Hei!
Aikuinen pari ensikertaa asialla. Mistä löytää seuraa? Lahden alueella olemme. Miten voi olla yhteydessä tämän kautta? Esim. saunailta luonamme.
Pari 50+ etsii paria
10
224
Vastaukset
- Kratt87
Moi. Tässä olis tarjolla 32 v mies kuka tketää sen pelin säännöt. As käyttäjä kratt87
- Uteliasukko
Mites teidät vanhempi pari tavoittaa?
- Parinakka
Jos tuossa yllä oli utelias ukko tarjolla, niin tässä olis sille utelias "akka" Lahden reissulle mukaan. Mentäiskö pääsiäisenä? Sopisko lahtelaisille?u
- Parinakka
Voi harmi, ei me varmaan saada tätä aikaiseksi, kun osoitteet katoavat. Aloittajapari, löytyikö jo?
Voisimme olla kiinnostuneita jos olemme samoilla linjoilla kanssanne. Miten yhteyden voisi luoda?
Toivottavasti saammé yhteyden.- Pari1
Moi kiva 49 pari kiinnostunut. Miten voimme jatkaa keskustelua ja yhteydenpitoa?
- happyhooligan1
Vaasassa etsimme seuraa,miehelläni on iso penis ja nautitte takuulla rinnoistani.
- happyhooligan1
Tulkaa meille mökille paneen,,
- Lomaillen
Olemme yli 50v pari Lohjan suunnalta. Liikumme asunto vaunulla ja vietämme aikaa myös Messilässä. Olemme harrastaneet parin vaihtoa muutaman vuoden. T. Anja ja Miika
- happyhooligan1
onko valmista tissien nuolemiseen ym.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057