Tässä vanhoista arkistoista löytyi kuva kun mister Kamuttaja on painimatsissa pistää vastustajan mattoon. alempana on Venäläinen Sergei Uchze.. (tai jotenkin noin kirjoitetaan).
https://www.google.com/search?q=lieksalainen tiedemies&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjb_I-8gMbhAhWRK1AKHc1KAQMQsAR6BAgJEAE&biw=1358&bih=967#imgrc=0PM3O1kJiKI3YM:
Kamuttaja nuorena.
30
315
Vastaukset
- tuttu.ukko
Tuohan on Timitran Turusia.
- painiva.serkku
Ja sieltä minä laajasti tunnen kamuttajan pikkuserkkuja. Ovat päässeet ihan muutenkin painiman.
https://www.youtube.com/watch?v=iHqdlISp3Ig - siskon.tyttö
painiva.serkku kirjoitti:
Ja sieltä minä laajasti tunnen kamuttajan pikkuserkkuja. Ovat päässeet ihan muutenkin painiman.
https://www.youtube.com/watch?v=iHqdlISp3IgTuo mustapukuinen taitaa olla Kamun sisko.
Jahas, nyt taidan päästä voron jäljille.
Ihmettelinkin minne minun nuoruuden kuvien albumini on joutunut, se kun katosi silloin kun hissanmaikk poikkesi tuomaan sienimuhennoksensa maistiaisia.
Toi niin pienen annoksen, etten itse sitä raaskinut syödä, vaan vein katsastusmiehelle kun vein autoani näytille.
Heti kun oli syönyt sen niin löi leiman, tempasi nurkasta balalaikan ja lauloi Eldankajärveä.Aivan mahtava vastaus tuo sinulta. Mieleeni tuli aivan laidaton hevoskärry;)
Huumorin kukka on nisin osakas kaikkea osamäärää. Hyvä musiikki ja koulutus sen kruunaavat.
Minulle tuli heti itsestäni mieleeni. Mustanaamiota ja Wix Telleriä aikoinaan lukiessani. Sinä olit se vanhempi naamioitu;)
https://www.youtube.com/watch?v=5uyjGGYONmM
- akseli.serkku
Se on Winha lieksalainen. Tuo tussa kuvassa. Tiedän, koska asuin aikoinaan 1910 luvulla Lehtosaaren kupeessa ja soutuvenneellä käytiin kauppalasta suolaa ja jauhoja. Tais olla Karsikkoniemi mihin heikoillahi jäillä uhkailttiin aikonnaan.
- svenskisoldat
Arvasinhan minä että kamuttaja syyllisty identiteettivarkauteen se alla oleva oli kamuttaja ja päällä Winha lieskalainen
- vain.hipaiseva.nuoli
svenskisoldat kirjoitti:
Arvasinhan minä että kamuttaja syyllisty identiteettivarkauteen se alla oleva oli kamuttaja ja päällä Winha lieskalainen
Älä sekoile. Minä puolestani arvelen, että kuvan taustalla näkyvä huppupää on juuri kaiket tuomarit ruokkiva heinäaterialla. Onhan sinulla jo toki nakkien keittovesi lämpenemässä?
- Protestimökintyttö
Ne naiset minä tunnen. Molemmat ovat kamun entisiä muijia siks ne ovat niin kiukkuisia toisilleen.
- Vehniäinen
On karskin näköinen mies jos pimeällä tulis vastaan liekan raitilla niin pakoon juoksisin
- liekan.raitti
Niin minäkin jos LIEKAN raitilla tulisi. Missä sinun liekasi on.
- pysytään.totuudessa
liekan.raitti kirjoitti:
Niin minäkin jos LIEKAN raitilla tulisi. Missä sinun liekasi on.
Muistelen kartasta nähneeni, että Lieka on Venäjällä. Aika kaukana on.
- MIETTIKÄÄ.VÄHÄN
KUKA ON KAMUTTAJA JA MITÄ HÄN ON TEHNYT LIEKSAN HYVÄKSI?
- outoa.toimintaa
Mitä sinä olet tehnyt Lieksan hyväksi? Kerrohan ensin omat saavutuksesi.
MIETTIKÄÄ.VÄHÄN älä huuda, se tekee korviin niin kipeää!
Jaaa mitäkö tehnyt Lieksan hyväksi, en nyt heti muista, mutta soitan ja kysyn, muistaisiko vanha tietäjä Mozz jotain.- pitäisi.olla.selvää
Pyysin jo kerran olemaan huutamatta palstalla. Se on sääntöjen vastaista käyttäytymistä.
- pitäisi.olla.selvää
Kamuttaja on tehnyt paljonkin erilaisia asioita Lieksan ja Pielisjärven hyväksi 50- ja 60-luvuilla. Niistä Kamuttaja on itse kertonut Lieksan kunnan keskustelupalstalla useaan otteeseen. Kannattaa nimimerkin "MIETTIKÄÄ.VÄHÄN" miettiä vähän ja ottaa ensin asioista selvää, ennenkuin höläyttelee joutavia kysymyksiä palstalla.
- höly
Täällä näkyy olevan kaikenlaisia höläyttelijötä.
- mukavat.kaverit
höly kirjoitti:
Täällä näkyy olevan kaikenlaisia höläyttelijötä.
Muistan sinut Höly ja myös kaverisi Rölökän. Olettetko molemman vielä Lieksassa?
- höly
Muistatko hyvällä vai pahalla
- teitenkin
Kirjoitusvihre, teitenkin pitää olla tietenkin.
- höly
teitenkin kirjoitti:
Kirjoitusvihre, teitenkin pitää olla tietenkin.
Et vastannut hyvällä vai pahalla
- mukavat.kaverit
höly kirjoitti:
Et vastannut hyvällä vai pahalla
Vastasinpas. Vastaus ei kelvannut valvojalle. Vastasin kirjoitusvirheineen, että "teitenkin hyvällä".
Valvojan mukaan palstalla ei saa kehua, vaan aina vain haukkua. - höly
mukavat.kaverit kirjoitti:
Vastasinpas. Vastaus ei kelvannut valvojalle. Vastasin kirjoitusvirheineen, että "teitenkin hyvällä".
Valvojan mukaan palstalla ei saa kehua, vaan aina vain haukkua.Vai poisti valvojan kutale vastauksen. Ei asuta Lieksassa
- Eräs.vaan
höly kirjoitti:
Vai poisti valvojan kutale vastauksen. Ei asuta Lieksassa
Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.
- onko.maantieto.hukassa
Eräs.vaan kirjoitti:
Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.
Niin ja tuo joku köpelö on sotkenut Espoon ja Espanjan keskenään. Kamuttaja asuu Espoossa ei Espanjassa.
- juuret.lieksassa
Eräs.vaan kirjoitti:
Se on vähän niin, jotta kun ei tunne historiaa, niin tulee turhaa hölyä ja huhua. Monet eri kerrat on todettu kamuttajan asuvan etelässä. Siis kamuttajaa lainatakseni, siellä” syvässä” etelässä.
Mistä tuo sanonta syvä etelä tulee ja mitä se tarkottaa? En ole koskaan muualla lukenut kuin Kamuttajan käyttämänä. Onko tuo hänen itsensä keksintö vai juontaako se jostain muualta. Onko esimerkiksi Hanko syvää etelää?
- syvä.etelä
juuret.lieksassa kirjoitti:
Mistä tuo sanonta syvä etelä tulee ja mitä se tarkottaa? En ole koskaan muualla lukenut kuin Kamuttajan käyttämänä. Onko tuo hänen itsensä keksintö vai juontaako se jostain muualta. Onko esimerkiksi Hanko syvää etelää?
Ejköhän se tule jostain muusta ainakin luulisin niin. Olen joskus nähnyt tuon sanan elokuvissa, mutta en muista missä yhteydessä.
syvä.etelä kirjoitti:
Ejköhän se tule jostain muusta ainakin luulisin niin. Olen joskus nähnyt tuon sanan elokuvissa, mutta en muista missä yhteydessä.
Tuo Syvä Etelä on lähtöisin Amerikan mailta, jota minä vähän sovittelin.
- natomato
kamuttaja kirjoitti:
Tuo Syvä Etelä on lähtöisin Amerikan mailta, jota minä vähän sovittelin.
dKamuttaja on niinkun joku matoliero.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504