Jumalainen mies

Divinity

Huhhuh, pakko saada purkaa jonnekin anonyymisti...elämäni liepeillä vaikuttaa Jumalallinen ilmestys, en osannut yhtään odottaa tällaista yllättävää kohtaamista, joka tapahtui jo nyt pari kuukautta sitten. Tuosta päivästä lähtinen en ole voinut olla ajattelematta häntä enemmän tai vähemmän. Sanokaa mitä sanotte mutta tämä mies, hän on enemmän kuin mikään perusihastus. Poikkeuksellinen vetovoima ja intensiivisyys vallitsee tilanteessa. Kuin hän olisi sieluni toinen puolisko. Siltä tuntuu. Ihana huolehtiva ja lämmin energia huokuu hänestä, ja katse....apua! Jalat alta ja koko universumi yhdessä katseessa. Mitä tämä on? Kaksoisliekki? Näen häntä liian harvoin ja naimisissakin taidetaan olla molemmat, joten sillä mennään... mutta pakko jakaa ihana kokemus. Onko muilla tällasia poikkeuksellisia kokemuksia....?

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup

      Eiko keltään heru mitään myötätuntoa tai kokemuksia...mun sydän kärvistelee täällä ja koitan kksiä tekosyitä että voisin ottaa yhteyttä tai mennä muuten hänen lähelleen...

      • Anonyymi

        Yleensä tuollaisen tunteen ja sen muodostamaan siteeseen tarvitaan kaksi, joten tuo mies on ajatellut sinusta samalla tavoin ja todennäköisesti haluaisi tavata sinut myös. Ehkä myöhemmin kun tunnette paremmin elätte yhdessä. Ota yhteyttä häneen ja mene hänen luokseen. Nythän on hyvä syy mennä vaikka toivottamaan hyvää pääsiäista ja samalla voit pyytää keittämään kahvit ja kun olet ovenvälissä ota askel eteenpäin ja mene sisälle ja sulje ovi perässäsi. Sano, että haluat puhua asioista ja tee ne selväksi.
        Ihmisiä kaikki ei, asiat selviää puhumalla ja siitä se alkaa.


    • KampausNappanahkaa

      Ei heru mitään. Kannattaa keskittyä siihen nykyiseen omaan mieheen, kai hänessä jotain hyvää on.

    • kerranvuodessako

      Kuinka usein näette?

    • niinnekuluvat

      Mitäpä tuohon osaisi sanoa? Siksihän täällä ollaan, kun jollain ihmisellä oli sellainen vaikutus, että häntä ei saa pois mielestä, vaikka vuodet ja vuosikymmenet kuluvat...

    • Divinity

      No on hyvää omassa miehessä, se on selvä, ollaan vaan enemmän kaverus/sisarusenergiassa...ei enää kipinää, mutta rakkautta on. Vaiheita tule ja menee, mutta tässä vaihessa ollaan nyt oltu jo tosi pitkään. Olisi ihanaa tuntea olevansa haluttu ja haluta sitä kumppania...sillä ja sen puutteessa sitä varmasti silmät aukeaakin potetiaalisille jumalallisille miehille, joista hehkuu maskuliininen, turvallinen ja huolta pitävä energia. Niin että tuntee olevansa kaunis, ihana ja haluttu. Ei tämä varmasti ole mikään uutinen maailmankaikkeudessa...Houkutus on suuri ja jotain kohtalonomaistakin tuntuisi olevan ilmassa. Merkkejä, synkronismia, ihmeellisiä yhteensattumia, jotka liittyvät tähän henkilöön.
      Nähdään harvoin, ehkä alle kerran kuussa, liian harvoin...Ihanaa ja kamalaa yhtäaikaa!

    • Divinity

      Soisin myös mieheni tuntevan halua ja haluttuna olemista, kaipa meidän täytyy käydä perusteellinen keskustelu, miltä suhteen tulevaisuus näyttää. Ollaanko valmiita elämään ilman intohimoa ja romanttista rakkautta vai voisiko olla että molemmille olisi vielä mahdollisuus kokea jotain ihanaa ja parmpaa jonkun ehkä sopivamman kumppanin kanssa.E i nää ole helppoja juttuja kun on yhteiset talot ja jutut.

    • SayHello

      Millä kirjaimella tämän jumaluuden nimi alkaa?

    • Ihanhitonhankalaa

      Täältä löytyy sympatiaa sun tilanteelle. Olen mies ja hieman saman tyylinen tilanne ollut päällä. Vaikka oma tilanne ei todennäköisesti tule tämän ihastuksen suhteen päättymään onnellisesti. On se kuitenkin avannut silmiä kysymykselle omasta onnelisuudesta ja myös vaimoni onnellisuudesta. Asiat on ihan ok, mutta riittääkö se?

      • Hämmenyksissä

        Jaan myös(kin) samanlaiset tuntemukset naisena.

        Vähän jopa pelkään miehen lähestyvän, koska en tiedä minkälainen vaikutus hänellä lopulta olisi minuun. Kun olen näiden tunteiden myötä ymmärtänyt, että elämästä puuttuu jotain, joita tuo toinen minut saa kaipaamaan.


    • Divinity

      T-kirjaimella alkaa nimi, vaikkakin todennäköisyys on 0.00001% että täällä palstoilla roikkuisi just tämä minun T-mies.
      Niin, mikä riittää? Miksi pitäisi pysyä liitossa vain sen takia, että ollaan kerran niin sovittu. Jos ei ole enää paljonkaan jaettavaa arjessa/makkarin puolellakaan. Jälkikasvu on tietysti hyvä syy pitää perhe kasassa mutta kaikilla ei ole sellaistakaan siunaantunut. Ehkä asiat sujuvat omalla painollaan niinkuin niiden kuuluukin. Ei tarvisi ryhtyä särkemään sydämiä ja tuottamaan mitään tuskaa pakolla. Mutta meneekö onni ohi odotellessa?

      • Ihanhitonhankalaa

        Kirjoitat aika pitkälti kuten olen itse asiaa pähkäillyt. On ihan hullua, mutta välillä toivon vaimoni löytävän itselleen miehen liittomme ulkopuolelta. Silloin voisin päästää hänet menemään tietäen asioiden olevan hänellä hyvin. Tietenkin se sattuisi, mutta tiedän olevani tarpeeksi vahva päästäkseni siitä yli ilman katkeruutta ja voisimme molemmat löytää uuden onnen elämäämme.


    • Divinity

      Tunnustan että olen ajatellut ihan samalla tavalla miehestäni...olisi jotenkin helpompaa, jos hän kohtaisi jonkun jalat alta- ihastuksen ja vaikka se kipeää tekisikin, niin tiedän myös että anteeksi antaminen ja sovussa eroaminen onnistuisi ainakin omasta puolestani. Täsmälleen samat ajatukset kuin yllä.
      Olen tosi pelkuri kun en uskalla oikein ottaa puheksi koko asiaa, vaan haaveilen toisesta ja toivon että oma pahaa aavistamaton kumppani jotenkin taianomaisesti tekisi aloitteen asian ratkaisemiseksi. Pelko johtuu siitä, etten tiedä yhtään mitä aloitteen teosta seuraisi.

    • Höpöttäjätärmuka

      Höpö höpö😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe