Lihavat tytöt seksikkäitä

18vpoikaa

Eli siis oon 18v poika pk seudulta. Oon aina pitänyt vähän muhkeemmista naisista. Ennen pidin vähän pulleista (chubby) sitten bbw ja nyt ssbbw. Onko teidän mielestänne normaalia pitää yli 130kg tytöistä. Unelmani olisi 220kg nainen. Oon hulluna liika lihaviin ja mulla on läskfetissi. Mun lemppareita on Sadie Summer ja Mary boberry. Tess Holliday tietty kanssa.

Pitävätkö muutkin yli 130kg tyttöjä seksikkäinä?

26

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä .. bbw ja chubby just parhaita.

      • Ukm53Hki

        Vaimo on😉


      • DetroitDeleter

        Paini sinä painajainen sen löylykauhasi kanssa... pakko kai se on kun eihän sun nappula edes seiso!,siksi kai purat turhautumista palstoille...
        Muista vetää ÄMPÄRI PÄÄHÄN!


      • Ukm53Hki
        Ukm53Hki kirjoitti:

        Vaimo on😉

        Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
        on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )


      • Olispa kiva vaikka himokkaasti kouria toisen vaimoa kun miehensä katsoo sivusta kulli kovana. Sitten vaikka rouvan pikkuhousuja nuuhkia kun saa handjobin tai rouva ottas poskeen.


      • Ukm53Hki
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Olispa kiva vaikka himokkaasti kouria toisen vaimoa kun miehensä katsoo sivusta kulli kovana. Sitten vaikka rouvan pikkuhousuja nuuhkia kun saa handjobin tai rouva ottas poskeen.

        Vaimo kaino,ei suu- eikä peppujuttuja :(
        Vaan onhan ’aina märkä’ hmm...
        Olisi prv kiihottavaa nähdä,kun vieras hivelee ja hyväilee pulleita muotoja kulli jäykistyen... millanen kulli? millanen muuten olet ja mistäspäin?


      • Normikulli, tukevahko pohjoisesta.


      • Anonyymi
        Ukm53Hki kirjoitti:

        Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
        on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )

        Ois mahtavaa tehdä noin. Halu hyväillä isoa naista on kova eikä haittaa vaikka olis mies kattomassa. Päin vastoin.


      • Ukm53Hki kirjoitti:

        Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
        on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )

        otetaan vaimo yhdessä.......


      • Ukm53Hki kirjoitti:

        Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
        on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )

        Ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Siistimies kirjoitti:

        Ota yhteyttä

        Minkä ikäinen olet,mistäpäin? Sinkku/ukm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet,mistäpäin? Sinkku/ukm?

        48v ukm hki


    • Heissä-tulevaisuus

      On. Täysin normaalia. Itse asiassa ihmisen kehityshistorian mukaista.

    • Kojoottiboiii

      Täysin normaalia. Makunsa kaikilla

    • Pidänkanssa

      Niinkuin edellinen sanoi. Makunsa kullakin. Saat tykätä yli 130kg. Muut eivät sano, mitään paitsi Tess Holliday. Aivan tajuttoman kaunis ja seksikäs lihonneena vain paranee. Yksi parhaista on myös Vivalakatiej. Ai, että oma vaimo 115kg, lihoo vielä ainakin 15kg. Seksi on mukavaa ja halut kovat

    • tykkään yli kaiken lihavista naisista, he ovat ihan parhaita, kunpa vain löytäisi jostain lihavan naisen

      • Anonyymi

        Itse en pidä vaimoani lihavana tai läskinä,vaan vaimo on ihana pullukka! Siis kiloja on,mutta ’ei roikkuvaa läskiä’,
        vaan ’pinkeetä’ pulleutta 😉😛🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pidä vaimoani lihavana tai läskinä,vaan vaimo on ihana pullukka! Siis kiloja on,mutta ’ei roikkuvaa läskiä’,
        vaan ’pinkeetä’ pulleutta 😉😛🥰

        Hoikat tytöt näyttävät hyviltä vaatteet päällä.
        pullukat näyttävät hyviltä alastomina.

        Luut ovat tukirakenteita. Eihän tukirakenteita koskaan jätetä näkyville!


    • vipa_

      Itsekin pidän nimenomaan lihavista naisista, ja oikeastaan mieltymys on kehittynyt myöskin niin, että ensin vähän pullukat sytyttivät. Nykyisin huomattavan lihavat naiset kääntävät pään, ja ihannenaiseni olisikin reippaasti yli 150 kg. Eniten viehättää suuri maha ja paksut reidet. Ei kai tällaisissa makuasioissa ole sinänsä mitään epänormaalia, jokaiselle löytyy varmasti oman makunsa mukaista seuraa.

    • Anonyymi

      No joo, siinäpä nuorimies osui ihan naulan kantaan. Mulla kans on todella ihan valtava viehtymys ihaniin pullukoihin naisiin.
      Tuossa lähimarketissa on myyjänä sellanen ihanasti lihava nuori nainen, joka ei todellakaan häpeile esitellä upeita muotojaan. Viime kesänä neitokainen oli kerran laittanu sellasen paidan päälle, että pullukka masu näkyi selvästi.
      Kyllähän se tällasta vähä vanhempaakin miestä niin kovasti alko oikeen kovasti kiihottaan.
      Morjestettiin siinä ja mä tietysti silmää iskin.
      Enpäs tiedä , voisko tuota ihanaa neitoa kutsua kahville tai illaliselle.

      • Anonyymi

        Sitten sun silmä varmaan lepäisi mun pullukan 45v vaimoni muodoissa ; )
        Olisi upeeta saada tuollanen kaveri,jota myös muodot viehättää... t.um53Hesa


      • Anonyymi

        Tykkääkö pullukka vaimosi esitellä uhkeita ihania muotojaan myös muille miehille, kiihottuuko hän ihailevista katseista ?


    • Anonyymi

      Nykyisin näkee kaupungilla tosi upeita treenattuja isoja naisten peppuja ja tiukoissa treenihousuissaan näyttävät todella hyvältä. Kiusaavat tahallaan meitä miehiä.

    • kokonaisuus ratkaisee, ei pelkkä ulkomuoto

      • Anonyymi

        Totta jos korvien välissä ei tapahdu mitään järkevää ei sellasta jaksa kauaa katsoa,ei ulkomuoto tai pelkkä seksiin suostuminen oletae mistään jatkuvuudesta,kiertopalkintoja on aivan liikaa.


    • Anonyymi

      Moi! Mun tyttöystävä on 120kg ja se on aivan ihanaa. Hän tykkää kiusoitella esim istumalla naamalle yms.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe