Ylen uusin gallup PS 16,3%

Kovakisatulossa

PS nousi toiseksi ylen uusimmassa gallupissa!
SDP 19,0%
PS 16,3%
Kok 15 9%
Kes 14,5%
Vih 12,2%
Vas 8,7%

Virhemarginaali 2,3% /-

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funlandiankansalainen

Hyvin nousee Jussilla. Sensijan koomikko Orpolla ja vastuunpakoilija Sipilällä lepruttaa pahasti. Juonitteluista ja korvaan kuiskinnoista huolimatta Suomea ei vielä ole täysin menettetty ja on pelastettavissa, jos kansa niin haluaa.

• hyviäuutisiatuliaamulla

Saa nähdä ketä tohtori Halla-aho kutsuu hallitusneuvotteluihin,tuskin sinistä menneisyyttä,tätä satiais petturi porukkaa.Soini repii perseensä,ryyppyputki viimeistään nyt alkaa.

• haliaholainen

Enpä sinuna hehkuttaisi perussuomalaisten nousua vaikka itsekkin kannatan heitä! Perussuomalaisten maahanmuutto teema ja oikeistolainen työväestön ja työttömien kurittaminen ajavat perussuomalaisten lippulaivan karille loppu suoralla!

• iivisniemi-historiaa
        haliaholainen kirjoitti:

Enpä sinuna hehkuttaisi perussuomalaisten nousua vaikka itsekkin kannatan heitä! Perussuomalaisten maahanmuutto teema ja oikeistolainen työväestön ja työttömien kurittaminen ajavat perussuomalaisten lippulaivan karille loppu suoralla!

Iivisniemeläinen kurittaminen on sen vanhan sinisen porukan touhuja

• Jytkyttelemisiin

Tod näk Halla-Aho kutsuu neuvotteluihin Sipilän ja Orvon. Sittenhän on vanha jengi koossa taas ja entisenlainen oikeistopolitiikka jatkuu samoilla teeseillä. Onko se hyvä vai huono niin se riippuu vähän itsekunkin 'statuksesta'

• PS.ihmiselle.hyvä

Voisko ihanammin päivän enää alkaa... :-)

• alipappa

Haen turvapaikkaa Syyriasta jos Persut voittaa vaalit!

• somalia-maakunta-

Eikö auta edes somalian maakunnan äänet

Maksaako ne veroja Suomeen

• kjhg

Ei taida alipappa saada turvapaikkaa Syyriasta, mutta persujen voittaessa ei saa enää Ali Babakaan ilmaista lomanviettopaikkaa Suomesta.

Suosittelen alipapalle muuttoa länsinaapuriimme esim.Malmöön jos musujen seura kiehtoo

• Soini perustaa ompeluseuran. Jussi Niinistö ja Sampo Terho kutovat siellä Suomi pipoja, jottei höyry nouse päästä.

• jytkyhousu

No no persu pojat köntsät tulee housuun sunnuntaina eipäs juhlita liian aikaisin!

• tässä-totuus

Perussuomalaisten kannatus on ollut jo pitkään 20 prosentin tienoilla. Taloustutkimus ja muut galluppien tekijät ovat pimittäneet tiedon. Nyt kun vaalipäivään on enää KOLME YÖTÄ , on PAKKO KERTOA TOTUUS.

Perussuomalaiset ovat ylivoimaisesti suurin puolue sunnuntaina. Mikään ei sitä enää muuta, koska tilanne on ollut tällainen jo ainakin viime syksystä alkaen. Kiitos ihan jokaiselle Perussuomalaisia äänestäneelle ja sunnuntaina äänestävälle.

• tässä-totuus

Siis demareiden ja Perussuomalaisten kannatusprosentiti vaihtavat paikkaa sunnuntaina. Ja näin on ollut jo pitkään vaikka tietoa on pimitetty.

• paranormaaliilmiö

Aika outoa! Otan lääkkeet ja tutkin asiaa tarkemmin!

• Kaikki jätkät sunnuntaina äänestämään. Ottakaa auto ja kurvailkaa sillä äänestyspaikan ympäri ja näyttäkää keskaria vihervasemmistolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe