on asteen haastavampaa, sillä se on viimeinen vaihtoehto. 2023 puolue kirjataan pois ja kannatuskortit pitää taas kerätä alusa.

    • tervemenoa

      Tuhnujen linjaa on vaikea terästää, kun mitään linjaa ei ole, jos ministeripaikkoihin takertumista ei oteta lukuun. Terästämistä voisi harkita nauttimalla pullo kossua ja miettimällä, miten homma meni näin per...lleen.

      • miä ainakkii itkin krokotiili kyynnelet kyl just sillai samaa aikaa ku Siiimonkii itki nääs.

        Oli ne nii aitoi kirkkahii ja kaunihhii kyyneleit
        jot kyl mää ainakkii heti aloin kans kostuunnääs
        ku nenä vart kävi sellai kauhia kyynelvirta
        jot tienny et nääs onkkohaa se sillai sellai niakaran puttooous


    • saanähdä

      Torvinen puheenjohtajaksi ja Elo varalle tai puoluesihteeriksi. On ikävää, että vaalien jälkeen näkyvyys laskee huomattavasti. Siniset ovat sitä mieltä, että heitä ei riittävästi tunneta.Siinä syy huonoon menestykseen. Elovaara tuonut esille käsimerkit ja rasistit sekä vihapuheen. Näillä teemoilla ei saa ääniä, kun muutkin puolueet ovat vihapuhejahdissa. Nyt Harkimo ja Niinistö kamppailevat Uudenmaan viimeisestä paikasta. Missä Väyrynen, miten läpimeno? Siniset kaksissa vaaleissa nollatuloksella, poistetaan puoluerekisteristä

    • kauas.pilvet.karkaavat

      Vaalien jälkeen on aivan sama, kuka johtaa näitä Soinin harhapolun lampaita.

      • Tunkua-on

        Torvinen joka on kehuskellut olevansa "sinisten vahvamies" on
        vaatinut vakanssia itselleen jo viimekesästä lähtien !
        Menneekö sylipainiksi ?


    • haukkuva.koira

      Siniset nousee vain lajentamalla mollaamissektoriaan koskemaan KAIKKIA muita puolueita. Muutahan sillä EI OLE antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe