Lavastiko Mestari fillarinsa sabotaasin?

SoikeaRengas

Mahtoikohan Mestari itse olla fillarinsa takarenkaan "rikkomisen" takana?
Kuten jo aiemmin on todettu, kyseessä oli lavastus. Mutta pyrkikö Mestari saamaan teolla sääliääniä?
Hiukka haiskahtaa siltä.
Aika nolosti jäi kyllä valheestaan kiinni.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääni_PS_14042019

      Valehtelusta puheenollen: vihervasemmisto jäi nolosti kiinni valheistaan suomalaisten etujen puolustajina.

      Tosiasiassa SDP, Vihreät, ja Vasemmistoliitto haluavat kehitysmaista lisää halpatyövoimaa Suomen työmarkkinoille (Kokoomus kannattaa 100% tätä, totta kai):

      Kansanedustajat Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

      – Olisi voinut kuvitella, että maahanmuutto, jos mikä, on asia, jossa pääomapiirien ja työväen (jota ainakin vasemmisto sanoo edustavansa) edut ovat vastakkaisia. Johtaahan maahanmuutto (työvoiman tarjonnan kasvu) väistämättä palkkojen laskuun ja pääoman tuottoasteen kasvuun, Viren kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.

      https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/230243-professori-matti-viren-ihmettelee-kansanedustajien-epapyhaa-allianssia-miksi

      Vain PS vastustaa tätä kallista ja suomalaiselle työväelle tuhoisaa hanketta, ja siis puolustaa suomalaista työvoimaa.

    • vihreeilmastolento
    • No voi olla että kalasteli ilmaista julkisuutta pyörägatella

      • OtaSeMulukkuPois

        Halla-aho unohti, että kaikki äänestäjät eivät ole persuja (eikä tyhmiä)....
        Persuihin tuo lavastus upposi kuin mul***kku vanhaan naiseen.


      • VasuriMulkkuPerseessä
        OtaSeMulukkuPois kirjoitti:

        Halla-aho unohti, että kaikki äänestäjät eivät ole persuja (eikä tyhmiä)....
        Persuihin tuo lavastus upposi kuin mul***kku vanhaan naiseen.

        Vasurihan sen pyörän hajotti.


      • AnnaSenMulukunOlla
        VasuriMulkkuPerseessä kirjoitti:

        Vasurihan sen pyörän hajotti.

        Sulla kuvaa siitä vasurista?
        Mestarin kannattaa seuraavaa lavastusta tehdessään hommata edes hiukka oikean kokoiset ja näköiset "rikotut osat".
        Se seitsemän tuuman neliöputki näyttää hassulta viiden tuuman pyöreässä reijässä.


      • VasuriMulkkuPerseessä
        AnnaSenMulukunOlla kirjoitti:

        Sulla kuvaa siitä vasurista?
        Mestarin kannattaa seuraavaa lavastusta tehdessään hommata edes hiukka oikean kokoiset ja näköiset "rikotut osat".
        Se seitsemän tuuman neliöputki näyttää hassulta viiden tuuman pyöreässä reijässä.

        No mistäs sulla on kuvia???
        Oletko levitellyt viime aikoina taas???


    • Odinien.tekosia

      Halla-aho pyrkii olemaan julkisuudessa keinolla millä hyvänsä.

      • Turpa.kiinni.vasuri

        Kas kun ei kukaan muu poliitikko :)))))

        Kommenttisi on yksinkertaisesti hölmö.


    • KeljuKK

      Varmaan lavasti. Siksipä äänestin persuja jo ennakkoon. Ja kun loputkin äänestää niin saadaan sellainen 20 % potti persuille.

    • Nöörtti

      Tottakai lavasti. Persut ovat aivan suvereeja median käytössä.

      Tuntuu oudolta, että muut puolueet ovat niin avuttomia äänten kalastelussa.

    • Tumpelot

      Tuskin se itse olisi saanut ilman apua väännettyä takavannetta.

      • Neiti.luuserivasuri

        Olisiko vasurineideistä ollut apua???

        Sehän olisi ollut työtä!!!!!


      • MekkoRepes.vasuriItki
        Neiti.luuserivasuri kirjoitti:

        Olisiko vasurineideistä ollut apua???

        Sehän olisi ollut työtä!!!!!

        Kyllä olisi Arhiksellakin rakennekynnet säröytyneet, jos olisi yrittänyt, heh heh heh heh he


    • Ikävä.fakta

      Helsingissä pöllitään/vandalisoidaan fillareita jatkuvasti. Omallekin kohdalle sattunut pari kertaa. Ottaahan sellainen päähän. En ole kuitenkaan persujen tapaan uhriutunut siitä julkisesti, koska mitä se hyödyttäisi? Tuskin niin saadaan pyörää takaisin kuntoon tai hyypiötä vastaamaan tekosistaan.

      Todettakkoon vielä viileän analyyttisesti, että koska Helsingissä nyt kuitenkin rikotaan pyöriä, on toivottavaa, että kohteeksi osuu mieluummin hyväpalkkaisen europarlamentaarikon menopeli kuin pätkätuloistaan riippuvaisen wolttilähetin työkalu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe