Miten saa eturauhas orgasmin parhaiten.

Jomottava-rauhanen55v

Kertokaa miten saatte parhaiten/helpoiten eturauhas orgasmin, käytättekö jotain apuvälinettä eli eturauhasen kiihoitinta tai dildoa/vibraattoria . Vai tekeekö vaimonne tai tyttöystävänne teille eturauhasen hieronnan.

7

2079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UkmHki

Itse kontallani kalu kovana koitin sovittaa uutta a-tappia pyllyyn,kun se vaan sattui hipaisemaan rauhasta,roiskahti samantien...

• kokeilua2

Niimpä,varmaan taktiikka laji. Olen kokeillut ihan perus sauvalla.
        Harjoittelun jälkeen menee kyl sisään. Luulen löytäneeni eturauhasenkin ja värinää siihen.
        Pelin päästä valuu kyllä jotain,mutta ei orkasmia vaan tule.

• UkmHki
        kokeilua2 kirjoitti:

Niimpä,varmaan taktiikka laji. Olen kokeillut ihan perus sauvalla.
        Harjoittelun jälkeen menee kyl sisään. Luulen löytäneeni eturauhasenkin ja värinää siihen.
        Pelin päästä valuu kyllä jotain,mutta ei orkasmia vaan tule.

Niin mutta tuokin oli ’vahinko’,ei tarkoitus...
        Olisi varmaan helpompaa,jos olisi kaveri,jota ohjeistaa,kun on saanut rennon asennon,tai tuntee peränsä rentoutuneeksi...
        Eli mullakin oli tuossa tuloksena ’vahinko-orkku’,kun tappi kosketti rauhasta... mutta mulla niin tiukka peppu/en saanut itsekseni itseäni riittävän rennoksi->en saanut tappia pyllyyn,vaikka tyhjänä(se on pumpattava) paksuin kohta vaan 4,5cm, olisin halunnut kokea sen paisumisen pepussa...

• kokeilua2

Kokemuksia muilta miehiltä miten ja millä onnistuu.

• Mulle se tulee parhaiten parin somalikaverin avustuksella. Ihan luomi juttuna ilma mitään apuvälineitä.

• Itselläni meni ehkä vuosi oppia tekniikka.Työnsin dildoa aina liian syvälle.Mulla sellainen 10 senttiä riittää jos on värisevä sauva.sillä kyllä tulee todella kova orgasmi mutta siinä menee äkiä se 30 minuuttia ilman käsiä.antakaa sille hieronnalle aikaa..kyllä se tulee mutta hitaammin.on se sen arvoistakin.

• Anonyymi

Ei kaikki saa sitä koskaan. Joillain onnistuu ja joillain ei siten että vehkeeseen ei kosketa yhtään. Itse en ole saanut vaikka miten oon yrittäny ja nekin on yrittäny ketkä mua on pannu. Mun orgasmi ei olekkaan mulle tavoite vaan miehen. Olen kokenut tyttöilijä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      100
      4213
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2694
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2242
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1476
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1334
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1235
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1088
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1029
    Aihe