Kun menin aamiaiselle hotellissani tänä aamuna, niin samaan aikaan aamiaiselle tuli pariskunta, joka haisi ei niinkään vanhalle vaan tuoreelle viinalle ja oli hyvin nuhjuisen näköinen. He tulivat samaan pöytään istumaan kuin minä.
Esittäydyin heille professoriksi, joka tekee tutkimusta ihmisten uskonnollisesta vakaumuksesta elämän eri tilanteissa ja kysyin heiltä, mikä oli heidän uskonnollinen vakaumuksensa. He sanoivat olevansa ateisteja ja uskovansa vain siihen, mitä tiede sanoo: Jumalaa ei ole olemassa eikä luomista ole tapahtunut.
Kun kysyin tieteellilsiä todisteita heidän uskomuksilleen, niin he eivät osanneet esittää muuta kuin Big Bang ja evoluutioteoriat. Sanoin heille, että monet Jumalaan ja luomiseen uskovat pitävät totena näitä teorioita eivätkä ne todista luomista tai Jumalaa vastaan, niin he eivät osanneet sanoa mitään vastustavaa tähän. Ihmettelivät vain sitä, että onko asia todella noin.
Tarvitseeko minun nyt hävetä sitä, että olin selvinpäin, kun muut ateistit olivat kännissä heti aamusta pitäen ja haisivat vanhalle viinalle?
Tarvitseeko hävetä?
15
<50
Vastaukset
- sisäpiirinsalaisuudet
Tapasin pari uskovaista kristittyjen omistamassa rakennuksessa.
He olivat siellä viettämässä viikonloppua ja olivat nauttineet jeesuksen verta roimasti. Yritäpä nyt päättää, haisivatko nämä mielikuvitusihmisesti tuoreelle vai vanhalle viinalle? Molempia tuskin kuitenkaan...
- TuskanParahdus
Varmaan se oli pitkä aamiainen, kun pöytään istuttaessa viina oli vielä tuoretta mutta kun päästiin keskustelun loppuun niin se oli muuttunut jo vanhaksi..
Kieltämättä kaveri on aika koominen mutta onhan näitä nähty. Jälleen yksi esimerkki siitä miten uskonto myrkyttää kaiken.
Veikkauksia siitä mihin hän menee seuraavaksi? Kenties polyteismiin vai kallistuuko ehkä johonkin New age hömpötykseen. Teosofia voisi olla myös yksi vaihtehto. G4G kirjoitti:
Ihan sama: vanha ja uusi viina krapulassa haisee yhtä pahalle.
Unohdit mainita olleesi krapulassa. No, sellaista sattuu meille paremmillekin ihmisille silloin tällöin.
TheRat kirjoitti:
Unohdit mainita olleesi krapulassa. No, sellaista sattuu meille paremmillekin ihmisille silloin tällöin.
Miksi olisin sanonut olleeni krapulassa, kun en ollut krapulassa? Miksi minun olisi pitänyt valehdella? Miten voit yleensä olla noin tyhmä, että luulet kaltaiseni arvostetun professorin esiintyvän humalassa aamulla ennen yhdeksää? En ymmärrä sinua ja syytöksiäsi! Toki professorikin voi olla juoppo, mutta mistä tiedät, olenko kumpaakaan? LOL
- jtwylt
G4G kirjoitti:
Miksi olisin sanonut olleeni krapulassa, kun en ollut krapulassa? Miksi minun olisi pitänyt valehdella? Miten voit yleensä olla noin tyhmä, että luulet kaltaiseni arvostetun professorin esiintyvän humalassa aamulla ennen yhdeksää? En ymmärrä sinua ja syytöksiäsi! Toki professorikin voi olla juoppo, mutta mistä tiedät, olenko kumpaakaan? LOL
No nythän sen vitun ääliö paljastit! Yksikään itseään kunnioittava professori ei kirjoittaisi moista paskaa ja pistäisi vielä LOLlia perään!
Jäit kiinni! G4G kirjoitti:
Mainitsit vastatessasi minulle olleesi niin pahassa krapulassa, ettet osannut sanoa, tuoksahtiko naapuripöydän pariskunta tuoreelle vai vanhalle alkoholille.
En tiedä, miksi haluat valehdella. Joku syy siihen varmaan on.- TuskanParahdus
TheRat kirjoitti:
Mainitsit vastatessasi minulle olleesi niin pahassa krapulassa, ettet osannut sanoa, tuoksahtiko naapuripöydän pariskunta tuoreelle vai vanhalle alkoholille.
En tiedä, miksi haluat valehdella. Joku syy siihen varmaan on.Alemmuuskompleksinen koulupudokas ja muutenkin elämässään epäonnistunut.
On noita nähty. Kun elämä menee päin sitä itseään niin käännytään johonkin taikauskoon. Mutta kun yksi taikausko varisee pois niin otetaan toinen tilalle. Sarjaepäonnistuja.
Mitä opimme tästä? Ateistit ovat pahoja. No, sen me tiesimme jo ennen tätä kokemusta ja tosi todistusta. Attelujaa!
Miksi muuten olin hotellissa Suomessa?
Ei selvin päin olemista tarvitse hävetä mutta jos valhettelit olevasi professori olet valhettelija ja matkalla ijankaikkiseen helvettiin
tee siis parannus ja usko evankeliumi- GööNeljäGöö
Säälittävä koulupudokas ja eläkkeellä oleva mielenterveyskuntoutuja! Teki vaalikoneen ja luulee olevansa proffa, kun sai parhaaksi ehdokkaakseen Vihreiden edustajan! :)
GööNeljäGöö kirjoitti:
Säälittävä koulupudokas ja eläkkeellä oleva mielenterveyskuntoutuja! Teki vaalikoneen ja luulee olevansa proffa, kun sai parhaaksi ehdokkaakseen Vihreiden edustajan! :)
NO HUHHUH
- UR_Shameless
En usko että ymmärtäisit hävetä paskajuttujasi. Mutta muut palstalaiset kyllä tuntevat myötähäpeää puolestasi. Mikä lienee tarkoituksesikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj452832Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet822232KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1101928Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381668Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r801436- 921323
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31294Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2761281- 1171274
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1121219