Eli siis oon 18v poika pk seudulta. Oon aina pitänyt vähän muhkeemmista naisista. Ennen pidin vähän pulleista (chubby) sitten bbw ja nyt ssbbw. Onko teidän mielestänne normaalia pitää yli 130kg tytöistä. Unelmani olisi 220kg nainen. Oon hulluna liika lihaviin ja mulla on läskfetissi. Mun lemppareita on Sadie Summer ja Mary boberry. Tess Holliday tietty kanssa.
Pitävätkö muutkin yli 130kg tyttöjä seksikkäinä?
Lihavat tytöt seksikkäitä
27
1231
Vastaukset
Kyllä .. bbw ja chubby just parhaita.
- Ukm53Hki
Vaimo on😉
- Ukm53Hki
Ukm53Hki kirjoitti:
Vaimo on😉
Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; ) Olispa kiva vaikka himokkaasti kouria toisen vaimoa kun miehensä katsoo sivusta kulli kovana. Sitten vaikka rouvan pikkuhousuja nuuhkia kun saa handjobin tai rouva ottas poskeen.
- Ukm53Hki
korkkarirunkku kirjoitti:
Olispa kiva vaikka himokkaasti kouria toisen vaimoa kun miehensä katsoo sivusta kulli kovana. Sitten vaikka rouvan pikkuhousuja nuuhkia kun saa handjobin tai rouva ottas poskeen.
Vaimo kaino,ei suu- eikä peppujuttuja :(
Vaan onhan ’aina märkä’ hmm...
Olisi prv kiihottavaa nähdä,kun vieras hivelee ja hyväilee pulleita muotoja kulli jäykistyen... millanen kulli? millanen muuten olet ja mistäspäin? - Anonyymi
Ukm53Hki kirjoitti:
Mä vaan vissiin outo?,kun haaveilen,että näkisi,no,ihan vaan vaikka vaimon vieraan miehen halattavana,syleilyssä,sylissä...
on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )Ois mahtavaa tehdä noin. Halu hyväillä isoa naista on kova eikä haittaa vaikka olis mies kattomassa. Päin vastoin.
Ukm53Hki kirjoitti:
on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )otetaan vaimo yhdessä.......
Ukm53Hki kirjoitti:
on toki paljon pitemmällekkin meneviä haaveita ; )Ota yhteyttä
- Anonyymi
Siistimies kirjoitti:
Ota yhteyttä
Minkä ikäinen olet,mistäpäin? Sinkku/ukm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet,mistäpäin? Sinkku/ukm?
48v ukm hki
- Heissä-tulevaisuus
On. Täysin normaalia. Itse asiassa ihmisen kehityshistorian mukaista.
- Kojoottiboiii
Täysin normaalia. Makunsa kaikilla
- Pidänkanssa
Niinkuin edellinen sanoi. Makunsa kullakin. Saat tykätä yli 130kg. Muut eivät sano, mitään paitsi Tess Holliday. Aivan tajuttoman kaunis ja seksikäs lihonneena vain paranee. Yksi parhaista on myös Vivalakatiej. Ai, että oma vaimo 115kg, lihoo vielä ainakin 15kg. Seksi on mukavaa ja halut kovat
tykkään yli kaiken lihavista naisista, he ovat ihan parhaita, kunpa vain löytäisi jostain lihavan naisen
- Anonyymi
Itse en pidä vaimoani lihavana tai läskinä,vaan vaimo on ihana pullukka! Siis kiloja on,mutta ’ei roikkuvaa läskiä’,
vaan ’pinkeetä’ pulleutta 😉😛🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en pidä vaimoani lihavana tai läskinä,vaan vaimo on ihana pullukka! Siis kiloja on,mutta ’ei roikkuvaa läskiä’,
vaan ’pinkeetä’ pulleutta 😉😛🥰Hoikat tytöt näyttävät hyviltä vaatteet päällä.
pullukat näyttävät hyviltä alastomina.
Luut ovat tukirakenteita. Eihän tukirakenteita koskaan jätetä näkyville!
- vipa_
Itsekin pidän nimenomaan lihavista naisista, ja oikeastaan mieltymys on kehittynyt myöskin niin, että ensin vähän pullukat sytyttivät. Nykyisin huomattavan lihavat naiset kääntävät pään, ja ihannenaiseni olisikin reippaasti yli 150 kg. Eniten viehättää suuri maha ja paksut reidet. Ei kai tällaisissa makuasioissa ole sinänsä mitään epänormaalia, jokaiselle löytyy varmasti oman makunsa mukaista seuraa.
- Anonyymi
No joo, siinäpä nuorimies osui ihan naulan kantaan. Mulla kans on todella ihan valtava viehtymys ihaniin pullukoihin naisiin.
Tuossa lähimarketissa on myyjänä sellanen ihanasti lihava nuori nainen, joka ei todellakaan häpeile esitellä upeita muotojaan. Viime kesänä neitokainen oli kerran laittanu sellasen paidan päälle, että pullukka masu näkyi selvästi.
Kyllähän se tällasta vähä vanhempaakin miestä niin kovasti alko oikeen kovasti kiihottaan.
Morjestettiin siinä ja mä tietysti silmää iskin.
Enpäs tiedä , voisko tuota ihanaa neitoa kutsua kahville tai illaliselle.- Anonyymi
Sitten sun silmä varmaan lepäisi mun pullukan 45v vaimoni muodoissa ; )
Olisi upeeta saada tuollanen kaveri,jota myös muodot viehättää... t.um53Hesa - Anonyymi
Tykkääkö pullukka vaimosi esitellä uhkeita ihania muotojaan myös muille miehille, kiihottuuko hän ihailevista katseista ?
- Anonyymi
Nykyisin näkee kaupungilla tosi upeita treenattuja isoja naisten peppuja ja tiukoissa treenihousuissaan näyttävät todella hyvältä. Kiusaavat tahallaan meitä miehiä.
kokonaisuus ratkaisee, ei pelkkä ulkomuoto
- Anonyymi
Totta jos korvien välissä ei tapahdu mitään järkevää ei sellasta jaksa kauaa katsoa,ei ulkomuoto tai pelkkä seksiin suostuminen oletae mistään jatkuvuudesta,kiertopalkintoja on aivan liikaa.
- Anonyymi
Moi! Mun tyttöystävä on 120kg ja se on aivan ihanaa. Hän tykkää kiusoitella esim istumalla naamalle yms.
- Anonyymi
Oooutoa mielestäni onko lihavat tyttö ystävät kivoja?
- Anonyymi
Kyllä kelpaa polkee pehmeän päällä, sänkykin narisee kunnolla.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984