Ja ketäs äänestitte ? Miksi häntä, tai sitä puoluetta ??
Vastaukset 8
- Dumle1
Ehdokkaat odottaa ääniä kuin lapset tikkareita .
- Antiidiotissimo
Tyhmä on työssä käyvä ts "duunari" tehtaassa tai lapion, harjan tai muun varressa renkinä tai piikana joka menee kokoomusta äänestämään.
Tai keskustaa, tyhmä ja omaan saappaaseen kusija.
Näitä on ollut vaan toivottavasti ei enää idiotismi kuki.- Juupsjajoo
Punikit tulee häviämään tän vaalin! Onneksi!!!
- suomi.ja.suomalaisuus
Minä äänestin PS.
- aa-313
313/Aku Ankka.
- PS.paras.suomalaiselle
Juutube - Ratkaisijan paluu.
- paikallakäynyt
Olen työmies,mutta kokoomusta äänestin,koska
Orpo olisi asiallinen pääministerinä,
vaikkei siitä tulekaan - KEPUonNahkurinOrsilla
Ei tuu kun orpopojan valssi kun persut jyrää voittoon. Kepulaiset sitten itkeä vollottaa pimeessä pirtissään sunnuntaiehtoona kun kaikki meni pieleen sipilän töhnön takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371413Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71952
- 48865
- 96859
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676