En ole ketään tappanut mutta.....Jos joku muukalainen raiskaa tyttäreni tai lapsenlapseni.
toimitan hänet omakätisesti tuonpuoleiseen.Sen jälkeen annan lehdistölle haastattelun.
Kun olen tuomiotani kuulemassa,kasvoni on kaikkien nähtävillä. Miksi näin tekisin kun en
ole koskaan elämässäni edes ketään lyönyt.Siksi että jos joku,hakee turvapaikkaa ja tekee
tälläisiä rikoksia katson että se oikeuttaa tekoni.
Olen 70v ja rasisti, mitä sana itsessään tarkoittaakaan
4
94
Vastaukset
- HerääSuomi
Olet ihan oikeassa, vaikka seuraukset olisivat sinulle huonot. Koska suomalaisvastainen eliitiime ei suostu puolustamaan suomalaisia, pitää kait kansan itse ottaa lain omiin käsiinsä.
"Ei oikeutta maassa saa, ellei itse sitä hanki!" lausui ensimäinen suomalainen vapaustaistelija Nuijasodan johtaja Jakko Ilkka, kun ruotsalaiset olivat häntä teloittamassa. Suurinta rasismia on se,että omat sairaat ja vanhukset on jätetty heitteille!Suurin ja törkein rasismi kohdistuu siis juuri omiin kansalaisiimme! Parasta rasismin poistoa on, kun annetaan kaikille maturaiskaajille,rintamakarkureille ja maahan luvatta tunkeneille mono perseeseen,eikä paluulippua.Ennaltaehkäisyhän on sitä parasta hoitoa....
- miksinäin
Lukiessani kirjoitustasi, mietin milloinolen tuon kirjoittanut?
Nikki kertoi että, jollain on aivan samat aatokset asioista.
Mutta miten asiat saisi muuttumaan.??
- PaavonRakkaus
Paavo Väyrynen pelastaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540