Fetissi vanhoista miehistä

Oon 25v. nainen ja mua on aina kiinnostanut seksi vanhojen tai edes jonkin verran vanhempien miesten kanssa, varsinkin ryhmäseksi. Olisi ihanaa tulla monen vanhan miehen panemaksi. Onko tällainen yleistä tai onko muita joita tällainen innostaa?

Kertokaa kokemuksia!

Laitoin samankaltaisen keskustelun jo ryhmäseksi-puolelle, mutta ehkä tää on enemmänkin jonkinlainen fetissi...

29

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuullut tällaisesta aiemminkin ja haluaisin rohkaista sinua fetissisi kanssa: Hienoa että oot löytäny itseäsi kiinnostavan mieltymyksen! :)

      • T-34

        Tee likka / nuori nainen niin, kuin tahdot ja toteta unelmasi. Voisi olettaa, että tuollaisen voisi toteuttaa melko helposti.


      • Anonyymi
        T-34 kirjoitti:

        Tee likka / nuori nainen niin, kuin tahdot ja toteta unelmasi. Voisi olettaa, että tuollaisen voisi toteuttaa melko helposti.

        Jep ja sitten jännittämään mitä tauteja sai keneltäkin


    • happyhooligan1

      Ihanaa mulla on jo pillu auki,mä ajattelen yhtä vanhaa kyrpää ja sen menemist
      ä mun sisään.

      • Tälläiset naiset on elämän suola.


      • jätkä suksi vit......n


    • hei vaan otappa yhteyttä niin jutellaan lisäää terv sami

      • Olen monivammainen ja omistan alhaisen ÄOn. Kuka haluaisi koskettaa minua? Vaikka nyrkillä tai kepillä jos ei muuten uskalla? Haluan vain ihmisten huomiota mutta kukaan ei pidä minusta. Ei edes entinen lemmikkieläimeni joka teki itsemurhan paetakseen minulta pois!


      • Anonyymi

        Sami, on melko nuoren miehen nimi.. t Paavo 77v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sami, on melko nuoren miehen nimi.. t Paavo 77v

        lempinimi on sami terv , sakari


    • Asia kiinnostaa meitä. Näin mökkikauden alkaessa.

      • Olen monivammainen ja omistan alhaisen ÄOn. Kuka haluaisi koskettaa minua? Vaikka nyrkillä tai kepillä jos ei muuten uskalla? Haluan vain ihmisten huomiota mutta kukaan ei pidä minusta. Ei edes entinen lemmikkieläimeni joka teki itsemurhan paetakseen minulta pois! Minua voidaan myös vuokrata eurolla päiväksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla samanlainen haave, olen reilusti alle kolmekymppinen nainen ja haaveilen 55-65v miehistä joilla miehiset piirteet = mahaa on kunnolla ja lihaa muutenkin., ei mitään kukkakeppejä.. olisi ihanaa saada yhtaikaa monta...

      • Anonyymi

        Nam;) Oon kyllä itse vasta 45-v mies. Olen aina haaveillut kimpasta... Se että useampi vanhempi, pitkä ja roteva mies naisi nuorempaa, ois varmasti hienoa... Itse 192-130, jämäkkä kunnon mies...

        Liian nuori tietty oon... JR


    • Anonyymi

      Itseä kiinnostaa kanssa 50-70v panomiehet. Mielummin ihan riskissä miehen mitassa olevat ja suorasukaiseen seksiin kykenevät, eli hieman estottomammalla luonteella. Ex. tyttöystäväni nautti kanssa vanhempien miesten tyydyttämisestä ja saamaastaan huomiosta. Olin toisinaan esiliinana mukana ja seurailin sivusta itsekseni ;) -Bi40

    • Anonyymi

      Moni ikääntynyt mies olisi erittäin ilahtunut saadessaan ystäväseuraa nuoresta naisesta. Joukossa on sekä vakiosuhteessa olevia ukkomiehiä, joitten intiimitoimet oman vaimon kanssa ovat jääneet jostain syystä menneisyyteen. Ja monet yksineläjämiehet kaipaavat hekin naisseuraa eikä ikä ole aina se ratkaisevin seikka. Meitä äijiä on monenmoisia ja Sinun on viisasta ensin tuumailla ja arvioida yhteyksissä olevia ukkoja, jotka kyllä jaksavat hiukan odottaa, jos he ovat Sinun arvoisiasi. Kaiken kaikkiaan Sinä voit itse hahmotella omia toiveitasi ja Sinulla on tilaisuus valikoida, jos laitat itse seuranhakuilmoituksen jollekin kontaktipalstalle. Jos taas vastaat itse suoraan jollekin ilmoittajalle, niin älä ensimmäisenä anna tarkkoja yhteystietojasi, sillä liikenteessä on tosiaankin kaiken sortin väkeä feikkejä myöten.

    • M 33v. Ootko pk seudulta, niin voidaan tavata vaikka kahvilassa!😊

      • Anonyymi

        Sinä urpo et ole pilluu koskaan saanutkaan etkä saa.Isoilta pojilta oot kuullut juttuja,tuut tänne ominas kertoo.Säälittävä runkkari aivoton uuninpankon poika häpee.


    • Toki nuoret naiset kiihottaa,kuten myös 70 sopusuhtaiset naiset.Jos nainen on siisti ei ikä ole este :)

    • Anonyymi

      Meetus olisko 52 vuotias sopivan vanha sun fantasiaasi osallistumaan tykkään nuolemisesta ja paljaalla panemisesta 69 on kiva asento aloitella panemista

    • Anonyymi

      itse olen 22v transsukupuolinen mies, ja mulla samanlaiset fantasiat vanhemmista miehistä.. ulkoisesti näytän muuten mieheltä mutta jalkoväliä ei ole korjailtu millään lailla. minunlaiselle taitaa olla aika paljon vähemmän tilausta kuin ihan cisnaisille?

      • Moro. Kyä kuule sullekkin on ottajia.....


      • Anonyymi
        jumanni kirjoitti:

        Moro. Kyä kuule sullekkin on ottajia.....

        Hih hih. Lättäpää.
        Profiili ei toimi.
        Loikuukos yli.
        Arvaas, kuka tuon aikaan sai.


      • Kyllä sulle löytyy tilausta


    • Anonyymi

      Aivan mainiota meininkiä olisivat eri ikäisten aistilliset nautiskelut. Ikämiehiä löytyy runsaasti, jotka papat tykkäisivät erotiikka-askareista nuorempien naisten kanssa. Se olisi usein suoranaista hyväntekeväisyyspuuhaa. Ellet tiedä ennestään toivomaasi seuraa, niin laitapa kontakti-ilmoitus asianmukaiselle palstalle eli vaikkapa Iskuriin.

    • Anonyymi

      mieleni minun tekevi(65v.)

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe