kristittyjen alueet ja oliko et tuhota kristityt.
jos näin, äänestän perussuomalaisia.
Arapikevät-dokkari esitti et islamistit aikoo valloittaa
9
<50
Vastaukset
Juu, saahan sitä yrittää, vaan voi käydä yhtä huonosti kuin isisille kävi.
Somalit sen aloitti 1990. Suomessa. Vielä pitkä matka toteutukseen.
- eirumiasanoja
Nyt tuo sana sallitaan jo nimmerkissäkin ,uskomatonta.
Ehkä se bannataan? Äkkipikaisuuden ilmentymä.
Kun kypsyin ruksaamaan linja-autoja, autoja, liikennevaloja, jalkakäytäviä, kauppoja... ja mikään ei kelvannut.- epänimm
vitun.reCAPTCHA kirjoitti:
Ehkä se bannataan? Äkkipikaisuuden ilmentymä.
Kun kypsyin ruksaamaan linja-autoja, autoja, liikennevaloja, jalkakäytäviä, kauppoja... ja mikään ei kelvannut.Olisit voinut ehkä hiukan enemmän älyä ja järkeä käyttää. Vaan mitenkäs se vanha sananlasku sanookaan: Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia...
Ei noissa krukseissa kauaa mene, jos jotain näkee ja ymmärtääkin. Minulle on annettu kauhalla lapsesta saakka, huonoa oppia syömään lusikalla enää. Haarukkaa ja veistä käytän sivistyneesti.
- epänimm
vitun.reCAPTCHA kirjoitti:
Minulle on annettu kauhalla lapsesta saakka, huonoa oppia syömään lusikalla enää. Haarukkaa ja veistä käytän sivistyneesti.
Suuret on luulot.
- öyh_öyh
Äänestä ihmeessä niitä rötösteleviä elämänkoululaisia, ne laittaa arapit ojennukseen.
- Niljake
Sipilä murskasi Halla-ahon logiikan: " lisäisi maahanmuuttomenoja 550 miljoonalla "
Halla-aho esitti eilen vaalitentissä maahanmuuttaja raha 150 miljoonan sijaan nämä muuttajat laitettava säilöön, Sipilä totesi silloin kulut nousisi 700 miljoonaan, Halla siihen sehän olisi investointi, Sipilä siihen kyllä mutta se olisi menoja.
Juttu jatkuisi mutta Halla-ahon puheet eivät koskaan ole johtaneet tuloksiin, ainoastaan kannatuksen nousuun tyhjän takia, kun on olemassa samanhenkisiä.
Montako maahanmuuttajaa Halla-aho on toimillaan poistanut maasta " nolla ".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877