Elänyt etuoikeutettua ja suojattua nuoren aikuisen elämää etkä siksi ymmärrä joitakin asioita
Tavallaan ajattelet olet
20
<50
Vastaukset
- VoiSua
Olen tehnyt rikoksia jo 7 vuotiaasta asti. xD
- VoiSua
Ihmiset luulee tuntevansa mut, mut ne tietää musta vaan valheita. Kateellisten panettelua, mut jokainen juoru mikä musta liikkuu, liikkuu siks ettei kukaa tietäis mikä oikeasti olen. I'm master of the puppets. Told you.. I have pawns as meat shields, other name is apaths.
- HaistaItteOmakeHus
VoiSua kirjoitti:
Ihmiset luulee tuntevansa mut, mut ne tietää musta vaan valheita. Kateellisten panettelua, mut jokainen juoru mikä musta liikkuu, liikkuu siks ettei kukaa tietäis mikä oikeasti olen. I'm master of the puppets. Told you.. I have pawns as meat shields, other name is apaths.
Kuka tommosen tyypin haluis edes tuntea?
"Älä osta Satuja säkissä". Varsinkaan, jos ei kirjailijastaka tietoa. ;) - Anonyymi
HaistaItteOmakeHus kirjoitti:
"Älä osta Satuja säkissä". Varsinkaan, jos ei kirjailijastaka tietoa. ;)Sitäpä...
- EiksOlluHyvä
HaistaItteOmakeHus kirjoitti:
"Älä osta Satuja säkissä". Varsinkaan, jos ei kirjailijastaka tietoa. ;)Heitän sulle tän.
Chess poem.
Pawns protect & Bishops lie...
Horse cuts their head and then they die...
Towers defend the kingdom & helps it rise...
'n also block the enemy from arise.
- näinpänäin-
Sinähän sen tiedät. 🙄
- Ulkokultaista
Ihmiset ei tiedä mitä voi olla ns parempien perheiden kulissien takana. Se on paljon pahempaa, kun että oltaisiin aidosti ongelmaperhe. Ei lisättävää.
- ihmiskuntaonpaskaa
sen lisäksi ulkokultalusikkaperheiden "lapset" saavat sen maailman epäempatian, että kun juuri heillä on niin helppoa ollut, siloitettua curling-väylää kulkiessa.
ja vain kaikki muut ovat kärsineet maailmassa, kukin omalla tavallaan. - KaikkiHyvin
ihmiskuntaonpaskaa kirjoitti:
sen lisäksi ulkokultalusikkaperheiden "lapset" saavat sen maailman epäempatian, että kun juuri heillä on niin helppoa ollut, siloitettua curling-väylää kulkiessa.
ja vain kaikki muut ovat kärsineet maailmassa, kukin omalla tavallaan.Niinpä. Ei se rakkaus ja huolenpito tule perheen vauraudesta. Ja sitten pahinta on se, että ulkopuoliset pitää vanhempaa niin kunnollisena ja säädyllisenä. Lapsi on vaan hankala, kun oireilee syyttä suotta. Tosin mistään oireilusta ei tuolloin ollut puhettakaan.
Onneksi olen jo voitonpuolella tässä asiassa. Lapsuus ei saa määritellä tätä päivää, eikä tulevaisuutta. Edellinen sukupolvi alkaa olla haudassa. Minä elän NYT.
- Näinoli
Kyllä
- Näinoli
Oletko aloittaja meedio ja löysit minut henkimaailmasta?
- ajattelevaeioleolemas
Tuollainenkin että: jos itse tajuaa ajattelemansa, niin tajuaa myös senkin että silloin ei ole itse olemassa.
Eli ajattelu ei todista millään tavoin omaa olemassaoloa tai tietoisuutta, vaan poistaa sen jos käsittää että ei voi olla olemassa?- Kuolemanvaihtoehto
Minulla onkin tunne että olen kuollut muutama vuosi sitten,
mutta olenko elossa jos kirjoitan sinulle? - sillointajuattuon
Tajuat silloin sen että et välttämässä ole olemassa mitenkään muuten kuin omassa mielikuvituksessasi :D
- Kuolemanvaihtoehto
Tehdäänkö tästä mielikuvituksesta jännenpää,
koska millään lakipykälillähän ei ole väliä kun tämä on vain kummituksen/haamun/kuolleen joka luulee elävänsä, elämää.
Kaikki on vain energiaa, ketään ei pitäisi oikeasti sattua mitä mä teen.
Voisin tehdä ihan mitä vaan?
- Epoch
Aloittaja mistä sinäkään toisen maailmasta mitään tiedät luulet vain. Keittiöpsyklogin taidoilla varustetut ihmiset luulevat tuntevansa muut ja luulevat, että he ovat asioissa neuvomaan.
En ole itse, eikä tuttavissakaan heitä, joista vois sanoa että eläneet etuoikeuttettua elämään. Riippuu siis, että mitä sillä tarkotetaan, onhan suomessa tänäkin päivänänä, jotkut asiat ihan hyvin.
- piristeajatteluja
Minun mielestäni.... kun antaa vähän ajatuksille vauhtia ja mielikuvituksen lentää, on aika terveellistä... Zenon;n filosofian tyyppiset jutut kuten että: jos ajattelet, silloin tiedät että et ole välttämättä olemassa lainkaan, kun sen tajuat, eli koko maailma on vain omaa mielikuvitustasi :D
Ajattelee, eli tajuaa että ei ole silloin välttämättä olemassa ollenkaan :D
Gallup-jutut ovat hauskoja pohdintoja ja aivojumppaa myöskin :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684