Ei mulla muuta.
Jatkakaa!
JYTKY tulossa
21
101
Vastaukset
- Jyssäys
Näinkö se menee
No ,niin nyt on onkin jälkijytkyn aika.Eikun takki kopin naulaan ja loppujytkyä vääntämään.Jahas ,paperimiestä taas kummiksi tarvitaan ja sieltähän näkyy olevan tulossa.Aiemmin kummihommat hoiti Pekka Puupää,mutta on nyt elokuva hommissa.Jytkylaatikikko onkin ihan insinöörimiehen suunnittelema aktiivimalli pönttö.Siihen sopii isompikin jytky.Tämä on nyt vielä koemalli kun ei tahdo kestää pystyssä ja Pekka on uhannut sen kaataa tai hävittää.Tuo takki saakin jäädä tuohon kun on niin monesti vanutettu ja käännetty.Tuopas paperimies sieltä tolpan päältä se uusi ,kun siinä on suuremmat taskut niin sopii nuo sopeutumis kolikot paremmin.Lähdetään sitten päivätansseihein nuorisoseuran talolle ja siellähän Pete ja Orpopojat laulamassa Orpopojan valssia .Sen jälkeen mennäänkin Pekka ja Pätkä eduskunnassa ensi-iltaan.Pitää vielä tsekata onko jo fyrkat tulleet rankasta jatkopestistä`´: - Jydehomma
Tässä yksi malli
https://www.youtube.com/watch?v=Is6Sf227V7o - Järkyttävääkyykytystä
Persut haluavat kyykyttää työttömiä, varsinkin nuoria oikein kunnolla.
Persujen pakkotyöesitys eduskunnassa oli kaikkien aikojen halpatyövoiman pohjanoteeraus. Allekirjoittajina persu kansanedustajat vuonna 2011.
”Perussuomalaiset esittää Teuvo Hakkaraisen johdolla pakkotyötä työttömille nuorille. Talousarvioaloitteen on allekirjoittanut suuri joukko perussuomalaisten kansanedustajia, muun muassa eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner”.
https://www.eduskunta.fi/FI/Vaski/sivut/trip.aspx?triptype=ValtiopaivaAsiakirjat&docid=taa 42/2011- Jydehomma1
Siinä jytkyä kerrakseen!
- Anonyymi
Vihervasemmisto oli 2011-2015 hallituksessa jossa leikattiin Suomen lapsilta ja vanhuksilta sekä Suomen puolustusmenoista 10 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto oli 2011-2015 hallituksessa jossa leikattiin Suomen lapsilta ja vanhuksilta sekä Suomen puolustusmenoista 10 %.
Ihan sama, montako sataa kertaa toistat valhettasi. Ei se siitä totuudeksi muutu.
- PitäkääHyvänänne
Suomi jurpo on aina ollut ureapäinen, ja mielellään sortanut kaikkia joita voi. No, sitä saa mitä tilaa.
- Gfhjk
Että taas solahtaa jytky lahkeeseen. Saattaa käydä tuas niinnii.
Valtaan kuuluu vastuu joten ei ne sovi populisteille - 14042019
Kerran vielä poijaat!
JYTKY TULOSSA!
Onhan kuoharit jo ostettu? - Ei_mulla_muuta
Tartteeko sitä koko kansalle ilmoittaa. Muista pyyhkiä jytkysi jälkeen.
- WTHF
Pyyhippäs ite, kun se mustakulli laittaa sua sinne kakkoseen....No mutta siitähän sä tykkäät....
- PersTollo
WTHF kirjoitti:
Pyyhippäs ite, kun se mustakulli laittaa sua sinne kakkoseen....No mutta siitähän sä tykkäät....
Mustaa makiaa, nami-nami. Aina voittaa sun hiehosi revan.
meitä kyl saa jytkyttää
- tömähtää
Sunnuntaina taas jytkytetään!
Muistin virkistämiseksi: https://www.youtube.com/watch?v=hnToonH-pb4 - Työjytky
Jytkymiehet joutavat yöllä jytkylle, kun ei ole töihin menoa. Jonkun pitää teitä elättää.
- 14042019
JYTKY lähenee!
Päivä päivältä lähempänä JYTKYÄ!
Kansalainen, muista käyttää ääntäsi ja varmistaa osaltasi kaikkien aikojen suurin JYTKY!
Me Suomalaiset olemme Suomalaisten puolella, ole sinäkin rohkea Suomalainen. - Helpotusta.luvassa
Apteekista saa laksatiivia. Ilman reseptiä.
- isoHalla
Tulee ”iso halla”. Se on pääasiassa Lin ansiota. Emme halua sosialisista hallitusta.
- eikaikkitiedä
Eikös se ollut niin, ettei ps puoluejohto halua jytkyttää, kun se oli Soinin juttu... Eli kielletty sana.
- qåaäzm
Ei nyt kannata vielä riemuita, kun kolme päivää vaan on vaaleihin aikaa. Demareilla johto pitänee loppuun asti, ellei sitten virhemarginaalit tule avuksi.
- jytkytetään
Persut ovat Ylen galluppissa toisella sijalla ja aiemmin se on aina tietänyt että vaalipäivänä todellinen kannatus on ollut 2-3% enemmän.
Voidaan siis nyt jytkyttää jo superjytkyn kunniaksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832