Kamuttaja nuorena.

tintoc

Tässä vanhoista arkistoista löytyi kuva kun mister Kamuttaja on painimatsissa pistää vastustajan mattoon. alempana on Venäläinen Sergei Uchze.. (tai jotenkin noin kirjoitetaan).
https://www.google.com/search?q=lieksalainen tiedemies&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjb_I-8gMbhAhWRK1AKHc1KAQMQsAR6BAgJEAE&biw=1358&bih=967#imgrc=0PM3O1kJiKI3YM:

30

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu.ukko

      Tuohan on Timitran Turusia.

    • Jahas, nyt taidan päästä voron jäljille.
      Ihmettelinkin minne minun nuoruuden kuvien albumini on joutunut, se kun katosi silloin kun hissanmaikk poikkesi tuomaan sienimuhennoksensa maistiaisia.
      Toi niin pienen annoksen, etten itse sitä raaskinut syödä, vaan vein katsastusmiehelle kun vein autoani näytille.
      Heti kun oli syönyt sen niin löi leiman, tempasi nurkasta balalaikan ja lauloi Eldankajärveä.

      • Aivan mahtava vastaus tuo sinulta. Mieleeni tuli aivan laidaton hevoskärry;)
        Huumorin kukka on nisin osakas kaikkea osamäärää. Hyvä musiikki ja koulutus sen kruunaavat.

        Minulle tuli heti itsestäni mieleeni. Mustanaamiota ja Wix Telleriä aikoinaan lukiessani. Sinä olit se vanhempi naamioitu;)
        https://www.youtube.com/watch?v=5uyjGGYONmM


    • akseli.serkku

      Se on Winha lieksalainen. Tuo tussa kuvassa. Tiedän, koska asuin aikoinaan 1910 luvulla Lehtosaaren kupeessa ja soutuvenneellä käytiin kauppalasta suolaa ja jauhoja. Tais olla Karsikkoniemi mihin heikoillahi jäillä uhkailttiin aikonnaan.

      • svenskisoldat

        Arvasinhan minä että kamuttaja syyllisty identiteettivarkauteen se alla oleva oli kamuttaja ja päällä Winha lieskalainen


      • vain.hipaiseva.nuoli
        svenskisoldat kirjoitti:

        Arvasinhan minä että kamuttaja syyllisty identiteettivarkauteen se alla oleva oli kamuttaja ja päällä Winha lieskalainen

        Älä sekoile. Minä puolestani arvelen, että kuvan taustalla näkyvä huppupää on juuri kaiket tuomarit ruokkiva heinäaterialla. Onhan sinulla jo toki nakkien keittovesi lämpenemässä?


    • Protestimökintyttö

      Ne naiset minä tunnen. Molemmat ovat kamun entisiä muijia siks ne ovat niin kiukkuisia toisilleen.

    • Vehniäinen

      On karskin näköinen mies jos pimeällä tulis vastaan liekan raitilla niin pakoon juoksisin

      • liekan.raitti

        Niin minäkin jos LIEKAN raitilla tulisi. Missä sinun liekasi on.


      • pysytään.totuudessa
        liekan.raitti kirjoitti:

        Niin minäkin jos LIEKAN raitilla tulisi. Missä sinun liekasi on.

        Muistelen kartasta nähneeni, että Lieka on Venäjällä. Aika kaukana on.


    • MIETTIKÄÄ.VÄHÄN

      KUKA ON KAMUTTAJA JA MITÄ HÄN ON TEHNYT LIEKSAN HYVÄKSI?

      • outoa.toimintaa

        Mitä sinä olet tehnyt Lieksan hyväksi? Kerrohan ensin omat saavutuksesi.


      • MIETTIKÄÄ.VÄHÄN älä huuda, se tekee korviin niin kipeää!
        Jaaa mitäkö tehnyt Lieksan hyväksi, en nyt heti muista, mutta soitan ja kysyn, muistaisiko vanha tietäjä Mozz jotain.


      • pitäisi.olla.selvää

        Pyysin jo kerran olemaan huutamatta palstalla. Se on sääntöjen vastaista käyttäytymistä.


    • pitäisi.olla.selvää

      Kamuttaja on tehnyt paljonkin erilaisia asioita Lieksan ja Pielisjärven hyväksi 50- ja 60-luvuilla. Niistä Kamuttaja on itse kertonut Lieksan kunnan keskustelupalstalla useaan otteeseen. Kannattaa nimimerkin "MIETTIKÄÄ.VÄHÄN" miettiä vähän ja ottaa ensin asioista selvää, ennenkuin höläyttelee joutavia kysymyksiä palstalla.

      • höly

        Täällä näkyy olevan kaikenlaisia höläyttelijötä.


      • mukavat.kaverit
        höly kirjoitti:

        Täällä näkyy olevan kaikenlaisia höläyttelijötä.

        Muistan sinut Höly ja myös kaverisi Rölökän. Olettetko molemman vielä Lieksassa?


      • höly

        Muistatko hyvällä vai pahalla


      • teitenkin

        Kirjoitusvihre, teitenkin pitää olla tietenkin.


      • höly
        teitenkin kirjoitti:

        Kirjoitusvihre, teitenkin pitää olla tietenkin.

        Et vastannut hyvällä vai pahalla


      • mukavat.kaverit
        höly kirjoitti:

        Et vastannut hyvällä vai pahalla

        Vastasinpas. Vastaus ei kelvannut valvojalle. Vastasin kirjoitusvirheineen, että "teitenkin hyvällä".
        Valvojan mukaan palstalla ei saa kehua, vaan aina vain haukkua.


      • höly
        mukavat.kaverit kirjoitti:

        Vastasinpas. Vastaus ei kelvannut valvojalle. Vastasin kirjoitusvirheineen, että "teitenkin hyvällä".
        Valvojan mukaan palstalla ei saa kehua, vaan aina vain haukkua.

        Vai poisti valvojan kutale vastauksen. Ei asuta Lieksassa


      • Eräs.vaan
        höly kirjoitti:

        Vai poisti valvojan kutale vastauksen. Ei asuta Lieksassa

        Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.


      • onko.maantieto.hukassa
        Eräs.vaan kirjoitti:

        Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.

        Niin ja tuo joku köpelö on sotkenut Espoon ja Espanjan keskenään. Kamuttaja asuu Espoossa ei Espanjassa.


      • juuret.lieksassa
        Eräs.vaan kirjoitti:

        Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.

        Mistä tuo sanonta syvä etelä tulee ja mitä se tarkottaa? En ole koskaan muualla lukenut kuin Kamuttajan käyttämänä. Onko tuo hänen itsensä keksintö vai juontaako se jostain muualta. Onko esimerkiksi Hanko syvää etelää?


      • syvä.etelä
        juuret.lieksassa kirjoitti:

        Mistä tuo sanonta syvä etelä tulee ja mitä se tarkottaa? En ole koskaan muualla lukenut kuin Kamuttajan käyttämänä. Onko tuo hänen itsensä keksintö vai juontaako se jostain muualta. Onko esimerkiksi Hanko syvää etelää?

        Ejköhän se tule jostain muusta ainakin luulisin niin. Olen joskus nähnyt tuon sanan elokuvissa, mutta en muista missä yhteydessä.


      • syvä.etelä kirjoitti:

        Ejköhän se tule jostain muusta ainakin luulisin niin. Olen joskus nähnyt tuon sanan elokuvissa, mutta en muista missä yhteydessä.

        Tuo Syvä Etelä on lähtöisin Amerikan mailta, jota minä vähän sovittelin.


      • natomato
        kamuttaja kirjoitti:

        Tuo Syvä Etelä on lähtöisin Amerikan mailta, jota minä vähän sovittelin.

        dKamuttaja on niinkun joku matoliero.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe