Laillinen nostokulu?

Tyhmälainaaja

100 euron pikavipistä viikoksi joutuu maksamaan korkoa 0,95 € ja nostokulua 30 €. Eräpäivä viikon kuluttua sopimuksesta. Mitä laki sanoo tästä?

5

188

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grege1

mitä sillä väliä mitä laki sanoo, jos vippi pulju haluaa niitä kiertää se kiertää.

ratkasevaa on tässä asiassa mitä itse aattelet asiasta, otakko vipin vai jätäkkö

ei kukaan sua pakottamassa ole ottamaan

• Vippimestari

kyllä se on, jos niin sopimuksessa lukee

• Anonyymi

Ei Svetsistä käsin toimivan creditgurun lainoja ole pakko ottaa. Ei Suomen lakia laativille kuulu Sveitsin lainaasiat vaikka miten perussuomalaiset voitti ääniä mut ei ne voittaneet euroopan hallintaa. Eikä koskaan voitakkaan vaikka Hakkarainen yrittä eurovaalien kautta mut tulee vielä maitojunalla takaisin sillä herra se löytyy Hakkaraisellekin.

• Anonyymi

Ovat myöntäneet sinulle todellisuudessa vähintään 2000 euron suuruisen luottolimiitin, jota vuoden 2013 korkokattolaki ei koske. Ensi syksynä kaikki on toisin, mutta uusi laki ei koske sitä ennen otettuja lainoja.

• Anonyymi

Juu niin ovat naamioineet, mutta kas kummaa, ei sen muka myönnetyn ns. limiitin puitteissa voi mitään nostoja tehdä. Kyseessä Eurovippi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2401
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      51
      887
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      814
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      225
      684
    5. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      49
      621
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      579
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      577
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47